Gå til innhold

Snøkaos i Europa, global oppvarming?? 😂😂


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

Fantastisk at en redneck skal ha bedre peiling på et felt hvor tilnærmet samtlige forskere beviser det motsatte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Er dritt lei det klimamaset og det miljøtullet til folk. Ja jeg mener det reelt, er full vinter både her i Skandinavia og ellers i Europa. 

Jeg tror det jeg vil og du tror det du vil, jeg er seriøs og troller aldri 

Flott. Kaldt i Skandinavia, dermed er ikke klima noe problem i verden. Når du bruker den teorien kan du også endelig legge ballen død angående det såkalte ulveproblemet ditt. Den kan jo umulig ta sau noe sted i verden, i og med at ingen sau, andre dyr eller mennesker ble tatt av ulv i hele fjor på Antarktis. Flott å få klarhet i ting, ikke sant?😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja Norge er grønnere enn for noen få år siden og det er den jævla ulven sin feil. Kan ikke ha en jævla sau på beite lenger da lystmorderen kommer å gjør rent bord. Alt gror igjen, få bort ulven så blir det åpent igjen 

Har du glemt å ta pilla de i dag? Det slippes mer sau i dag enn det er gjort noen sinne i norsk historie. Gjengroing har ingenting med sau eller ikke sau og gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja Norge er grønnere enn for noen få år siden og det er den jævla ulven sin feil. Kan ikke ha en jævla sau på beite lenger da lystmorderen kommer å gjør rent bord. Alt gror igjen, få bort ulven så blir det åpent igjen 

Sau spiser ikke trær din sau. Det er ikke gress som gror igjen, men lauvskog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RoH skrev:

Har du glemt å ta pilla de i dag? Det slippes mer sau i dag enn det er gjort noen sinne i norsk historie. Gjengroing har ingenting med sau eller ikke sau og gjøre. 

Oki, hvor faen er de her i øst? I vest er det nok sau, for der er ikke den jævla ulven!

Kom deg hit til Hedmark så ser du sannheten med dine egne øyne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, OPIgirl skrev:

Sau spiser ikke trær din sau. Det er ikke gress som gror igjen, men lauvskog. 

Jo de spiser lauskogen når de er små, elgen spiser også men den er det ikke noen igjen av den heller snart...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Oki, hvor faen er de her i øst? I vest er det nok sau, for der er ikke den jævla ulven!

Kom deg hit til Hedmark så ser du sannheten med dine egne øyne

Samtlige plasser i Nordmarka, Romeriksåen, Lesjaskog, Bjorli osv. som jeg har vært på er i grodd igjen eller er i ferd med å gro igjen. Dette har ikke noe med mengde bufe som slippes. Det slippes mer sau og kveg enn noen sinne i disse områdene. Brukene må holdes i hevd om de ikke skal gro igjen. Skjønner at det er vanskelig å holde på med sau øst for Glåma. Men gjengroing av nedlagte småbruk / gårder har altså ikke noe med ulv å gjøre. Det få tusen dyra ulven tar ut hadde ikke gjort stor forskjell, vi slipper i dag over 2 millioner sau i norsk utmark. Likevel gror det igjen. Dette fordi tilveksten av biomasse overgår fullstendig den kapasiteten sauen har. Dette er sannheten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2019 den 14.37, BMW 5-serie 535D skrev:

Ser denne globale oppvarmingen fungerer, tror den må snus på hodet, altså global nedkjøling! Bare å kjøre diesel og bensinsvin så mye man vil, for det er altfor lite allerede, tenk hvordan verden og klimaet hadde vert uten noen forurensninger!! 

Denne politikken om å dra frem klimaet pga miljøskadende biler er jeg dritt lei serlig da det bare er pisspreik og ikke stemmer!

https://www.vg.no/nyheter/i/ngomQ5/snoekaos-i-europa-minst-21-omkommet-i-ulykker?utm_source=vgfront&utm_content=row-9

Du tror altså at kulde et sted på jorden betyr at det er snø og kulde over hele kloden samtidig?

Joda. Og ellers går det bra?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, BMW 5-serie 535D said:

Er dritt lei det klimamaset og det miljøtullet til folk. Ja jeg mener det reelt, er full vinter både her i Skandinavia og ellers i Europa. 

Jeg tror det jeg vil og du tror det du vil, jeg er seriøs og troller aldri 

Heldigvis handler ikke vitenskap om hva du eller jeg tror.

En ting er jo at det er underholdene med disse fakta- og vitenskapsfornekterne, la dem holde på 😉 Mer skremmende er at argumentasjonen deres smitter over på personer med makt til å gjøre noe, eks politikere. 

anbefaler https://forum.kvinneguiden.no/forum/42-religion-alternativt-og-filosofiske-spørsmål/

konspirasjonstanker passer fint i den gruppen.

image.thumb.png.61980da3fdea43374427ef10ae4b8521.png

Anonymkode: e5083...73d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Er dritt lei det klimamaset og det miljøtullet til folk. Ja jeg mener det reelt, er full vinter både her i Skandinavia og ellers i Europa. 

Jeg tror det jeg vil og du tror det du vil, jeg er seriøs og troller aldri 

the-good-thing-about-science-is-that-its

Forresten jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Lær deg forskjellen på vær og klima

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slide_2.jpg

 

Her er en annen video om den over blir for komplisert

 

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gent82 skrev:

:fryser:

image.png

Haha, ja, klima er en konspirasjon!

Takk for at du bekrefter klimanekternes IQ.

Endret av jabx
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den lille istiden er betegnelsen på en periode i Europa og Nord-Amerika som var preget av kjøligere og mer ekstremt klima i forhold til den forutgående varme perioden i middelalderen. Den regnes vanligvis for å ha strukket seg fra midten av 1500-tallet til midten av 1800-tallet. Periodiseringen varierer, og for Nord-Europa regnes en rekke år preget av ekstremvær fra 1316 og framover som startskuddet for nedkjølingen.[1] I Norden regnes lavmålet for å ha blitt nådd på 1740-tallet, da det var hungersnød, og isbreene nådde sin største utbredelse etter siste istid. Perioden var preget av strenge vintre og mye nedbør, men vår- og høsttemperaturene var også lavere enn normalt. Hvor mye temperaturen sank med i snitt er det ulike oppfatninger av, men noen anslag er inntil én grad i forhold til dagens temperatur. Selv om folk ikke kjente det så godt på kroppen, merket man det på avlingene med kortere vekstperioder.

Les mer herhttps://no.m.wikipedia.org/wiki/Den_lille_istid

De statistikkene som ligger til grunn for skremselspropagandaen, strekker seg bare ca 150 år tilbake i tid. Den som setter seg grundigere inn i historien vil slutte å være så bekymret, og oppdage at vi har hatt både ekstremvær og varme/kalde perioder tidligere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det jo også rimelig ironisk hva pengene man betaler i de såkalte miljøavgiftene går til. Så lenge den dobbeltmoralske Norske stat AS fortsetter å putte pengene i kullkraftverk i Tyskland, kan man jo hevde at det folk betaler i "miljøavgift" går direkte til å drifte disse kullgruvene.

For den som er interessert kan man finne mye om dette på nettet. Her f.eks., fra forskning.no: https://blogg.forskning.no/johan-hustads-blogg/oljefondet-bor-snarest-trekkes-helt-ut-av-kull/1270547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
3 minutter siden, Melkebarten skrev:

Ville du kalt sommeren som vi hadde i fjor for normal?

Den var altfor kald, håper årets sommer blir mye varmere så jeg hvertfall slipper ull stillongs i juli..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...