Gå til innhold

Jeio vil ha baby


Jeio

Anbefalte innlegg

Jeg hadde like svak strek som deg, da jeg testet forrige uke. Tok ny test i dag, akkurat 5 uker i dag. 
Og den var veldig sterk. Så tok lit tid før den ble sterk på meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, Cati skrev:

HCG stiger gjerne litt saktere ved ivf. Dessuten så doble hCG seg i løpet av 48-72 timer, så synes testen ser fin ut ☺️

Så bra😊 Det er så godt å få betryggelse så jeg slipper å uroe meg mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Palme skrev:

Jeg hadde like svak strek som deg, da jeg testet forrige uke. Tok ny test i dag, akkurat 5 uker i dag. 
Og den var veldig sterk. Så tok lit tid før den ble sterk på meg.

Ja da tok det litt tid før den ble sterk. Synes du har vært tålmodig som har ventet med å teste. Jeg skal kjøpe en digitaltest i dag, men klarer ikke bestemme meg for når jeg skal bruke den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jeio said:

Ja da tok det litt tid før den ble sterk. Synes du har vært tålmodig som har ventet med å teste. Jeg skal kjøpe en digitaltest i dag, men klarer ikke bestemme meg for når jeg skal bruke den...

Jeg viste jeg var gravid. Hadde svake tester og tok det som positiv. 
Pluss at jeg tok digital for halvannen uke siden som viste gravid 1-2. 
Har ikke hatt blødning eller noe nå som tyder på annet. Men nå tok jeg for å sjekke om det var blitt sterke strek, at jeg ikke har mistet og merker det først om et par uker...

Det er ikke første gang jeg har fått positiv test. Men har hatt mange kjemiske, hvor testen har blitt svakere, derfor jeg tok ny test i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Palme skrev:

Jeg viste jeg var gravid. Hadde svake tester og tok det som positiv. 
Pluss at jeg tok digital for halvannen uke siden som viste gravid 1-2. 
Har ikke hatt blødning eller noe nå som tyder på annet. Men nå tok jeg for å sjekke om det var blitt sterke strek, at jeg ikke har mistet og merker det først om et par uker...

Det er ikke første gang jeg har fått positiv test. Men har hatt mange kjemiske, hvor testen har blitt svakere, derfor jeg tok ny test i dag. 

Skjønner. Da har du mer erfaring enn meg. Vi har vært prøvere i 2 og et halvt år, men dette var første positive graviditetstest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jeio said:

Skjønner. Da har du mer erfaring enn meg. Vi har vært prøvere i 2 og et halvt år, men dette var første positive graviditetstest. 

Haha, ja jeg føler meg supererfaren ;)
Vi har "bare" prøvd i 2 år, men jeg fikk Femar og da ble jeg gravid 4 mnd på rad. Før den nå satte seg på 5. forsøk. (håper jeg)
Så den har helt klart fungert for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de svake testene i starten ikke forandret seg så mye fra dag til dag. Sikkert litt variabelt hvor mye hcg som havner i urinen avhengig av væskeinntak. Men de digitale har steget fra 1-2 forrige søndag til 3+ i dag, så da regner jeg med at hcg har økt greit i mellomtiden. ;) Tror det er greit å ikke teste hver dag, men heller venter 48+ timer mellom hver gang, så slipper man å bli usikker for ingenting. :) 

Endret av KaBom
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, KaBom skrev:

Min erfaring er at de svake testene i starten ikke forandret seg så mye fra dag til dag. Sikkert litt variabelt hvor mye hcg som havner i urinen avhengig av væskeinntak. Men de digitale har steget fra 1-2 forrige søndag til 3+ i dag, så da regner jeg med at hcg har økt greit i mellomtiden. ;) Tror det er greit å ikke teste hver dag, men heller venter 48+ timer mellom hver gang, så slipper man å bli usikker for ingenting. :) 

Ja jeg skjønner det nå, skulle ha hoppet over en dag. Jeg tar en ny strimmel i morgen og så tar jeg digitaltest på onsdag.

Noen som vet når jeg kan forvente at Riksen ringer meg med blodprøvesvar hvis jeg drar dit og tar blodprøve kl 11 på onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spanande!! 🤗 Lykke til! Krysser fingrane for at det går rette vegen og at spiren klorer seg fast i 9 mnd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ysera skrev:

Så spanande!! 🤗 Lykke til! Krysser fingrane for at det går rette vegen og at spiren klorer seg fast i 9 mnd 😊

Takk☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hCG bruker gjerne 48 timer på å dobles i starten, og du har en hel rekke ukjente som er vanskelig å forholde seg til, som konsentrasjon i urinen, testene i seg selv, og når på døgnet det er. Klinikken min insisterer på at morgenurin er det beste, men mine tester er alltid svakest på morgenurin.. 

Det ser jo bra ut så langt! Måtte det bare fortsette :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Ginny skrev:

hCG bruker gjerne 48 timer på å dobles i starten, og du har en hel rekke ukjente som er vanskelig å forholde seg til, som konsentrasjon i urinen, testene i seg selv, og når på døgnet det er. Klinikken min insisterer på at morgenurin er det beste, men mine tester er alltid svakest på morgenurin.. 

Det ser jo bra ut så langt! Måtte det bare fortsette :) 

Jeg har kun testet på morgenurin, men tror jammen jeg skal teste i kveld også. Bare fordi jeg er nysgjerrig PG fordi jeg har mange strimmel-tester😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Bokdamen skrev:

Herlighet så kjekt, dette vil jeg følge med på 💕

Så hyggelig🥰 Ja dette var kjekt! Etter tre år med negative graviditetstester, hormonstimulering og masse skuffelser, så ser det nå ut som det klaffet på første IVF-forsøk. Jeg har ikke tatt det helt inn over meg ennå😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja nå var streken sterkere😄 I morgen er test dag, og når jeg får resultatet på den og har tatt en digitaltest, kommer jeg til å fortelle det til de som vet vi har hatt IVF. 

 

74D1BC9C-9A3D-4C5A-834A-B973BABFA86D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jeio skrev:

Jeg har kun testet på morgenurin, men tror jammen jeg skal teste i kveld også. Bare fordi jeg er nysgjerrig PG fordi jeg har mange strimmel-tester😄

Her var det runden etter morgenurin som fungerte best, og stort sett alt videre utover dagen 😛 

Flotte tester da 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...