Gå til innhold

Hjelp til interiør/pynteting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å endre litt på interiøret hjemme. Ikke de store tingene, men pynteting. Jeg har litt hummer og kanari og kunne tenke meg litt helhet. Jeg syns det er vanskelig å se selv hva som blir fint sammen, men når jeg ser bilder av ting så ser jeg godt om jeg liker det eller ikke. 

Jeg liker det lunt og litt brunt/beige/sølv og ikke minimalistisk. Har noen her inne lyst til å legge ut bilde av vindu og/eller skjenk med pynt dere er fornøyd med? Eller kanskje noen kan tipse om noen bra kontoer på Instagram?

Håper på litt inspirasjon 😊

Anonymkode: 12ca6...780

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke allerede har, så kjøp deg en stor grønnplante.  Den gjør mye for interiøret. 

Ellers finnes det jo massevis av inspirasjoner både på Instagram og Pinterest.  Kanskje får du tips om hvordan de tingene du har kan komme bedre fram og skape en helhet. 

Mitt tips er å ikke kjøpe og spre masse småpynt ut over i rommet.  Kjøp heller èn stor gjenstand framfor tre små.  Har du allerede små pynteting, så samle dem i grupper.  Aller helst på et fat, brett e.l.  og plasser ting i forskjellige høyder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...