Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre i dag? Orker ikke alene mer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så dritt lei av å være alene. Alene dag ut og dag inn. Har ikke så mange vakter på jobb, men gleder livet av meg til hver gang jeg skal på jobb. Hjemme er det bare samme regla. Jeg har så lyst til å ha noen venner. Drar inn til byen (Oslo) en del for å titte og se på menneskene rundt meg, men angrer alltid, fordi jeg får en vemmelig følelse. Alle andre er sammen, og jeg er helt alene.

Tanken på enda en kveld alene er helt forkastelig

Anonymkode: 5a7e5...1c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at dette er trist og leit. Hva med en hobby på kveldstid, der er du sammen med andre og kanskje du finner noen som har samme interesse som deg som kan bli en god venn etterhvert...

Anonymkode: f8ffc...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må tørre å ta kontakt med andre. Oppsøk et miljø/interesse du liker, da kan du snakke med likesinnede.

Anonymkode: 68162...aec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at dette er trist og leit. Hva med en hobby på kveldstid, der er du sammen med andre og kanskje du finner noen som har samme interesse som deg som kan bli en god venn etterhvert...

Anonymkode: f8ffc...93a

Jeg har flere hobbyer, men det er ikke sosialt på kveldstid. Hva slags hobby da?

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må tørre å ta kontakt med andre. Oppsøk et miljø/interesse du liker, da kan du snakke med likesinnede.

Anonymkode: 68162...aec

Er derfor jeg gleder meg til jobb. Hva slags miljø?

Anonymkode: 5a7e5...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trene på treningssenter? Da er du jo rundt folk.

Anonymkode: 3d1cf...c4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere hobbyer, men det er ikke sosialt på kveldstid. Hva slags hobby da?

Er derfor jeg gleder meg til jobb. Hva slags miljø?

Anonymkode: 5a7e5...1c8

Få deg en hund om du har tid, det sosialiserer mye :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Få deg en hund om du har tid, det sosialiserer mye :) 

Jeg har hund. Hvordan sosialiserer det? 

Anonymkode: 5a7e5...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er endel her som du kan sjekke ut, vet om ikke det stemmer geografisk for deg da. Jeg fikk selv ei ny venninne da jeg tok spanskkurs på kveldstid en gang...
https://www.folkeuniversitetet.no/

Anonymkode: f8ffc...93a

Antar det koster penger? Har ikke så mye å rutte med en lang periode nå. Sliter med at de vennene jeg har alltid er opptatte. Flere har flyttet vekk eller er i dårlige miljøer.

Anonymkode: 5a7e5...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

You need Jesus. 

Anonymkode: 0e332...98c

Jesus kan ikke dra på kino med meg

Anonymkode: 5a7e5...1c8

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jesus kan ikke dra på kino med meg

Anonymkode: 5a7e5...1c8

Det kan han. Pluss at han kan fikse ensomheten og fikse ekte venner til deg. 

Anonymkode: 0e332...98c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nappetass1 skrev:

Jobb som frivillig! Da møter man flust av folk og gjør samtidig noe godt for andre 

Har faktisk tenkt på det! Men skjønner ikke hvordan man begynner med noe sånt. Virker ikke som noen av de organisasjonene har så stort behov for hjelp når jeg leser om det og prøver å finne ut konkret hvordan jeg blir "med"

Anonymkode: 5a7e5...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er alderen din? 

Mann// dame?

interesser?

jer er mann på 30 ifra Akershus som har en haug av interesser å som alltid kan finne på noe.  Send meg en om da vell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan han. Pluss at han kan fikse ensomheten og fikse ekte venner til deg. 

Anonymkode: 0e332...98c

Jeg trenger ikke flere fiktive venner, jeg snakker allerede for mye med meg selv. Orker ikke sånn Jesus-jalla greie. 

Anonymkode: 5a7e5...1c8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dævendøtte
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hund. Hvordan sosialiserer det? 

Anonymkode: 5a7e5...1c8

Jeg kommer i hvert fall i prat med mange når jeg lufter bikkja mi. Ser for meg at det er mye enklere om man bor i Oslo og lufter bikkja feks i Frognerparken. Har til og med blitt invitert på date en gang under lufteturen, noe jeg takket nei til, siden jeg er gift. 

Har også fått to turvenner jeg går fast sammen med når det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Østfold mann skrev:

Hva er alderen din? 

Mann// dame?

interesser?

jer er mann på 30 ifra Akershus som har en haug av interesser å som alltid kan finne på noe.  Send meg en om da vell :)

J20.. Vil helst ikke skrive interesser her pga jeg ikke vil bli kjent igjen.

Anonymkode: 5a7e5...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har faktisk tenkt på det! Men skjønner ikke hvordan man begynner med noe sånt. Virker ikke som noen av de organisasjonene har så stort behov for hjelp når jeg leser om det og prøver å finne ut konkret hvordan jeg blir "med"

Anonymkode: 5a7e5...1c8

Det er bare å sende en mail, evt ringe. Det er mange forskjellige aktiviteter man kan delta på, ikke noe problem! Det er utrolig givende og superhyggelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

Jeg kommer i hvert fall i prat med mange når jeg lufter bikkja mi. Ser for meg at det er mye enklere om man bor i Oslo og lufter bikkja feks i Frognerparken. Har til og med blitt invitert på date en gang under lufteturen, noe jeg takket nei til, siden jeg er gift. 

Har også fått to turvenner jeg går fast sammen med når det passer.

Kommer nesten aldri i prat med noen, selv om jeg går en del i Frognerparken. Har også blitt invitert ut en gang, men det er veldig lenge siden. Ellers snakket jeg med en eldre dame der en gang. Tror ikke jeg ser så veldig "tilgjengelig" ut, har liksom alltid sånn panikkfølelse inni meg i slike situasjoner når jeg er alene

Anonymkode: 5a7e5...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...