Gå til innhold
AnonymBruker

Drømmejobben din, som "aldri" kommer til å skje?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etterforsker i Politiet, med alle de ressursene jeg måtte trenge.

Eventuelt rik, internasjonal superspion 😎

Anonymkode: 117b2...03c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Av en eller annen merkelig grunn så har jeg alltid drømt om å være drapsetterforsker?! Er alt for true crime interessert og kan litt for mye om seriemordere, men ellers blir det nok ikke noe av den drømmen. Vet ikke om jeg hadde taklet det heller da. 

Min andre og mer realistiske drøm hadde vært å drevet en liten bokhandel. Trooor ikke det blir til å skje, men det kan være jeg finner på noe sånt når jeg nærmer meg pensjonistalder. 

Ellers har jeg alltid hatt lyst til å bli sykepleier. Tror jeg hadde elsket det. 

Anonymkode: 5ddef...e0d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 11.1.2019 den 23.55, AnonymBruker skrev:

Å bare kjøre bilen min. På kryss og tvers, fram og tilbake, nær sagt opp ned. Bilen min er fantastisk

Anonymkode: 7de9f...32d

Budbiljobber er da fullt oppnåelig. Eller levere Aftenposten. 

Anonymkode: 3ed61...194

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Naturfotograf....

Og ikke minst UP (kjøre sivilpolitibil) for å kunne hanke inn de idiotene jeg møter i trafikken....

Anonymkode: 05eee...d27

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kosmetisk sykepleier, og ha egen stall😍

Anonymkode: 3cb48...756

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen merkelig grunn så har jeg alltid drømt om å være drapsetterforsker?! Er alt for true crime interessert og kan litt for mye om seriemordere, men ellers blir det nok ikke noe av den drømmen. Vet ikke om jeg hadde taklet det heller da. 

Min andre og mer realistiske drøm hadde vært å drevet en liten bokhandel. Trooor ikke det blir til å skje, men det kan være jeg finner på noe sånt når jeg nærmer meg pensjonistalder. 

Ellers har jeg alltid hatt lyst til å bli sykepleier. Tror jeg hadde elsket det. 

Anonymkode: 5ddef...e0d

Aldri forsent å bli sykepleier da😊 angrer veldig på at jeg ikke gikk den veien selv, men kjenner at det er umotiverende å sette seg på skolebenken igjen 😔

Anonymkode: 3cb48...756

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her