Gå til innhold

OM BLOGGERE.


Gjest Kvikkvas

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Leselusa skrev:

Kanskje litt unødvendig å påpeke det da.... 😯

Ja, det var kanskje det 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvikkvas
2 minutter siden, Leselusa skrev:

Men det er en gedigen forskjell på eksponeringen i blogger og modelloppdrag i blader og for klær....du ser den??

Nei. Faktisk ikke. Jeg liker ikke og se barn i reklame, hverken med eller uten klær. 

Det er min reaksjon på dette. Du har en annen.  

Foreldrene godkjenner slik reklame, TYDELIGVIS. 

 

Endret av Kvikkvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kvikkvas skrev:

Nei. Faktisk ikke. Jeg liker ikke og se barn i reklame, hverken med eller uten klær. 

Nei, om du ikke ser forskjellen så... men det er altså en enorm stor forskjell når det gjelder eksponering..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
2 minutter siden, Leselusa skrev:

Nei, om du ikke ser forskjellen så... men det er altså en enorm stor forskjell når det gjelder eksponering..

 Vi ser ulikt på dette. 👼

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
5 minutter siden, Leselusa skrev:

Men det er en gedigen forskjell på eksponeringen i blogger og modelloppdrag i blader og for klær....du ser den??

Det er stor forskjell ja og går ikke an og sammen ligne dem to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
7 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Nei. Faktisk ikke. Jeg liker ikke og se barn i reklame, hverken med eller uten klær. 

Det er min reaksjon på dette. Du har en annen.  

Foreldrene godkjenner slik reklame, TYDELIGVIS. 

 

Barna er anonyme i slike reklamer og dem som får dem reklamene vet ikke navn, alder, adresse, fødsels dato og hver minste lille detalj på reklame bildene. Det er ingen fremmede som kan komme og spore opp barnet mitt når dem ser bildet av barnet mitt på reklamen av strekke klærne for eksempel. 

 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
10 minutter siden, Carina Maria skrev:

Barna er anonyme i slike reklamer og dem som får dem reklamene vet ikke navn, alder, adresse, fødsels dato og hver minste lille detalj på reklame bildene. Det er ingen fremmede som kan komme og spore opp barnet mitt når dem ser bildet av barnet mitt på reklamen av strekke klærne for eksempel. 

 

Du har din mening. Og jeg min. La oss respektere det. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas

Jeg ser den nå.

Brukerne av Kvinneguiden trengte denne tråden. Som går objektivt og generelt om bloggere, og alt det rundt blogging. Her slipper man og henge seg oppi 1 enkeltperson. 

Ikke sikkert jeg var så dum.🙄 

Jaja. Bare kom med innspill om nye temaer  innen blogging i tråden om dere vil.  Setter pris på det. 

Kos dere. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange bloggermenn som fra tid til annen må komme med forsvarstaler for sine bloggerfruer på deres blogg? Støtt fruene deres så mye dere orker, men jeg tror neppe det å være belærende mot leserne av bloggen gir flere fornøyde lesere.

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas

Hvorfor er det så vanskelig for den allmenne kvinne, som leser blogger. Og gi konstruktiv kommentarer og tilbakemeldinger. Vær positiv.vær støttende. 

Er det for at kvinner ikke kjenner seg igjen i bloggeren. Og derfor ikke klarer og ta innover seg, at man trenger ikke like alt, andre blogger om. Man trenger heller ikke ha en mening om alt , andre gjør og ikke gjør. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kvikkvas skrev:

Hvorfor er det så vanskelig for den allmenne kvinne, som leser blogger. Og gi konstruktiv kommentarer og tilbakemeldinger. Vær positiv.vær støttende. 

Er det for at kvinner ikke kjenner seg igjen i bloggeren. Og derfor ikke klarer og ta innover seg, at man trenger ikke like alt, andre blogger om. Man trenger heller ikke ha en mening om alt , andre gjør og ikke gjør. 

 

Kan gjerne gi konstruktiv kommentar og gode tilbakemeldinger om en blogger.  Men mange av de bloggere som blir diskutert her inne eksponerer barna sine massivt for å tjene penger og de kan jeg ikke støtte. Noen har jo i enkelte innlegg spurt hva man synes om en blogg å vi kan ikke sitte og skryte når vi synes de er dårlige. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, terteskjell skrev:

Kan gjerne gi konstruktiv kommentar og gode tilbakemeldinger om en blogger.  Men mange av de bloggere som blir diskutert her inne eksponerer barna sine massivt for å tjene penger og de kan jeg ikke støtte. Noen har jo i enkelte innlegg spurt hva man synes om en blogg å vi kan ikke sitte og skryte når vi synes de er dårlige. 

Jeg støtter svaret ditt 100% og er enig med deg og det er feil og si at en blogg er bra når den ikke er det. Amen for svaret ditt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Kvikkvas skrev:

Hvorfor er det så vanskelig for den allmenne kvinne, som leser blogger. Og gi konstruktiv kommentarer og tilbakemeldinger. Vær positiv.vær støttende. 

Er det for at kvinner ikke kjenner seg igjen i bloggeren. Og derfor ikke klarer og ta innover seg, at man trenger ikke like alt, andre blogger om. Man trenger heller ikke ha en mening om alt , andre gjør og ikke gjør. 

 

Det er ikke vanskelig å gi konstruktive tilbakemeldinger på fenomenet «kommersiell bloggvirksomhet» og lovbrudd i forbindelse med dette samt brudd på barns rett til privatliv. De kommersielle bloggerne derimot evner ikke å ta innover seg kritikken og det er her problemet ligger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
1 time siden, Snaskesnusken skrev:

Det er ikke vanskelig å gi konstruktive tilbakemeldinger på fenomenet «kommersiell bloggvirksomhet» og lovbrudd i forbindelse med dette samt brudd på barns rett til privatliv. De kommersielle bloggerne derimot evner ikke å ta innover seg kritikken og det er her problemet ligger. 

Alle blogger. Ikke eksakt kommersiell blogg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
1 time siden, Carina Maria skrev:

Jeg støtter svaret ditt 100% og er enig med deg og det er feil og si at en blogg er bra når den ikke er det. Amen for svaret ditt :) 

Bloggverden er stor, den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Alle blogger. Ikke eksakt kommersiell blogg. :) 

Det er de tunge aktørene som blir diskutert her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Bloggverden er stor, den. :)

Ja bloggverden er stor og jeg liker og lese bake og matblogger fordi jeg har den utdannelse. Og bloggere som har om trening og livsstil for vanlige folk. Men så fort disse bloggere blander inn barn så hopper jeg elegant over

Endret av terteskjell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
15 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Det er de tunge aktørene som blir diskutert her. 

Har virkelig sett andre mindre blogger og har blitt prøvd diskutert, flere totalt ukjente for meg. Ergo ikke de tyngste bloggerne. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
7 minutter siden, terteskjell skrev:

Ja bloggverden er stor og jeg liker og lese bake og matblogger fordi jeg har den utdannelse. Og bloggere som har om trening og livsstil for vanlige folk. Men så fort disse bloggere blander inn barn så hopper jeg elegant over

Er så enig med deg der, Liker og disse, pluss noen hobbyblogger. Så lenge jeg slipper de tyngste rosabloggene, så er jeg glad. 😄

Endret av Kvikkvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...