Gå til innhold

"Normal" mengde godtesnopkos


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Teller ikke kalorier, synes det er pes. (Men vet det funker). I går kveld (fredag) spiste jeg en halv pose Sørlandschips og en liten skål smågodt. I kveld tar jeg nok resten av chipsen, men har ikke handlet inn mer godteri. 

Det finnes jo mindre poser chips enn de aller største? Og spis deg mett på vanlig mat før du begynner med chips og snop. Da blir det langt i fra samme fråtsinga. Det er grenser for hvor mye man klarer trykke i seg av snacks dersom man er mett på forhånd. Og det handler om å snu (u)vaner. Lettere sagt enn gjort, men det må trenes på. 

Anonymkode: e41ce...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser kanskje en pakke med vepsebol og en meller. Syns det er mer enn nok. Blir kvalm om jeg spiser mer.

Anonymkode: 4ce65...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11. januar 2019 den 19.04, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er så magisk med de 4-5 timene i forhold til å skulle fordele det på resten av uka da? 

Anonymkode: e856a...6d2

Pulsativt insulin. 

Anonymkode: 7a09f...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så ville jeg andbefalt deg å slutte helt med snop, du craver ikke mer etter søtsakker hvis du stopper, som noen nevnte oppe her så er det bare full av unødvendig kalaorier som du kunne fult med andre metttende og næringsfult måltider. Tror det som gjør meg mest sint med snop er at jeg bruker over 1 time trening får å miste 200 klc og da spiser to små pick ups kjeks som innholder hver 147 kalaorier ?! :frkk:

Veldig irriterende å tenke på det haha, så ja... best å slutte med det helt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser en liten sjokolade (troika, melkerull e.l) og kanskje litt smågodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper som regel en stor pose chips til helga, en voksen, et barn og en ungdom. Minsten spiser gjerne ikke så mye. Sjokolade, så blir det enten en eller to store plater, gjennom helga. Istedet for chips så kan en jo lage popcorn.

Lykke til😊

 

Anonymkode: 006e4...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...