Gå til innhold

Min mann venter barn med en annen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns du er modig og storsinnet, og jeg håper det vil fungere for dere. Folk vil alltid kommentere og kritisere forhold dem ikke forstår, sånn er livet, men fokuser på familielivet og drit i hva andre mener. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Jolene skrev:

Wow, jeg hadde ikke taklet det der. Ikke hadde jeg orket heller.

Ikke så mange som orker det du holder på med heller. Altså har lest hva du har skrevet her inne.

Bra du orker ditt og denne dama orker sitt. Ferdig med den saken. 

Anonymkode: fb111...782

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, O.G. skrev:

Du spekulerte vilt og det er ikke lov på forumet.

Du spør meg om det?

Der blingsa jeg gitt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk forstår dessverre verden ut fra seg selv, og blander seg alltid voldsomt når det er ting de ikke forstår hvordan noen kan takle... Jeg tror mange føler såpass stor avsky og frykt for noe liknende, og er ekstremt eiersjuke også utenfor forhold (bare å lese alle trådene her inne om kontakt med ekser), så de føler bare de må advare.

Andre av oss er ikke så opptatt av hva folk har gjort før eller etter de var i forhold med oss. Og vi er såklart også mange her også som ikke skjønner hvorfor andre uoppfordret blander seg når Ts virker innstilt på å klare dette, som innser at selv beskyttet sex såklart kan føre til graviditet og at det blir veldig dobbeltmoralsk å godta reboundsex og kanskje ha det selv, og samtidig dømme de som ender opp med barn av det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så mange som orker det du holder på med heller. Altså har lest hva du har skrevet her inne.

Bra du orker ditt og denne dama orker sitt. Ferdig med den saken. 

Anonymkode: fb111...782

I det minste klarer jeg å diskutere uten å ty til personangrep. Har rapportert deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jolene skrev:

I det minste klarer jeg å diskutere uten å ty til personangrep. Har rapportert deg.

Var det personangrep? Er du seriøs nå? 

Snakk om å være hårsår. Ikke min feil at du deler din livstil her inne. 

Dette står ikke på meg men deg. 

Anonymkode: fb111...782

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, O.G. skrev:

He, he, he, noe kraftig gitt. 

Så da antar jeg at du ikke er interessert i å brødfø dette barnet som ikke er ditt? 😬

(Kremt og ro, ro til fiskeskjær for å redde meg selv i land 😂)

Endret av Snaskesnusken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke hindre folk i å synes synd på deg. Det er (for mange) noe litt stakkarslig over å ta tilbake en såpass uryddig fyr. Men du kan selvsagt nekte å diskutere det med andre, bare si at "Jeg er ikke interessert i dine synspunkter, ellers takk. Slik blir det". Folk vil uansett tenke sitt og snakke seg imellom, det kan du ikke gjøre noe med. 

Anonymkode: 0d3ee...e73

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snaskesnusken skrev:

Så da antar jeg at du ikke er interessert i å brødfø dette barnet som ikke er ditt? 😬

(Kremt og ro, ro til fiskeskjær for å redde meg selv i land 😂)

Nei, jeg hadde ikke gadd å høre snakk om ungen eller mannens dysfunksjon en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det personangrep? Er du seriøs nå? 

Snakk om å være hårsår. Ikke min feil at du deler din livstil her inne. 

Dette står ikke på meg men deg. 

Anonymkode: fb111...782

Handler ikke om å være hårsår/ikke hårsår. Det handler om å kunne beherske teknikken med å diskutere sak kontra person. Det samme kan sies om det å trekke inn ting som ikke er relevant for problematikken som diskuteres. Dersom du har et så stort problem med meg, vil jeg utfordre deg til følgende:

1. Send meg en PM (da kan du også beholde anonymiteten din, siden du ikke skriver under nick)
2. Skriv under nick
Å bare leke tøff, er aldri en god debattskikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner et par som var deres situasjon - bare at det var hun som ble gravid i perioden det var slutt ... det går bra med de:) 

Anonymkode: 9ca2a...d09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle synes synd på deg fordi du nå må forholde deg til en annen kvinne og hennes barn, og det er stor forskjell mellom å få et bornusbarn med på kjøpet i begynnelsen av et forhold, og å plutselig få et nyfødt barn midt i forholdet (uansett om dere hadde pause eller ikke). Du er himla naiv som tror dette blir som å få et bonusbarn. 

Stemødre pleier ikke å måtte forholde seg til at mannen blir borte for å ta del i en fødsel, må hjelpe mamma hjemme, 1-2 timer er optimistisk. Hva om hun får en fødselsdepresjon og trenger hans fulle støtte? Du kan bare glemme at hun vil ha deg i hus for å hjelpe. 

Anonymkode: 1af2e...ea5

Mannen skal ikke delta under fødselen, hun ønsker å ha med seg sin søster og mor. Skulle hun få en fødselsdepresjon, så er det andre rundt henne som støtter henne. I verste fall får barnet få flaske og bo hos oss. Jeg skal ikke i det andre huset og hjelpe til nei. 

Anonymkode: d7ac9...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/13/2019 at 10:41 AM, O.G. said:

Du fikk ham tilbake?

Niks, du ble rundlurt av fyren din til å tro at han faktisk bryr seg. Det er altså da noen utenfor unionen deres som har krav til boet hvis mannen din dør,

Ektefeller kan sitte i uskiftet bo.

Synes det går veldig igjen at kvinner som har mislyktes i kjærlighetslivet, aldri truffet en av de mange bra mennene og dessverre aldri da opplevd kjærlighet fra en mann, er negative. De tror menn kun tenker på sex og de vet ikke at kjærlighet finnes i overflod når man først har den. De har aldri sett den, luktet den, smakt den, kjent den, hvordan kan de vite hva det er da? Som en fargeblind som insisterer på at alt er nyanser av grått fordi de simpelthen aldri har sett noe annet. De fornemmer at det er noe de ikke kjenner, men gjerne vil ta ta del i, og blir usikre og bitre. Og skriver innlegg a la dette og de andre dømmende, hatefulle, misunnelige, smålige innleggene til Ts. Bør så snill O.G. og dere bitre ab-er, gå i terapi, jobb med innstillingen, rett mentalt tankesett, så kanskje dere en dag kan oppleve kjærlighet og forstå Ts.

Anonymkode: ec3dc...a4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts ble vel glad når hun "vant" tilbake denne mannen, jeg ser ikke store grunnen til det. Ville gått videre.

Anonymkode: 5e87d...3d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts ble vel glad når hun "vant" tilbake denne mannen, jeg ser ikke store grunnen til det. Ville gått videre.

Anonymkode: 5e87d...3d6

Hvorfor gå videre? Jeg ønsker å fortsette familielivet mitt med denne mannen. Og hans nye barn. Hborfor skal jeg frata mitt barn familien sin, bare fordi han skal bli storebror?

Anonymkode: d7ac9...6ef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gå videre? Jeg ønsker å fortsette familielivet mitt med denne mannen. Og hans nye barn. Hborfor skal jeg frata mitt barn familien sin, bare fordi han skal bli storebror?

Anonymkode: d7ac9...6ef

Fordi å finne tilbake til hverandre veldig sjeldent fungerer.

Anonymkode: 5e87d...3d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi å finne tilbake til hverandre veldig sjeldent fungerer.

Anonymkode: 5e87d...3d6

I følge hvilken statistikk?

Anonymkode: d7ac9...6ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ektefeller kan sitte i uskiftet bo.

Synes det går veldig igjen at kvinner som har mislyktes i kjærlighetslivet, aldri truffet en av de mange bra mennene og dessverre aldri da opplevd kjærlighet fra en mann, er negative. De tror menn kun tenker på sex og de vet ikke at kjærlighet finnes i overflod når man først har den. De har aldri sett den, luktet den, smakt den, kjent den, hvordan kan de vite hva det er da? Som en fargeblind som insisterer på at alt er nyanser av grått fordi de simpelthen aldri har sett noe annet. De fornemmer at det er noe de ikke kjenner, men gjerne vil ta ta del i, og blir usikre og bitre. Og skriver innlegg a la dette og de andre dømmende, hatefulle, misunnelige, smålige innleggene til Ts. Bør så snill O.G. og dere bitre ab-er, gå i terapi, jobb med innstillingen, rett mentalt tankesett, så kanskje dere en dag kan oppleve kjærlighet og forstå Ts.

Anonymkode: ec3dc...a4c

Til første utheving: Ikke dersom avdøde hadde særkullsbarn. Da må den gjenlevende skifte med denne/disse, evt. få tillatelse av særkullsbarnet/særkullsbarna (eller særkullsbarns foresatte dersom særkullsbarn er under 18) til å sitte i uskiftet bo.

Til andre utheving: Tror du virkelig noen er misunnelige på TS? En sånn situasjon tror jeg de fleste er glad de slipper.

Som jeg har skrevet tidligere, og i tilknytning til første utheving - det viktigste for TS nå er å sikre seg selv og sitt/sine barn økonomisk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Til første utheving: Ikke dersom avdøde hadde særkullsbarn. Da må den gjenlevende skifte med denne/disse, evt. få tillatelse av særkullsbarnet/særkullsbarna (eller særkullsbarns foresatte dersom særkullsbarn er under 18) til å sitte i uskiftet bo.

Til andre utheving: Tror du virkelig noen er misunnelige på TS? En sånn situasjon tror jeg de fleste er glad de slipper.

Som jeg har skrevet tidligere, og i tilknytning til første utheving - det viktigste for TS nå er å sikre seg selv og sitt/sine barn økonomisk. 

Ts her

Vi har ektepakt med fullt særeie. Det blir ikke noen økonomisk utfordring for min del å kjøpe hans særkullsbarn ut. 

Anonymkode: d7ac9...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...