Gå til innhold

Hvorfor er alltid folk så spydige i svarene til Trådstarter alltid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg svarer bare i tråder, oppretter aldri, og det jeg skriver er bare glimt av min hverdag. Allikevel har jeg fått høre jeg fikk som fortjent da jeg skrev noe vondt jeg opplevde, at jeg er psykisk syk (når jeg skrev jeg hadde en spesifikk fysisk sykdom), at jeg lyver (ærlig talt!), at stakkars barna mine som hadde en ond mamma (da jeg skrev jeg hadde hatt fødselsdepresjon på et annet forum).. altså! Voksne mennesker! Jeg har hatt et tøft liv og opplever veldig mye vondt i svigerfamilien. En spydig/fin kommentar her inne kan gjøre stor forskjell 😉💛

Anonymkode: c100e...625

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En lurer på hva folk egentlig holder på med. Tenker de ikke at selv om dette er internett, at det sitter virkelige mennesker bak skjermen som må ta i mot all dritten? Det kan være et menneske med selvmordstanker, depresjon, kjærlighetssorg som du skjeller ut eller er spydig mot. En kommer langt med litt empati. 

Anonymkode: 5846a...427

Akkurat. Man vet aldri hvem man snakker med, så man skal være uhyre forsiktig med hva man sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jeg ikke

Og nei jeg provoserte ikke, tror du bare føler deg veldig truffet av min tråd jeg :-))

Anonymkode: 53dc3...d66

Du klager på at folk er spydige mot deg. Så er du like spydig i dine svar til andre selv.

Dobbelmoralen lenge leve:-)

Anonymkode: ba3b5...69d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svarer bare i tråder, oppretter aldri, og det jeg skriver er bare glimt av min hverdag. Allikevel har jeg fått høre jeg fikk som fortjent da jeg skrev noe vondt jeg opplevde, at jeg er psykisk syk (når jeg skrev jeg hadde en spesifikk fysisk sykdom), at jeg lyver (ærlig talt!), at stakkars barna mine som hadde en ond mamma (da jeg skrev jeg hadde hatt fødselsdepresjon på et annet forum).. altså! Voksne mennesker! Jeg har hatt et tøft liv og opplever veldig mye vondt i svigerfamilien. En spydig/fin kommentar her inne kan gjøre stor forskjell 😉💛

Anonymkode: c100e...625

Huff, selvfølgelig fortjente du ikke det! Lei for å høre at du sliter med fysisk sykdom. Håper du blir godt ivaretatt- det fortjener du❤️ Og du, du er ikke ond som har fødselsdepresjon. Mange får det. Håper du fikk hjelp til å komme over det 

Endret av Kjærlighetsbarn98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er spesielt ille i navnetrådene. At folk kan si så mye stygt om et navn som et barn har fått eller er tiltenkt. Slår et slag for at mennesker skal få være unike og ulike, slik er det bare. 

Anonymkode: 1a1ca...1c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du klager på at folk er spydige mot deg. Så er du like spydig i dine svar til andre selv.

Dobbelmoralen lenge leve:-)

Anonymkode: ba3b5...69d

Du var spydig først da, og ikke min feil tråden min fikk deg til å føle deg såpass truffet hvis du tror jeg provoserte 

Anonymkode: 53dc3...d66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få deg et liv

Anonymkode: 53dc3...d66

Føltes det bra? Sitter du med en bedre følelse nå? 😂 

Sorry, kunne ikke dy meg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du var spydig først da, og ikke min feil tråden min fikk deg til å føle deg såpass truffet hvis du tror jeg provoserte 

Anonymkode: 53dc3...d66

Åja., så da mener du det er greit altså😂?

Poenget er at du raljerer i HI om at folk svarer spydig og ikke har respekt. Så gjør du akkurat det samme selv og da er det plutselig ok😂.

Troll, I say:-)

Anonymkode: ba3b5...69d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ufyselig selv, ts. Man må først feie for egen dør sier jeg..

Anonymkode: 1a1ca...1c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Huff, selvfølgelig fortjente du ikke det! Lei for å høre at du sliter med fysisk og psykisk sykdom. Håper du blir godt ivaretatt- det fortjener du❤️ Og du, du er ikke ond som har fødselsdepresjon. Mange får det. Håper du fikk hjelp til å komme over det 

Takk, tror dette må være den koseligste kommentaren jeg har fått her inne 😄💖 Jeg sliter ikke med psykisk sykdom, men har hatt fødselsdepresjon, men det er mange år siden nå. Men har hatt det veldig tøft med fysisk sykdom, men nå går det også bra 👍🏼💖 Så håper det varer ☺️

Anonymkode: c100e...625

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Føltes det bra? Sitter du med en bedre følelse nå? 😂 

Sorry, kunne ikke dy meg. 

Jeg satt på plass vedkommende, var ikke spydig. Så ja jeg sitter med en god følelse

Anonymkode: 53dc3...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo ufyselig selv, ts. Man må først feie for egen dør sier jeg..

Anonymkode: 1a1ca...1c1

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 53dc3...d66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk, tror dette må være den koseligste kommentaren jeg har fått her inne 😄💖 Jeg sliter ikke med psykisk sykdom, men har hatt fødselsdepresjon, men det er mange år siden nå. Men har hatt det veldig tøft med fysisk sykdom, men nå går det også bra 👍🏼💖 Så håper det varer ☺️

Anonymkode: c100e...625

Glad for å høre det❤️ Du virker å være sterk og en som står på og ikke gir opp! Beundrer deg for det. Leit å høre om den fysiske sykdommen, men godt å høre at det går bedre. Håper du har fått god oppfølgning hos lege/sykehus:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du var spydig først da, og ikke min feil tråden min fikk deg til å føle deg såpass truffet hvis du tror jeg provoserte 

Anonymkode: 53dc3...d66

Men når jeg skrev følgende: "Jeg er vel en av de som lett, kanskje for lett, er spydig her inne. Men jeg er aldri spydig mot trådstartere jeg oppfatter som genuine og respektfulle. Selv om det hender jeg tråkker i salaten, og det tar jeg gjerne selvkritikk på

Da svare du: " Hvorfor gjør du det da??... Sitter du med en bedre følelse med deg selv etterpå?"

Så hva er forskjellen? Jeg svarer troll på en spydig måte, eller hyklere, eller de som opplagt ikke har noe kunnskap på området, men som likevel hevder seg ha det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg satt på plass vedkommende, var ikke spydig. Så ja jeg sitter med en god følelse

Anonymkode: 53dc3...d66

Se siste post til deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Se siste post til deg. 

Jeg så den :) 

Anonymkode: 53dc3...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så den :) 

Anonymkode: 53dc3...d66

Og forskjellen er? 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Og forskjellen er? 😊

Du som selv sier at du er spydig trenger ikke å komme her med tips til meg ;-)))))

God bedring til deg og akode   ba3b5...69d :) 

Anonymkode: 53dc3...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...