Gå til innhold

Donald Trump er forsatt President, hva synest dere ?


stardust75

Anbefalte innlegg

På ‎12‎.‎01‎.‎2019 den 10.16, stardust75 skrev:

Donald trump, the champion, the underdog, han som kjempet om tittelen i 2016 er forsatt president. Han er blitt kalt kvinnehater, rasist og angrepet fra alle kanter i media, men likevel vant han, seiret og har faktisk oppnådd mye mer enn de tidligere presidenter. Folk lo av han da han sa han skulle bli president, men den som ler sist ler best

som noen sa 

Trumps win is probably the biggest underdog story in history. The media ripped him, Hollywood ripped him, the Democrats ripped him, professors ripped and even his own party the Republicans ripped him a lot of the time. And he still won. Think whatever you want about him but you can't deny it was historic

er det forsatt Trump hat her, eller har folk endret mening ? Er det ingen her som er ydmyk og kan innrømme at han er en suksess ? eller er folk forsatt bitter fordi han er mann, vant over en kvinne og fordi mainstream media mener han er kvinnehater , rasist osv , noe han ikke er 


Det er ikke fordi han er mann, vant over en kvinne, og fordi "mainstream media mener" at han er en kvinnehater, rasist osv at folk ikke liker han. Det er fordi han er en avskyelig støvel, overgriper, kvinnehater, rasist, og skaper et enda større broderskap i eliten enn det allerede er, basert på økonomiske kontakter og ikke faktisk politikk eller kunnskap. 

 

Endret av a_dd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, a_dd skrev:


Det er ikke fordi han er mann, vant over en kvinne, og fordi "mainstream media mener" at han er en kvinnehater, rasist osv at folk ikke liker han. Det er fordi han er en avskyelig støvel, overgriper, kvinnehater, rasist, og skaper et enda større broderskap i eliten enn det allerede er, basert på økonomiske kontakter og ikke faktisk politikk eller kunnskap. 

 

Det mest skremmende med han, synes i alle fall jeg, er hans støtte til NRA som står for en hårreisende våpenpolitikk og er en stor grunn til alle masseskytingene i USA, han er ukritisk som lukker øynene for sunn fornuft der og i stedet for kommer med fordummende argumentasjon som bidrar til å opprettholde den idiotiske våpenpolitikken og sågar kjempe for det verre.

Verden kommer heller ingen steder i miljøpolitikken med han som leder, snarere tvert imot bidrar han til å gjøre vondt verre.

Var bare trist at han vant valget synes jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Drizzt said:

Jeg koser meg stort med hvordan ''hele verden'' var skråsikker på at Trump aldri kunne vinne presidentvalget og så skjedde nettopp detsom aldri kunne skje. Nå er ''hele verden'' like skråsikker på at han aldri kunne blitt gjenvalgt, så det blir enda morsommere hvis de tar feil igjen. Trump er ingen god figur, han, men jeg må nesten le av de nærmest hysteriske reaksjonene den politisk korrekte verden kom med. Trump er den første som utfordret status quo og som rystet den veletablerte eliten ganske kraftig. Eliten prosterer, men husk at han ble valgt med stemmene til bygda, de som har mindre og de som ble sviktet av eliten Trump gjorde til latter. At han setter først amerikansk industri og arbeidsplasser er klart fy-fy, at han åpner fabrikker og redder bedrifter fra konkurs, så folk får beholde jobbene sine er også fy-fy. Sånt skal det ikke snakkes om, vi skal kun trekke fram det som kan tolkes negativt.

Jeg ser ingen motkandidat med bedre sjanser enn ham å bli president i 2020. Så tydeligvis er han bra nok også for demokratene. Jeg ser også en ganske dobbelstandard når det gjelder omtale og tolkning mellom Obama og Trump. Alt Obama gjorde var bra og han fikk mye positiv omtale, til og med Nobelpris, mens alt Trump gjør er dårlig og han får kun negativ omtale. Ingen kommenterte for eksempel at Obama har 2 svarte hunder og at det er ekstremt rasistisk. Han kunne han skaffet seg en hvit hund for å vise mangfold, eller hva? Nei, sånt leser man aldri om Obama, men hvis Trump har 2 hvite hunder, blir det helt andre overskrifter. :) Bare for å gi et eksempel.

Trump serverte burgere fordi de som lager den fine og pene maten er ikke i jobb på grunn av shutdown og presidenten betalte av egen lomme. Dette glemte vel Trump haterne å skrive fordi det ville vært forbudt positiv omtale?

Og det tror du på???

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Drizzt skrev:

Jeg koser meg stort med hvordan ''hele verden'' var skråsikker på at Trump aldri kunne vinne presidentvalget og så skjedde nettopp detsom aldri kunne skje. Nå er ''hele verden'' like skråsikker på at han aldri kunne blitt gjenvalgt, så det blir enda morsommere hvis de tar feil igjen. Trump er ingen god figur, han, men jeg må nesten le av de nærmest hysteriske reaksjonene den politisk korrekte verden kom med. Trump er den første som utfordret status quo og som rystet den veletablerte eliten ganske kraftig. Eliten prosterer, men husk at han ble valgt med stemmene til bygda, de som har mindre og de som ble sviktet av eliten Trump gjorde til latter. At han setter først amerikansk industri og arbeidsplasser er klart fy-fy, at han åpner fabrikker og redder bedrifter fra konkurs, så folk får beholde jobbene sine er også fy-fy. Sånt skal det ikke snakkes om, vi skal kun trekke fram det som kan tolkes negativt.

Jeg ser ingen motkandidat med bedre sjanser enn ham å bli president i 2020. Så tydeligvis er han bra nok også for demokratene. Jeg ser også en ganske dobbelstandard når det gjelder omtale og tolkning mellom Obama og Trump. Alt Obama gjorde var bra og han fikk mye positiv omtale, til og med Nobelpris, mens alt Trump gjør er dårlig og han får kun negativ omtale. Ingen kommenterte for eksempel at Obama har 2 svarte hunder og at det er ekstremt rasistisk. Han kunne han skaffet seg en hvit hund for å vise mangfold, eller hva? Nei, sånt leser man aldri om Obama, men hvis Trump har 2 hvite hunder, blir det helt andre overskrifter. :) Bare for å gi et eksempel.

Trump serverte burgere fordi de som lager den fine og pene maten er ikke i jobb på grunn av shutdown og presidenten betalte av egen lomme. Dette glemte vel Trump haterne å skrive fordi det ville vært forbudt positiv omtale?

Ai, nå ble jeg faktisk skuffet... Har alltid likt dine meninger og vært en liten fan av deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2019 den 5.32, parmanoia skrev:

Han er en katastrofer for verden! 

Er du sikker på at Trump er katastrofen? Mitt inntrykk er at Presidenter generelt i USA er svake, og at de kjører løp som styres fra annet hold. Trump har tatt opp kampen og får så øra flagrer, mens Obama så ut til å være lydig mot sine herrer og fikk masse godord. Selv om Trump kjemper for presidentmakt i USA så er jeg veldig usikker på hvor mye makt han faktisk har, og det er de som har makten som må ta skylda for stygge ting USA driver med.

Trump ville trekke USA ut av Syria nå, og har trolig villet det hele tiden uten å få det til. Nå la Bolton kjepper i hjulet for den tilbaketrekningen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Trump er en av de beste presidentene USA har hatt. 

Endelig en som står opp og ikke hører på alle de djevelen rundt han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er litt (mye) oppklaring om hva Trumpeten jobber både med og mot.

 

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2019 den 14.34, Drizzt skrev:

Jeg koser meg stort med hvordan ''hele verden'' var skråsikker på at Trump aldri kunne vinne presidentvalget og så skjedde nettopp detsom aldri kunne skje. Nå er ''hele verden'' like skråsikker på at han aldri kunne blitt gjenvalgt, så det blir enda morsommere hvis de tar feil igjen. Trump er ingen god figur, han, men jeg må nesten le av de nærmest hysteriske reaksjonene den politisk korrekte verden kom med. Trump er den første som utfordret status quo og som rystet den veletablerte eliten ganske kraftig. Eliten prosterer, men husk at han ble valgt med stemmene til bygda, de som har mindre og de som ble sviktet av eliten Trump gjorde til latter. At han setter først amerikansk industri og arbeidsplasser er klart fy-fy, at han åpner fabrikker og redder bedrifter fra konkurs, så folk får beholde jobbene sine er også fy-fy. Sånt skal det ikke snakkes om, vi skal kun trekke fram det som kan tolkes negativt.

Jeg ser ingen motkandidat med bedre sjanser enn ham å bli president i 2020. Så tydeligvis er han bra nok også for demokratene. Jeg ser også en ganske dobbelstandard når det gjelder omtale og tolkning mellom Obama og Trump. Alt Obama gjorde var bra og han fikk mye positiv omtale, til og med Nobelpris, mens alt Trump gjør er dårlig og han får kun negativ omtale. Ingen kommenterte for eksempel at Obama har 2 svarte hunder og at det er ekstremt rasistisk. Han kunne han skaffet seg en hvit hund for å vise mangfold, eller hva? Nei, sånt leser man aldri om Obama, men hvis Trump har 2 hvite hunder, blir det helt andre overskrifter. :) Bare for å gi et eksempel.

Trump serverte burgere fordi de som lager den fine og pene maten er ikke i jobb på grunn av shutdown og presidenten betalte av egen lomme. Dette glemte vel Trump haterne å skrive fordi det ville vært forbudt positiv omtale?

Vestlig hovedstrømspresse har sin måte å juge på ved hjelp av å si sannheter. At sannheter er løgn høres rart ut, men når man skriver 100 stygge sannheter om en fyr og fortier 100 hyggelige ting så skaper man ett ubalansert og usant bilde. Slik har kampanjen mot Trump vært ført hele tiden, og man kan lure på hvorfor en samlet presse konsekvent og samordnet prøver å ta han. Obama var ikke bedre. Husk Libya. Men Obama fikk bare koseprat. Det var også en løgn av samme kategori. 100 positive saker og ingen kritikk. 

Den vestlige pressen ser ut som ett samordnet propaganda-apparat så mektig og effektivt at Stalin og Gøbbels kan applaudere i graven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gladiator skrev:

Donald Trump er en av de beste presidentene USA har hatt. 

Endelig en som står opp og ikke hører på alle de djevelen rundt han. 

Som står opp? Ja fysisk da fordi han bruker dominerende hersketeknikker og oftest står når han snakker med andre som sitter? 
For han står jo ikke opp mot urett på noen som helst måte, faktisk så deltar han jo aktivt i urett. 

Trump som president er en stor spøk og viser hvor dumme amerikanerne er og hvordan politikkens valgkampanje blir avgjort og styrt av penger og trusler, ikke kunnskap eller lederens velvilje. 

Denne ble utsolgt på få minutter og sier litt om hva folk egentlig syns om han :):):):):)
 

trump-brush.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, I Grosny skrev:

Er du sikker på at Trump er katastrofen? Mitt inntrykk er at Presidenter generelt i USA er svake, og at de kjører løp som styres fra annet hold. Trump har tatt opp kampen og får så øra flagrer, mens Obama så ut til å være lydig mot sine herrer og fikk masse godord. Selv om Trump kjemper for presidentmakt i USA så er jeg veldig usikker på hvor mye makt han faktisk har, og det er de som har makten som må ta skylda for stygge ting USA driver med.

Trump ville trekke USA ut av Syria nå, og har trolig villet det hele tiden uten å få det til. Nå la Bolton kjepper i hjulet for den tilbaketrekningen.

 

Nei altså, hvis du fortsatt ikke har fått med deg hvorfor Trump er en katastrofe som president, så kan jeg ikke hjelpe deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, a_dd skrev:

Som står opp? Ja fysisk da fordi han bruker dominerende hersketeknikker og oftest står når han snakker med andre som sitter? 
For han står jo ikke opp mot urett på noen som helst måte, faktisk så deltar han jo aktivt i urett. 

Trump som president er en stor spøk og viser hvor dumme amerikanerne er og hvordan politikkens valgkampanje blir avgjort og styrt av penger og trusler, ikke kunnskap eller lederens velvilje. 

Denne ble utsolgt på få minutter og sier litt om hva folk egentlig syns om han :):):):):)
 

trump-brush.jpg

Denne dobørsten stinker av bakvaskelseskampanje. Trump tråkker på mange tær når han utfordrer makten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, I Grosny skrev:

Denne dobørsten stinker av bakvaskelseskampanje. Trump tråkker på mange tær når han utfordrer makten. 


Bakvaskelseskampanje hva mener du med det? Er bare pro-Trump rekvisita lov? Det finnes også dopapir med bilde av Trump på, og andre varianter med andre shitty personer har vært populære før. Trump tråkker ikke bare på tær, han ødelegger liv for hundretusener og har holdninger som ingen bør støtte. At Trump har blitt president i USA viser hvor lett menn som faller inn under #MeToo slipper unna, enda sitter mange menn å klager over hvor forferdelig og knusende og ødeleggende det er å outcalle overgripere med navn. En president som oppfordrer til overgrep er virkelig bare en stor stor spøk, hvordan kan du støtte personer med sånne holdninger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2019 den 13.34, Drizzt skrev:

Jeg koser meg stort med hvordan ''hele verden'' var skråsikker på at Trump aldri kunne vinne presidentvalget og så skjedde nettopp detsom aldri kunne skje. Nå er ''hele verden'' like skråsikker på at han aldri kunne blitt gjenvalgt, så det blir enda morsommere hvis de tar feil igjen. Trump er ingen god figur, han, men jeg må nesten le av de nærmest hysteriske reaksjonene den politisk korrekte verden kom med. Trump er den første som utfordret status quo og som rystet den veletablerte eliten ganske kraftig. Eliten prosterer, men husk at han ble valgt med stemmene til bygda, de som har mindre og de som ble sviktet av eliten Trump gjorde til latter. At han setter først amerikansk industri og arbeidsplasser er klart fy-fy, at han åpner fabrikker og redder bedrifter fra konkurs, så folk får beholde jobbene sine er også fy-fy. Sånt skal det ikke snakkes om, vi skal kun trekke fram det som kan tolkes negativt.

Jeg ser ingen motkandidat med bedre sjanser enn ham å bli president i 2020. Så tydeligvis er han bra nok også for demokratene. Jeg ser også en ganske dobbelstandard når det gjelder omtale og tolkning mellom Obama og Trump. Alt Obama gjorde var bra og han fikk mye positiv omtale, til og med Nobelpris, mens alt Trump gjør er dårlig og han får kun negativ omtale. Ingen kommenterte for eksempel at Obama har 2 svarte hunder og at det er ekstremt rasistisk. Han kunne han skaffet seg en hvit hund for å vise mangfold, eller hva? Nei, sånt leser man aldri om Obama, men hvis Trump har 2 hvite hunder, blir det helt andre overskrifter. :) Bare for å gi et eksempel.

Trump serverte burgere fordi de som lager den fine og pene maten er ikke i jobb på grunn av shutdown og presidenten betalte av egen lomme. Dette glemte vel Trump haterne å skrive fordi det ville vært forbudt positiv omtale?

Her har du litt fakta:

 

1. Amerikansk industri

Han reddet en del jobber, ved å innføre høyere avgift på import.
Det førte dog til at andre bransjer som importerte, nå må betale mer, som de ikke har råd til, så de må sparke folk.

Totalt sett har flere mistet jobben etter at Trump innførte avgiften.

I tillegg kommer det andre ringvirkninger ved å innføre slike avgifter.

2.

De som lager maten er ikke i jobb, fordi Trump ikke vil godta at demokratene ikke vil betale for muren, som Trump sa fra starten av, at Mexico skulle betale for

Endret av thinkmaster100
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, parmanoia skrev:

Nei altså, hvis du fortsatt ikke har fått med deg hvorfor Trump er en katastrofe som president, så kan jeg ikke hjelpe deg!

Jeg trodde heller ikke du kunne hjelpe meg. Maktforholdene i USA er temmelig komplekse.   At Trump framstilles som en katastrofe er derimot veldig forståelig. Han utfordrer krefter med makt.  
Jeg vet lite om USA-politikk, er ikke særlig interessert, men bryr meg mye mer om hva USA gjør i resten av verden, og er altså i tvil om hvem som bestemmer der. Hvem bestemmer hvor og når det skal kriges og drepes. Mange vil tro at det er presidenten som er sjef for dette, men jeg er i tvil om han har kontroll. Obama spilte på lag med krigskreftene så han fikk som sagt bare godord, mens Trump allerede i valgkampen snakket om at soldatene til USA skulle reise hjem.

Krig er stort for USA. Trump prøver å være stor nok til å stoppe kriging, men jeg syns altså ikke at han ser såpass mektig ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, I Grosny skrev:

Jeg trodde heller ikke du kunne hjelpe meg. Maktforholdene i USA er temmelig komplekse.   At Trump framstilles som en katastrofe er derimot veldig forståelig. Han utfordrer krefter med makt.  
Jeg vet lite om USA-politikk, er ikke særlig interessert, men bryr meg mye mer om hva USA gjør i resten av verden, og er altså i tvil om hvem som bestemmer der. Hvem bestemmer hvor og når det skal kriges og drepes. Mange vil tro at det er presidenten som er sjef for dette, men jeg er i tvil om han har kontroll. Obama spilte på lag med krigskreftene så han fikk som sagt bare godord, mens Trump allerede i valgkampen snakket om at soldatene til USA skulle reise hjem.

Krig er stort for USA. Trump prøver å være stor nok til å stoppe kriging, men jeg syns altså ikke at han ser såpass mektig ut.

TAKK! Og takk for at du ikke er blind som alle andre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, a_dd skrev:


Bakvaskelseskampanje hva mener du med det? Er bare pro-Trump rekvisita lov? Det finnes også dopapir med bilde av Trump på, og andre varianter med andre shitty personer har vært populære før. Trump tråkker ikke bare på tær, han ødelegger liv for hundretusener og har holdninger som ingen bør støtte. At Trump har blitt president i USA viser hvor lett menn som faller inn under #MeToo slipper unna, enda sitter mange menn å klager over hvor forferdelig og knusende og ødeleggende det er å outcalle overgripere med navn. En president som oppfordrer til overgrep er virkelig bare en stor stor spøk, hvordan kan du støtte personer med sånne holdninger?

Jeg er veldig skeptisk til Trump og misliker mye av greiene hans, men klarer han å stoppe krigføringen mot Syria så veier det opp for det meste.

Jeg heier på Trump i hans kamp mot hovedstømspressen. Han står opp mot dette mangehodede trollet, og det står det respekt av.

Det som er litt typisk er at jeg ser Trump-dobørster, men ikke Hillary-dobørster, og iallfall ikke Obama-dobørster (som også ville vært rasistiske).

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trump har løyet så mye

Sjekk dette klippet (1min) - tar ting ut av kontekst og rednecks svelger det han sier fordi de liker måten han snakker på

Trump er en dårlig person

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Kvinnehater og rasist? Sorry at jeg ler men folk sier det om veldig mange. Blitt skjellsord det. 

Trump klarer jeg ikke ta seriøst. Han er som en stor unge med makt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, a_dd skrev:

Som står opp? Ja fysisk da fordi han bruker dominerende hersketeknikker og oftest står når han snakker med andre som sitter? 
For han står jo ikke opp mot urett på noen som helst måte, faktisk så deltar han jo aktivt i urett. 

Trump som president er en stor spøk og viser hvor dumme amerikanerne er og hvordan politikkens valgkampanje blir avgjort og styrt av penger og trusler, ikke kunnskap eller lederens velvilje. 

Denne ble utsolgt på få minutter og sier litt om hva folk egentlig syns om han :):):):):)
 

trump-brush.jpg

Syns en snart bør slutte å si at amrikanere er dumme. Det er da ikke sånn at alle stemte på ham. Det er vel mer de som blir betegnet som rednecks og disses like. Jeg har amrikanske venner, og de er like mye i mot Trump som hvemsomhelst andre steder i verden. De er selv flaue over at han sitter som deres president, og tror også at det kan ende med en katastrofe. Ellers kan du helt enkelt se mye på bare You Tube å lese kommentarer der. Måtte bare si det fordi jeg syns amrikanere flest er flotte mennesker. Litt naive og med hang til å være noe religiøse, men det gjelder jo heller ikke alle. Jeg liker de best fordi de har mer empati og humor og en positiv måte å være på ovenfor andre. Da snakker jeg om amrikanere jeg kjenner, de jeg opplever på nettet og ellers de jeg ser i ulike medier osv. Så ikke tro at alle amrikanere er Trump-fans liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, thinkmaster100 skrev:

Trump har løyet så mye

Sjekk dette klippet (1min) - tar ting ut av kontekst og rednecks svelger det han sier fordi de liker måten han snakker på

Trump er en dårlig person

 

 

ca 9.45 ut i videoen.  "Politicians are politicians, they make promises and never keep them" 

Det virker som om amerikanerene ikke hadde stor tillit hverken til Hillary eller Donald (eller politikere generelt), og valget var nesten dødt løp.

Det skrives mer stygt om Donald enn om Hillary, men Hillary ble allikevel ikke ansett av velgerne for å være bedre. 

Jeg synes altså det ser ut som om Trump utfordrer makten, og at det er årsaken til at han har en samkjørt presse mot seg.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...