Gå til innhold

Drømmejobben din, som "aldri" kommer til å skje?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Arkeolog som kunne drive med syyykt spennende utgravninger a la Pompeii, og dette skulle skje i min egen, lille hjemby så jeg fortsatt kunne bo her med familien min 😀

Drøm 2: suksessrik forfatter, dvs tjene ok som idag, men med færre arbeidstimer og fleksibilitet til å tilbringe lange perioder på hytta ved sjøen 🤗

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmejobben for meg om det dumpet flerfoldige millioner på kontoen, måtte være å reise rundt til forskjellige flyktningeleirer og være en trygg voksenperson for foreldreløse og andre barn. Å kunne se glede i disse små barneøynene, lære dem å lese/skrive og at det er håp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å vinne masse penger i lotto, så jeg kan åpne en bar så jeg har noe å gjøre, selv om den ikke nødvendigvis lønner seg så veldig, men da har man ingen bekymringer for penger samtidig som man har noe koselig å jobbe med 😂

Anonymkode: ded9c...58f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.1.2019 den 12.17, Eneri skrev:

Arkeolog som kunne drive med syyykt spennende utgravninger a la Pompeii, og dette skulle skje i min egen, lille hjemby så jeg fortsatt kunne bo her med familien min 😀

Drøm 2: suksessrik forfatter, dvs tjene ok som idag, men med færre arbeidstimer og fleksibilitet til å tilbringe lange perioder på hytta ved sjøen 🤗

 

Det minner meg på en ting til, arkeolog eller paleoantropolog, være på utgravninger i Afrika etc. Har tatt et MOOC i det, og det virker utrolig spennende. 

Anonymkode: c9ed0...c3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2019 den 21.08, Lillemorbare skrev:

Reise rundt i verden og gjøre akkurat det jeg vil, når jeg vil. 

Jeg støtter det der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omreisende gynokolog. Hatt kvinners underliv i ansiktet døgnet rundt. Reist verden rundt og "sjekket" underliv på kvinner over hele verden.

Anonymkode: 439cb...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen slike nå, trodde at jeg aldri kom til å få sjansen til å jobbe med det jeg går nå. Er 27 år og nettopp startet som lærling innen et yrke jeg har drømt om helt siden jeg var barn. Da jeg gikk på vgs så lå ikke ting til rette for at jeg kunne gå skole. Jeg har slitt psykisk og jeg har jobbet med noe som er langt fra det her. Jeg er frisk nå og følger endelig drømmen min. Det er så fint at det finnes flere muligheter for å kunne fullføre noe senere enn andre. De fleste jeg går med er rundt 20 og gutter, men det går helt fint.

Anonymkode: 0066b...41f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omreisende gynokolog. Hatt kvinners underliv i ansiktet døgnet rundt. Reist verden rundt og "sjekket" underliv på kvinner over hele verden.

Anonymkode: 439cb...fae

... det er ikke helt sånn det fungerer......

Anonymkode: c9ed0...c3e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omreisende gynokolog. Hatt kvinners underliv i ansiktet døgnet rundt. Reist verden rundt og "sjekket" underliv på kvinner over hele verden.

Anonymkode: 439cb...fae

Jeg har noen kjønnsvorter i underlivet som du kan sjekke ut?

Anonymkode: 78668...1f8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drøm var å bli ambulansearbeider. Ønsket det såå veldig, så på programmer på TV, serier osv. Selv har jeg aldri vært pasient eller ringt etter sykebil, var nok TV som påvirket meg veldig i yrkesvalg. Det ble til slutt realitet, jobbet mange år nå og ønsker nå sååå veldig å bli bonde. Storbonde, svær gård, jobbe selvstendig, bare meg og traktoren, helt alene. Og dyra da. Sukk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Patruljehundefører. Jeg er full av energi, og å sitte ved et bord og forhandle er totalt skivebom sånn sett. Selv om jeg trives med mye i jobben, misunner jeg dem som får være i bevegelse store deler av tiden. :P 

Anonymkode: 3eafe...02d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke en jobb akkurat, men kunne godt ha prøvd et par uker som en ukjent prinsesse med slott, tiara og penger på bok.👸 Kjekt å ha alle fordelene, men slippe oppmerksomheten fra media og gærninger på internett. En litt mer realistisk jobb ville vært bryllupsplanlegger, eventuelt bryllupsfotograf. 

Anonymkode: 1bcb5...fe8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2019 den 9.46, AnonymBruker skrev:

Må være spennende å jobbe som lege, eventuelt sykepleier på luftambulanse.  Litt usikker på om det er helikopter som er det mest spennende her. 😁

 

Anonymkode: 12996...6dd

Arbeidsplassen din... 🚁

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2019 den 9.11, AnonymBruker skrev:

Bo i et hus med hage til å dyrke grønnsaker og frukt, på landet, og være hjemmeværende husmor og selvberger. 

Anonymkode: 22e1c...7be

er det umulig da? 

Anonymkode: 36adc...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...