Gå til innhold

Eksen vil jeg skal besøke han, men hans eksdame har truet meg å banke meg helseløs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ett år siden det ble slutt mellom dem, men jeg glemmer ikke trusselen. De bor på små steder, bygd, og selv om hun bor et stykke unna vil hun ikke ha noen problemer med å komme seg dit. Hun har knust vinduene hans før. Da var ikke jeg der. 

De ble sammen året etter at det ble slutt med oss. Det er ikke bare meg hun er sjalu på, det er alle. 

Han har invitert meg på besøk, sier at han er oppriktig glad i meg og savner meg og vil ha meg dit selv om jeg sier at jeg ikke kommer som en kjæreste. Har også sagt at jeg er redd eksen hans, for hun er rimelig gal, men det tøyser han bare bort og avfeier med at hun ikke kommer. 

Men hva vet han om det? Han har også endret det han sa tidligere, da skulle hun drepe meg, men nå skal hun bare banke meg. Jeg sa at jeg skal snakke med politiet og har lyst å anmelde henne for trusler. De skal i alle fall vite når jeg kommer dit, hvis jeg velger å dra. 

Jeg er redd, truslene var ille nok. Politiet vil ikke gjøre noe bare pga. trusler. Jeg synes synd i dama som sliter med psyken sin. Men skal det hindre meg i å dra dit? Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 9f1cd...f2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Politiet tar vel drapstrusler på alvor?

Anonymkode: 93587...e2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligg unna hele greia.

Anonymkode: 5c5f3...25c

Hvorfor? Skal hun bestemme?

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han vil ha deg som mer enn venn og ikke du, er det frunn nok i seg selv til å skygge banen

Anonymkode: fca7e...4df

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligg unna hele greia.

Anonymkode: 5c5f3...25c

Ja, men de kan ikke gjøre noe før det blir alvor av det. De kan ta en prat med henne da, men vil hun bli bedre? Jeg kan be de ringe henne og be henne roe seg, men det er en stund siden hun kom med truslene. 

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis han vil ha deg som mer enn venn og ikke du, er det frunn nok i seg selv til å skygge banen

Anonymkode: fca7e...4df

Det er det jeg ikke vet før vi har tilbrakt mer tid sammen.

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men de kan ikke gjøre noe før det blir alvor av det. De kan ta en prat med henne da, men vil hun bli bedre? Jeg kan be de ringe henne og be henne roe seg, men det er en stund siden hun kom med truslene. 

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

Kjempesmart: sørge for at hun vet du kommer:sarkasme:Hvis det ikke er deg hun har truet, men skit hun har sagt til eksen og ikke til deg, hvorfor ta det så seriøst? Hvis det er et år siden de har hatt kontakt har hun gjerne fått seg en ny kjæreste.

Anonymkode: 86fa8...eea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være greit å være fyren oppi dette...

Anonymkode: 73855...c96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er det jeg ikke vet før vi har tilbrakt mer tid sammen.

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

Kan han besøke deg?

Anonymkode: c65b3...6a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjempesmart: sørge for at hun vet du kommer:sarkasme:Hvis det ikke er deg hun har truet, men skit hun har sagt til eksen og ikke til deg, hvorfor ta det så seriøst? Hvis det er et år siden de har hatt kontakt har hun gjerne fått seg en ny kjæreste.

Anonymkode: 86fa8...eea

Glemte at det var dumt ja. Hun har ikke ny type. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke være greit å være fyren oppi dette...

Anonymkode: 73855...c96

Nei, men det virker som han klarer seg og ikke er redd, han sier han er ferdig med henne. 

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan han besøke deg?

Anonymkode: c65b3...6a9

Ja, og han har vært der. 

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er i tvil om hans følelser, så dropp det

Anonymkode: fca7e...4df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ett år siden det ble slutt mellom dem, men jeg glemmer ikke trusselen. De bor på små steder, bygd, og selv om hun bor et stykke unna vil hun ikke ha noen problemer med å komme seg dit. Hun har knust vinduene hans før. Da var ikke jeg der. 

De ble sammen året etter at det ble slutt med oss. Det er ikke bare meg hun er sjalu på, det er alle. 

Han har invitert meg på besøk, sier at han er oppriktig glad i meg og savner meg og vil ha meg dit selv om jeg sier at jeg ikke kommer som en kjæreste. Har også sagt at jeg er redd eksen hans, for hun er rimelig gal, men det tøyser han bare bort og avfeier med at hun ikke kommer. 

Men hva vet han om det? Han har også endret det han sa tidligere, da skulle hun drepe meg, men nå skal hun bare banke meg. Jeg sa at jeg skal snakke med politiet og har lyst å anmelde henne for trusler. De skal i alle fall vite når jeg kommer dit, hvis jeg velger å dra. 

Jeg er redd, truslene var ille nok. Politiet vil ikke gjøre noe bare pga. trusler. Jeg synes synd i dama som sliter med psyken sin. Men skal det hindre meg i å dra dit? Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 9f1cd...f2b

Tror jeg 100% sikkert vet hvem du er.

Anonymkode: 35572...4d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg 100% sikkert vet hvem du er.

Anonymkode: 35572...4d9

Jeg også. Her på bygda spres sladder fort.

Anonymkode: a7db7...bb6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg 100% sikkert vet hvem du er.

Anonymkode: 35572...4d9

Og så? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, marie_82 skrev:

Menn med sånne ekser pleier å være rimelig skada selv. Ville holdt meg unna dette drama.. 

Nettopp. Dette er bare rør, hold deg unna dette TS

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, marie_82 skrev:

Menn med sånne ekser pleier å være rimelig skada selv. Ville holdt meg unna dette drama.. 

Jeg tenker det samme.

TS: Ligg unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...