Gå til innhold

Hvorfor er alltid folk så spydige i svarene til Trådstarter alltid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk 😁💛 Er minimalt med oppfølging for ME-syke dessverre. Men jeg har hatt veldig bedring og nå er jeg på et stabilt veldig, veldig bra nivå for første gang 💖 Har hatt mange år verkende og utmattet i senga... nå danser jeg rundt 💃💃 En fantastisk følelse 🏃🏽‍♀️

 

 

Anonymkode: c100e...625

Uff føler med deg. Forferdelig sykdom, håper de snart finner kuren slik at dere kan bli friske ❤️ Glad for å høre at du er på bedringens vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hva slags tråd som TS lager, og på hvilket forum. Jeg la jeg merke til det du skriver på tråden din på et av forumene de siste dagene.

Først åpnes tråd nr.1, en tråd om en blogger, og tråden blir stengt av moderator. Debatten fortsetter på et annet forum. Så åpnes tråd nummer 2 om samme blogger. Da blir flere av dem irriterte. Tråden stenges, og debatten fortsetter på et annet forum. Så blir  tråd nummer 3 åpnet om samme blogger nok en gang. Da ser man av TS-brukerne på forumet at de er  mer enn irriterte. Tråden ble igjen slettet, og debatten fortsatte på et annet forum. Da bør det ringe en sosial inteligensbjelle at en kanskje ikke lager en tråd om denne bloggern, for det får frem i trådene som ble opprettet at de kjente til bloggeren her på KG. I dette tilfellet mener jeg at de som kommenterer slike tråder har lov til å si fra om at dette liker de ikke. 

 

Anonymkode: 9bef0...0b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Få deg et liv

Anonymkode: 53dc3...d66

Jeg syns jo du svarer veldig på kanten spydig selv i enkelte innlegg her. 

Hvorfor kan ikke alle bare slutte med å kaste så mye drit her inne? Er man uenig, ja vel, scroll videre, ellers kan man svare på en saklig og ålreit måte, da 😕 man vet jo aldri hva den som sitter i andre enden sliter med. 

Anonymkode: d148a...1cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

For at du skal ha noe å spørre om. Neida. Har sikkert gjort det selv. Grunnen kan være dårlig dag og dårlig humør. Sånn er det for meg vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skjønt at det å opprette en tråd her inne er litt som å spille russisk rulett. Enten går det bra, eller så smeller det, og da kommer alle som har hatt en dårlig dag med oppgulpet sitt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er mye frekke og ufine svar her inne, jeg tror nok det er mye trolling.

Men en annen ting jeg har lagt merke til er at veldig mange tolker innlegg ekstremt negativt. Innlegg jeg leser som nøytrale, og også innlegg jeg selv har postet som jeg har ansett som nøytral informasjon, har blitt tatt for hets og sjikane. Noen drar innlegg helt ut av alle sammenhenger og proporsjoner og fyrer seg opp over uskyldige eller nøytrale kommentarer. Ikke alle innlegg har en agenda utover det som eksplisitt står der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest secretidentity

Det er bare for å føle seg selv "bedre" sikkert. Sitte på sin høye hest, noe som er unødvendig. Derfor jeg ikke har lyst til å spørre om noe her, for regner med at jeg bare får spydige svar tilbake, og så er det jo bare å "ta seg sammen" for alle andre kjenner deg "bedre" enn det du selv gjør. Man skal jo behandle hverandre med respekt, også online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
På 11.1.2019 den 13.43, AnonymBruker skrev:

Nesten hver gang jeg har lagt ut noe her, alt i fra hvor jeg trenger råd til det ene og det andre. Så er det alltid noen som er spydig i svarene og nærmest rakker ned på meg.... Også henger folk seg opp i små ting og sporer av tråden min og ting som ikke hadde noe med mitt innlegg å gjøre... Er nesten så ille at jeg får lyst å melde meg ut herfra. Er så lite trivelig å se gjennom svarene og noen ganger blir jeg lei meg. Har folk så mye vondt inni seg og må tråkke ned andre? Folkeskikk og respekt er det mange som har mangel på her inne...

Husker en grov kommentar jeg fikk da jeg skrev innlegg om at kjæresten bare hadde dumpa meg. Ja ønsker ikke å gå innpå det. Altså voksne folk skjerp dere! Husk at vi er forbilde til barna så de gjør det samme som oss

 

En oppgitt TS her!

Anonymkode: 53dc3...d66

Forstår deg godt. Føler det samme. Blir bare oppgitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...