Gå til innhold

Vil du ha tilbake troen på mennesker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå kunne dette sikkert ligget under Rampelys iom at youtuberen Shane Dawson har mange millioner abbonenter. Shane er det fineste menneske jeg noengang har sett på nett. Har vel ikke møtt noen i virkeligheten heller som er en så bra person. 

Han strekker alltid ut en hånd til andre, og har intervjuet en del mennesker som han lar komme til orde med sine issues og problemer. Han har lagd videoer hvor han tar en hater inn i varmen, og har en genuin kjærlighet og aksept for mennesker. Han er filmskaper og komiker, og har også hatt sitt å slite med, som et svært vanskelig forhold til sin far, men som han gjenopptar kontakten med og konfronterer på video. Det er sterkt. Han har også slitt med overvekt, og har snakket mye om selvhat og en alltid tilstedeværende usikkerhet om egen kropp. Han er åpen og har tatt til tårene på flere videoer. Han kom også ut av skapet som biseksuell for noen få år siden, og er nå sammen med en gutt,og videoene fra hjemme hos dem er utrolig fine og morsomme. De er et herlig par.

Han har mange videoer fra år tilbake, men har siden også lagt ut en del konspirasjonsteorier. Mye med glimt i øyet, og noe mer alvorlig. Humoren er stort sett alltid til stede. Jeg oppdaget han helt tilfeldig, og ble fascinert fra første øyeblikk. Nå har jeg sett veldig mye av det han har lagt ut, og han er straks tilbake etter en pause(hvor han har jobbet med saker)

Er du i dårlig humør, eller sliter med ting, så anbefaler jeg varmt å se på denne fantastiske youtuberen, filmskaperen og skuespilleren. Han er noe helt for seg selv. Ville bare gi en anbefaling som gir en troen på mennesker tilbake! Sjekk ham ut og søk på "Shane". 

Anonymkode: 8af68...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, er selv stor fan av Shane. Husker at jeg så på kanalen hans i YouTubes "barndom" fra 2008-2009. Sluttet å se på YouTube fra 2011 til 2017, og oppdaget ham igjen. Fantastisk fyr, og jeg elsker seriene hans og hele vennegjengen. Følger alle sammen på YouTube, og syns de er en herlig gjeng. 

For de som vil inn i hele Shane-"universet" anbefaler jeg å også søke opp Ryland Adams (kjæresten), Morgan Adams (kjærestens lillesøster) og Garret Watts og se! Syns alle er veldig dyktige.

Anonymkode: eb9d6...896

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2019 den 8.26, AnonymBruker skrev:

Åh, er selv stor fan av Shane. Husker at jeg så på kanalen hans i YouTubes "barndom" fra 2008-2009. Sluttet å se på YouTube fra 2011 til 2017, og oppdaget ham igjen. Fantastisk fyr, og jeg elsker seriene hans og hele vennegjengen. Følger alle sammen på YouTube, og syns de er en herlig gjeng. 

For de som vil inn i hele Shane-"universet" anbefaler jeg å også søke opp Ryland Adams (kjæresten), Morgan Adams (kjærestens lillesøster) og Garret Watts og se! Syns alle er veldig dyktige.

Anonymkode: eb9d6...896

Han er så utrolig snill. Er bare en blessing å se at sånn mennesker fins ❤️ mye humor også, og ja, hele gjengen er fantastiske 😄

Anonymkode: 8af68...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...