Gå til innhold
Jeio

Jeio vil ha baby

Anbefalte innlegg

KaBom

Ååå, gratulerer! ❤️ Må være fantastisk! Det blir spennende å se hvor mange mageboere det blir da. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeio
17 timer siden, KaBom skrev:

Ååå, gratulerer! ❤️ Må være fantastisk! Det blir spennende å se hvor mange mageboere det blir da. :) 

Tusen takk♥️😃Får vite om det er en eller to den 12/2 regner jeg med, for da fikk jeg tidlig UL på Rikshospitalet☺️

Endret av Jeio

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ysera

Åh gratulera så mykje!! :nordvesta:

Krysser fingrane for at leigebuaren/leigebuarane vert verande i heile 9 mnd ;) 

Endret av Ysera

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeio
12 timer siden, Ysera skrev:

Åh gratulera så mykje!! :nordvesta:

Krysser fingrane for at leigebuaren/leigebuarane vert verande i heile 9 mnd ;) 

Tusen takk😊 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeio

UL i dag viste to embryo, men begge var halvparten av forventet størrelse og ingen hjerteaktivitet var å se😥. Jeg er 7+6 i dag. Målte HCG idag og skal måle igjen på torsdag, men sannsynligvis er det snakk om MA. Så jeg føler meg ganske tom innvendig nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bondekone
20 minutter siden, Jeio skrev:

UL i dag viste to embryo, men begge var halvparten av forventet størrelse og ingen hjerteaktivitet var å se😥. Jeg er 7+6 i dag. Målte HCG idag og skal måle igjen på torsdag, men sannsynligvis er det snakk om MA. Så jeg føler meg ganske tom innvendig nå.

Så utrolig trist💔 sender deg en stor klem❤

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Pillowtalk

Er det sant😢? Håper torsdagen gir andre, og kanskje positive svar❣️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wiley
1 hour ago, Jeio said:

Å nei, så utrolig trist. 💔 Jeg mistet dessverre på første ivf forsøk jeg og, det føles så meningsløst å ha kommet så langt og så skjer dette. Føler virkelig med deg. Ta vare på deg selv nå. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
prøverpåny

💔 Så trist å høre! Ta godt vare på hverandre, og prøv å gjøre noe hyggelig når dere får overskudd til det. 😥

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Waldfee

Å hei, jeg tittet innom her også var det så triste nyheter 😢.  Det burde vært forbudt at ivf-gravide skal oppleve MA/SA... Jeg har vært i samme situasjon på TUL og det er grusomt. Vil bare sende deg en god klem og mange gode tanker! 💗

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeio

Takk for støtten alle sammen♥️ Det er tungt å bare gå å vente på å få det bekreftet (de ringer vel i dag), jeg er helt zombie på jobb og klarer så vidt å presse fram falske smil når jeg må. Det blir vel lettere når abort er overstått og vi kan sette igang med fryseforsøk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeio

Svar på blodprøvene var at HCG er stigende... Så da blir det ny ultralyd på tirsdag. Blir gal av dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her