Gå til innhold

Eksen vil jeg skal besøke han, men hans eksdame har truet meg å banke meg helseløs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 11.1.2019 den 19.58, AnonymBruker skrev:

Det er ett år siden det ble slutt mellom dem, men jeg glemmer ikke trusselen. De bor på små steder, bygd, og selv om hun bor et stykke unna vil hun ikke ha noen problemer med å komme seg dit. Hun har knust vinduene hans før. Da var ikke jeg der. 

De ble sammen året etter at det ble slutt med oss. Det er ikke bare meg hun er sjalu på, det er alle. 

Han har invitert meg på besøk, sier at han er oppriktig glad i meg og savner meg og vil ha meg dit selv om jeg sier at jeg ikke kommer som en kjæreste. Har også sagt at jeg er redd eksen hans, for hun er rimelig gal, men det tøyser han bare bort og avfeier med at hun ikke kommer. 

Men hva vet han om det? Han har også endret det han sa tidligere, da skulle hun drepe meg, men nå skal hun bare banke meg. Jeg sa at jeg skal snakke med politiet og har lyst å anmelde henne for trusler. De skal i alle fall vite når jeg kommer dit, hvis jeg velger å dra. 

Jeg er redd, truslene var ille nok. Politiet vil ikke gjøre noe bare pga. trusler. Jeg synes synd i dama som sliter med psyken sin. Men skal det hindre meg i å dra dit? Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 9f1cd...f2b

Når han velger å ha en slik dame som han vet er veldig sjalu, synes jeg det er rart at han inviterer eksen sin hjem. Noen mennesker liker å bidra til å passivt opprettholde uro og konflikter. Kan dette også gjelde for eksen din?

Det er så lett å skylde alt på den «gale dama» (uten at jeg er enig i det hun gjør), men det tar ofte bort fokuset på at det er to stykker i et destruktivt forhold, og at (med unntak av vold og overgrep) det må to til for å opprettholde destruktivitet. 

her lukter det drama. 

Anonymkode: d9368...074

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når han velger å ha en slik dame som han vet er veldig sjalu, synes jeg det er rart at han inviterer eksen sin hjem. Noen mennesker liker å bidra til å passivt opprettholde uro og konflikter. Kan dette også gjelde for eksen din?

Det er så lett å skylde alt på den «gale dama» (uten at jeg er enig i det hun gjør), men det tar ofte bort fokuset på at det er to stykker i et destruktivt forhold, og at (med unntak av vold og overgrep) det må to til for å opprettholde destruktivitet. 

her lukter det drama. 

Anonymkode: d9368...074

Jeg er enig i at det lukter drama og liker det ikke. 

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om han holder på med henne? Er hun virkelig en eks?

Anonymkode: 50515...50b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...