Gå til innhold

OM BLOGGERE.


Gjest Kvikkvas

Anbefalte innlegg

Gjest Kvikkvas
2 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det handler om og vere kritisk til den bedriften dem driver og når dem bryter med markeds førings reglene og andre ting handler det om og engasjere seg og det at du kaller andre for blogg politi er langt fra sannheten. 

Det handler om at dem bloggerne som blir kritisert som Anne Brith, Sophie Elise og andre bloggere er store influencere som har mange følgere og dem sluker alt rått uten og tenke seg om. 

Jeg skal vere enig i tråder som Helene Drage går langt over streket og det står jeg fast med og der inne er det mye hets og hat mot stakkars Helene og hun får jeg vondt av ❤️ 

Kjære vene deg. Dette er mer en kritikk på enkelte blogger som omtales her inne. 

Mange tenker seg visst ikke om. før de kommentere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Kvikkvas skrev:

Kjære vene deg. Dette er mer en kritikk på enkelte blogger som omtales her inne. 

Mange tenker seg visst ikke om. før de kommentere. 

Det er ikke kritikk mot bloggern som person det er kritikk på bloggern sin blogg som bedrift for dem store influencerne tjener mye penger på bloggene sine og dem har en bedrift dem er langt fra noen små blogger og alle engasjerer vi oss i forskjellige bedrifter som det står om i media Det blir det samme med blogg bedriftene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...