Gå til innhold

Eksen vil jeg skal besøke han, men hans eksdame har truet meg å banke meg helseløs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha...hadde en kjerring sagt hun skulle banke meg så hadde jeg ledd høyt. Hadde bare sagt at værsågod,du får bare komme.

Det er ingenting å være redd for. Hva skal skje? Er du redd for at hun skal banke deg får du vel bare ta med deg et balltre eller noe da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Haha...hadde en kjerring sagt hun skulle banke meg så hadde jeg ledd høyt. Hadde bare sagt at værsågod,du får bare komme.

Det er ingenting å være redd for. Hva skal skje? Er du redd for at hun skal banke deg får du vel bare ta med deg et balltre eller noe da?

Dette er ei dame som knuser vinduer. Hjelper ikke med balltre på lur, om hun knuser seg inn  tar med glassbrott og kjører i strupen på deg. At hun er åpenlyst sjalu på sin eks selv etter at hun har ny kjæreste sier litt om galskap og mangel på impulskontroll. 

Anonymkode: 7a3dc...bea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ei dame som knuser vinduer. Hjelper ikke med balltre på lur, om hun knuser seg inn  tar med glassbrott og kjører i strupen på deg. At hun er åpenlyst sjalu på sin eks selv etter at hun har ny kjæreste sier litt om galskap og mangel på impulskontroll. 

Anonymkode: 7a3dc...bea

Dama hadde vært dau før hun hadde kommet seg inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Men TS: Hva skal du med en eks?

Enten gjorde du det slutt, og det var det jo en grunn til, ikke sant?

Eller så gjorde han det slutt og en sånn vims har du ikke bruk for.

Gå fremover i livet ditt, ikke bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blondie65 skrev:

Men TS: Hva skal du med en eks?

Enten gjorde du det slutt, og det var det jo en grunn til, ikke sant?

Eller så gjorde han det slutt og en sånn vims har du ikke bruk for.

Gå fremover i livet ditt, ikke bakover.

Dette! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ett år siden det ble slutt mellom dem, men jeg glemmer ikke trusselen. De bor på små steder, bygd, og selv om hun bor et stykke unna vil hun ikke ha noen problemer med å komme seg dit. Hun har knust vinduene hans før. Da var ikke jeg der. 

De ble sammen året etter at det ble slutt med oss. Det er ikke bare meg hun er sjalu på, det er alle. 

Han har invitert meg på besøk, sier at han er oppriktig glad i meg og savner meg og vil ha meg dit selv om jeg sier at jeg ikke kommer som en kjæreste. Har også sagt at jeg er redd eksen hans, for hun er rimelig gal, men det tøyser han bare bort og avfeier med at hun ikke kommer. 

Men hva vet han om det? Han har også endret det han sa tidligere, da skulle hun drepe meg, men nå skal hun bare banke meg. Jeg sa at jeg skal snakke med politiet og har lyst å anmelde henne for trusler. De skal i alle fall vite når jeg kommer dit, hvis jeg velger å dra. 

Jeg er redd, truslene var ille nok. Politiet vil ikke gjøre noe bare pga. trusler. Jeg synes synd i dama som sliter med psyken sin. Men skal det hindre meg i å dra dit? Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 9f1cd...f2b

Så ikke øverste setning, så jeg tar bort svaret mitt ;)

Endret av Dævendøtte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du gidder å være en del av dette dramaet. Hadde styrt unna. Dere høres stein gale ut hele gjengen. 

Anonymkode: 4dbee...9b2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Blondie65 skrev:

Men TS: Hva skal du med en eks?

Enten gjorde du det slutt, og det var det jo en grunn til, ikke sant?

Eller så gjorde han det slutt og en sånn vims har du ikke bruk for.

Gå fremover i livet ditt, ikke bakover.

Vet om mange som har funnet tilbake til hverandre etter at det ble slutt.....

Anonymkode: ff2fd...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble det slutt mellom dere i utgangspunktet?

Anonymkode: 50515...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ble det slutt mellom dere i utgangspunktet?

Anonymkode: 50515...50b

Studier og deretter praksis. Jeg flyttet og det ble vanskelig med avstandsforhold. Vi satte forholdet på pause, begge opptatt på hver sin kant. Året etter møtte han henne, men da var det allerede egentlig slutt. Det var nesten to år senere. Bruddet var udramatisk. Vi beholdt kontakten. Jeg følte det var sårt, men møtte også en ny. 

Skriver ikke hjemmefra nå, derfor annen ab-kode.

Til dere som sier dere vet hvem jeg er. Det tror jeg ikke og bryr meg ikke om. Det er hun som sliter, og er nok flere enn bare henne som har knust vinduer og kommet med trusler dessverre. Det er henne det er synd på hvis dere vet hvem hun er når jeg skriver innlegg på kg om problemet hun er en stor del av. Jeg skrev at jeg ikke vet hvor sterke følelsene er og at jeg ikke vet om jeg vil at vi skal bli sammen igjen. Det med eksens trusler har skremt meg mer enn jeg vil innrømme. Redd jeg ikke vil sove rolig eller føle meg trygg når jeg går tur alene. Jeg er ikke typen som sloss, og en gal dame kan ha uante krefter.

Han sier at hun ikke er velkommen hos han. Det var hun heller ikke da hun knuste vinduer. Hun har flyttet fem mil unna, men fem mil er ingenting. 

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må hun vite at du skal besøke han da? 

Eller driver hun å stalker han? 

Du får spørre om han kan instalere innbruddsalarm? 

Anonymkode: 052ff...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men må hun vite at du skal besøke han da? 

Eller driver hun å stalker han? 

Du får spørre om han kan instalere innbruddsalarm? 

Anonymkode: 052ff...5a8

Nei, hun får ikke vite det, men folk kan prate. Jeg tror han vil le høyt hvis jeg sier at han bør installere en innbruddsalarm, men takk for tipset. Det skal jeg foreslå. Jeg kan si at jeg betaler den. 

Hun prøver å stalke han på en måte, det er sjeldent, men vil ikke fortelle detaljer for å unngå at hun blir gjenkjent. Jeg synes virkelig synd i henne selv om jeg ikke liker truslene som ble rettet mot meg. Jeg har aldri møtt henne, men har forstått at hun sliter med sine ting. 

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad i han og har lyst å gi dette en sjanse. Selv om det ikke blir noe kjærlighetsforhold vet jeg at vi likevel vil være venner. Derfor er det fortvilende at eksen hans er så rivende gal. Det er ikke bare meg hun har klikket på. 

Innbruddsalarm hvis vinduene allerede er knust er til ingen nytte. Da må det være noe med bevegelses-sensorer utenfor huset, men det virker for overilt. Har ikke erfaring med alarmer. Jeg er redd henne, kanskje det er grunnløst, men kanskje ikke. Kanskje jeg har sett for mange skumle filmer. Men det er likevel alvorlig når noen kommer med drapstrusler. 

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke han komme til deg? Eller dere kan møtes et sted uten at hun vet om det? 

Anonymkode: 50515...50b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke han komme til deg? Eller dere kan møtes et sted uten at hun vet om det? 

Anonymkode: 50515...50b

Jo, men jeg vil leve normalt. 

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men jeg vil leve normalt. 

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

Da må du anmelde henne for trusler. 

Anonymkode: 7a3dc...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du anmelde henne for trusler. 

Anonymkode: 7a3dc...bea

Hvis hun kommer og truer meg, men jeg har det bare fra eksen og han mener at hun ikke er farlig. 

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis hun kommer og truer meg, men jeg har det bare fra eksen og han mener at hun ikke er farlig. 

Ts

Anonymkode: 9f1cd...f2b

Da er han jo litt ambivalent i forhold til om han vil treffe deg eller ikke. Han sier at noen vil drepe deg om du kommer dit men at de ikke er farlige. Jaha.

Anonymkode: 50515...50b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er han jo litt ambivalent i forhold til om han vil treffe deg eller ikke. Han sier at noen vil drepe deg om du kommer dit men at de ikke er farlige. Jaha.

Anonymkode: 50515...50b

Nei, det er facts. Har hørt det fra andre. 

Ts

Men, det er mulig han er livredd for å havne på nytt sammen med meg, og ikke er bevisst klar over at han skremmer meg bort ved å fortelle om sine ekser? 

Han sier at jeg må slappe av. Jeg tror jeg skal ringe politiet i distriktet der og høre om det er trygt å komme.

 

 

Anonymkode: 9f1cd...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...