Gå til innhold

Hva er det mest sårende noen har sagt til deg på KG?


Gjest Kjærlighetsbarn98

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar aldri kritikk her inne til meg.

Jeg blir mest "såret" når jeg har negative forestillinger om ting og hvordan ting er og fungerer, og folk bekrefter at det faktisk er slik.

Litt vanskelig forklart, men f.eks når noen bekrefter at man har visse krav til partner, når jeg vet at dette er noe jeg mangler. Føler meg utilstrekkelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, COSL Innovator said:

Herregud, så usmakelig.

Jeg ønsker deg alt godt og håper du blir helt frisk igjen

Tusen takk! :hjerte:

Anonymkode: 7c5bb...bba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev om et problem keg hadde, men som vanlig... kg har tapt seg mer og mer. Se første svarene er ofte usaklige og det er disse folka som blir mest aktive i tråden. Fikk bare høre at jeg var dum, det kom ingen grunn liksom...bare "herregud, så dum du er". 

Anonymkode: 72f50...db3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis unngått sårende meldinger her inne. Jeg har fått 2-3 kjipe meldinger, men de har vært så usaklige at jeg ikke klarte å ta dem seriøst, så det børstet jeg bare av meg og gikk videre. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Perle skrev:

At jeg er gammel, utpult og vid. 😭😭😭

 

Interessant.. Hvordan kunne disse guttene se det via dataen / mobilen? Overnaturlige evner?? 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2019 den 21.55, AnonymBruker skrev:

Skrev om at jeg hadde en veldig alvorlig form for kreft og så gjerne ville bli frisk, og fikk til svar at jeg burde være glad for at jeg skulle dø snart.

Anonymkode: 7c5bb...bba

I alle dager.. Det er noe av det verste jeg har hørt noen komme med på KG. Fy, så ondskapsfullt! 

Håper at det går bedre med deg nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært skrevet mye stygt om meg og til meg, som faktisk gikk innpå meg, selv om det kun var ord. Det er fryktelig mange ondsinnede mennesker som frekventerer nettet ja. Tør vedde for at de ikke hadde turt ansikt til ansikt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kalt jævla vinglefitte i en diskusjon om utdrikningslag - jeg tok det ikke så tungt, men jeg ble litt imponert over hvor mye sinne man kan legge i en så bagatellmessig diskusjon... Jeg har også blitt fortalt her inne, i ymse varianter, at jeg vil bli et mye bedre og klokere menneske om jeg bare får meg en mann (om jeg mot formodning skulle klare å kapre en, hårete og overvektig feminist som jeg er) og klemmer ut en unge eller tre, men jeg antar at det selvfølgelig bare er gode og velmente råd (som jeg velger å overse), ikke stygge kommentarer :fnise: 

Jeg utleverer lite av problemer og andre sårbare ting som kan bukes mot meg her, ergo blir kommentarer sjelden så personlige at de treffer heller. Det vil alltid være folk som slenger med kjeftet på nett; er man i en vanskelig situasjon og tåler lite bør man søke råd andre steder.

Endret av Daria
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått så jævla mye dritt slengt etter meg fordi jeg har fått keisersnitt pga fødselsangst. 

Når det kommer til det temaet er det IKKE GRENSER for hva folk lirer av seg. 

Anonymkode: d0b1f...dcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått så mye drit og stygge kommentarer at jeg har mistet tellinga for lenge siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
På 13.1.2019 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått så jævla mye dritt slengt etter meg fordi jeg har fått keisersnitt pga fødselsangst. 

Når det kommer til det temaet er det IKKE GRENSER for hva folk lirer av seg. 

Anonymkode: d0b1f...dcb

 

På 13.1.2019 den 22.25, Rucula skrev:

Jeg har fått så mye drit og stygge kommentarer at jeg har mistet tellinga for lenge siden.

Leit å høre 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått så mye dritt for helt idiotiske ting. Folk her inne har virkelig ingen grenser og må seriøst skjerpe seg, man kan seriøst ikke si at favorittfargen er svart uten å få masse svar som " er du virkelig så DUM at du mener svart er en farge, er du psykopat som liker fargen svart, hvor skada er du som mener det" 

HELT SINNSYKT at noe så simpelt som det eksemplet kan få folk til å skrive de styggeste, mest krenkende svarene til deg, jeg overdriver ikke engang.......

Anonymkode: 06a30...3ee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fått så mye dritt for helt idiotiske ting. Folk her inne har virkelig ingen grenser og må seriøst skjerpe seg, man kan seriøst ikke si at favorittfargen er svart uten å få masse svar som " er du virkelig så DUM at du mener svart er en farge, er du psykopat som liker fargen svart, hvor skada er du som mener det" 

HELT SINNSYKT at noe så simpelt som det eksemplet kan få folk til å skrive de styggeste, mest krenkende svarene til deg, jeg overdriver ikke engang.......

Anonymkode: 06a30...3ee

Huff og huff... Ja, er helt enig i at det er sykt. Personlig prøver jeg å begrense antall personlige innlegg siden man aldri vet hvem som kan komme til å strø salt i såret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ønsker ikke gå inn på hendelsen i detalj da noen sikkert vil kjenne den igjen her inne. Men jeg ble utnyttet i en sårbar situasjon og noen fant ut hvem jeg var. De lo av meg i tråden og tenkte bare på hvordan de skulle lure meg og såre meg.
Det var også noen vennlige sjeler som gjorde meg oppmerksom på hva som hadde skjedd, så det finnes noen sånne her også. Jeg prøver å fokusere mer på det og unngå trollene. Bruker en del anonym, misliker å poste for mye under nick.

Anonymkode: b8260...647

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sårende, men jeg har uoppfordret fått dickpics på Pm og er generelt lei av bagatelliseringen rundt tema fra unggutter i tråden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Rotemor said:

Ikke sårende, men jeg har uoppfordret fått dickpics på Pm og er generelt lei av bagatelliseringen rundt tema fra unggutter i tråden.

Man kan anmelde dickpicks, det er ulovlig å sende dem uoppfordret.

Anonymkode: b8260...647

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan anmelde dickpicks, det er ulovlig å sende dem uoppfordret.

Anonymkode: b8260...647

Jada, men det skjedde. Det var poenget ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...