Gå til innhold

VIL HAN SATSE ELLER IKKE....?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg har møtt noen mnd nå vil møte meg bare  1 gang i uka (og det bare noen timer) og ikke i helgene,jeg har hatt så lyst til og sovnet og våknet med han,og vi har snakket litt om det men det virker som han er usikker og liker tiden for seg selv. Han er 38 og jeg 30. Han har sagt at han har vanskeligheter for og binde seg. Hvor lenge skal jeg godta og komme til han bare når han bestemmer det bare for noen få timer i gangen? Jeg er jo blitt forelska og sagt til han at jeg liker han veldig,veldig godt. Men får ikke noe svar tilbake. Når vi møtes koser vi oss og snakker sammen om alt mulig. Han har til og med spurt meg om jeg må bosette meg i min hjemkommune,eller om jeg kan bo andre steder.  hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 6f79e...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke ut som han er spesielt interessert

Anonymkode: 989d5...ef1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke ut som han er spesielt interessert

Anonymkode: 989d5...ef1

Det jeg fryktet:'(😭

Anonymkode: 6f79e...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskeligheter med å binde seg sier vel det meste, at du ikke må ha forhåpninger...

Anonymkode: d64c8...4ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært meg et par ting i løpet av mine 42 år og 2 ekteskap: 

- hvis noen forteller deg noe om seg selv, feks at de ikke er så gode til å binde seg, så hør på vedkommende. Ikke tenk at du vet bedre. 

- ikke vær «snill og grei kjæreste». Ikke press deg selv inn i en form for å please. Det går galt til slutt (og da skjønner gjerne mannen ingenting. Du sa jo at alt var i orden)

- Vær tydelig på hva du trenger. Hvis det ikke fungerer så fungerer det ikke. Men det er bedre å være ensom når man er alene enn å være det når mann er sammen med noen. 

Jeg ville sagt: Jeg hører at du bare vil sees innimellom. Det fungerer ikke for meg. Jeg vil ha en kjæreste som jeg er sammen med. Og så får han velge om han vil være det eller ikke. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er helt åpenbart ikke interessert. 

Anonymkode: d09be...bab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, A.M. skrev:

Jeg har lært meg et par ting i løpet av mine 42 år og 2 ekteskap: 

- hvis noen forteller deg noe om seg selv, feks at de ikke er så gode til å binde seg, så hør på vedkommende. Ikke tenk at du vet bedre. 

- ikke vær «snill og grei kjæreste». Ikke press deg selv inn i en form for å please. Det går galt til slutt (og da skjønner gjerne mannen ingenting. Du sa jo at alt var i orden)

- Vær tydelig på hva du trenger. Hvis det ikke fungerer så fungerer det ikke. Men det er bedre å være ensom når man er alene enn å være det når mann er sammen med noen. 

Jeg ville sagt: Jeg hører at du bare vil sees innimellom. Det fungerer ikke for meg. Jeg vil ha en kjæreste som jeg er sammen med. Og så får han velge om han vil være det eller ikke. 

Takk for utrolig kloke ord. Dette er noe jeg virkelig skal ta til ettertanke.

Anonymkode: 6f79e...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanskeligheter med å binde seg sier vel det meste, at du ikke må ha forhåpninger...

Anonymkode: d64c8...4ee

Jeg har ikke forhåpninger. Men det denne mannen har manglet er noen som har elsket han for den han er. Og blitt utrolig såret en gang som har gidd han vanskeligheter med å binde seg. Jeg er obs på at ting kanskje ikke vil funke mellom oss 2 eller. Men jeg er villig til å la han få en sjangse. Alle fortjener å bli elsket. Men jeg er obs på at jeg kan bli såret selv.

Anonymkode: 6f79e...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg Agnes Vivarelli. Hun er fantastisk.

Her har du en meditasjon for å sende kjærlighet til en elsket person og den er så fin. 

 

Anonymkode: 1e3e2...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som kjæresten min. Vil møtes bare en gang i uka. Vil kose, vi prater, ser litt tv.og har det veldig hyggelig sammen, men har Tusen unnskyldninger for å ikke møtes oftere, og hver torsdag er han "opptatt". Det har vært sånn i måneder nå, og før det var vi sammen hele tida som normale par. Høres nesten ut som min det der...

Anonymkode: a2452...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som kjæresten min. Vil møtes bare en gang i uka. Vil kose, vi prater, ser litt tv.og har det veldig hyggelig sammen, men har Tusen unnskyldninger for å ikke møtes oftere, og hver torsdag er han "opptatt". Det har vært sånn i måneder nå, og før det var vi sammen hele tida som normale par. Høres nesten ut som min det der...

Anonymkode: a2452...3da

Hvor bor du?

Anonymkode: 6f79e...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som kjæresten min. Vil møtes bare en gang i uka. Vil kose, vi prater, ser litt tv.og har det veldig hyggelig sammen, men har Tusen unnskyldninger for å ikke møtes oftere, og hver torsdag er han "opptatt". Det har vært sånn i måneder nå, og før det var vi sammen hele tida som normale par. Høres nesten ut som min det der...

Anonymkode: a2452...3da

Grunnen til at jeg lurer på hvor du bor er pågrunn av at jeg har møtt min på torsdager stortsett. Vil bare utelukke ting her.

Anonymkode: 6f79e...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er IKKE forelsket i deg. Han forsvinner med det samme han finner noen han liker bedre eller noen faller for på ordentlig. Vips, så er han forlovet med en baby på vei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg lurer på hvor du bor er pågrunn av at jeg har møtt min på torsdager stortsett. Vil bare utelukke ting her.

Anonymkode: 6f79e...948

Trondheim 

Anonymkode: a2452...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trondheim 

Anonymkode: a2452...3da

Hvor gammel er han? Hva er bokstaven på fornavnet hans?

Anonymkode: 6f79e...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

P

 

(glemte anonymknappen)

Hvor gammel er han da?

Anonymkode: 6f79e...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Heter han noe på P så kan du sende meg en privat melding. Alderen sin har han helt sikkert løyet om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MadameDeRosa skrev:

Heter han noe på P så kan du sende meg en privat melding. Alderen sin har han helt sikkert løyet om. 

Han kan jo ha løyet om navnet å?

Anonymkode: 6f79e...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han kan jo ha løyet om navnet å?

Anonymkode: 6f79e...948

Send meg en melding du. :) Jeg vil gjerne finnne ut om dette er samme mann, til det beste for oss begge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...