Gå til innhold

Frisører med stygt hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Chablis skrev:

Logisk sett så burde du gå til frisøren med den styggeste klippen. De klipper ikke seg selv og det er en av de andre frisørene som har gitt den stygge klippen. Går du til frisøren med den fineste klippen så betyr det at det er en flink frisør der, men det er ikke din. #lørdagstanker

Tja, men denne frisøren har jo valgt denne stygge klippen selv. Setter spørsmålstegn ved smaken deres da, hvis de går rundt og tror de ser fine ut med den stygge sveisen så ønsker jeg ikke at de skal vurdere hva jeg vil se fin ut med, for det er åpenbart ikke noe de har peiling på. 

Hun ene frisøren jeg går til bare elsker å gjøre nye ting med håret hele tiden, kan tenke meg det er mange av dem og de har jo også tilgang på alt de trenger til å eksperimentere. Så da ender det opp kjempeslitt og skadet til slutt og må gjerne klippes kort. Men de lar det ikke være i fred da heller, kanskje det barberes på ene siden og farges rosa på andre osv. Er en del sånne frisører, håret deres får skikkelig gjennomgå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Men hun kler den ikke, det er den jammerlige skittenbrunblonde norske fargen som verken er fugl eller fisk. 😕 Hun burde i alle fall bleke det, eller farge det i en mer definert farge.

Anonymkode: 5b732...309

Den heter musebrun.

Anonymkode: c8849...c3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den heter musebrun.

Anonymkode: c8849...c3b

Nei, det heter kommuneblond 

Anonymkode: fd0e9...ecb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det heter kommuneblond 

Anonymkode: fd0e9...ecb

Kommunegrått

Anonymkode: bb32b...fa9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hvordan det noen ser ut selv slal ha noe å si for hvordan de utfører yrket sitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Men hun kler den ikke, det er den jammerlige skittenbrunblonde norske fargen som verken er fugl eller fisk. 😕 Hun burde i alle fall bleke det, eller farge det i en mer definert farge.

Anonymkode: 5b732...309

Det er vår mening, men kanskje hun liker den og prioriterer andre ting enn å farge håret. Jeg farget håret lenge, ble ble tilslutt lei og har nå min naturlige hårfarge og den liker jeg mye bedre. Dessuten har jeg sluttet å miste håret.

Da jeg holdt på å farge det, ble det utrolig tynt og stygt fordi håret mitt ikke tålte fargen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om en frisør har vitamin mangel da? Dere vet vel at det går ut over hår sant?? 

Anonymkode: ec15b...135

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om en frisør har vitamin mangel da? Dere vet vel at det går ut over hår sant?? 

Anonymkode: ec15b...135

Da forventer jeg at frisøren, av alle, løser dette på en flatterende, moderne og praktisk måte. Kanskje h*n raker av alt, kanskje går til anskaffelse av en naturtro parykk, eller lar håret som er igjen være stylet på en pen/morsom/vågal/sjokkerende (hva nå frisøren ønsker å formidle med sveisen) måte. Absolutt ingen unnskyldning for en yrkesaktiv frisør som er seriøs å ha "dårlig" frisyre selv.

Anonymkode: f33dd...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner som er frisør har to døtre, de ser ut som panneluggen er gnagd av med tenner begge to, og har hatt det i alle år. Aldri om jeg klipper meg hos henne.

Anonymkode: f1225...277

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt merke til mange frisører jeg synes har lite fine frisyrer, men i mange tilfeller virker det å handle om at det er særskilt mange hipstere og "alternative" mennesker i denne gruppen, og for disse virker ofte "spesiell" å trumfe det andre synes er fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...