Gå til innhold

Hvorfor er alltid folk så spydige i svarene til Trådstarter alltid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nesten hver gang jeg har lagt ut noe her, alt i fra hvor jeg trenger råd til det ene og det andre. Så er det alltid noen som er spydig i svarene og nærmest rakker ned på meg.... Også henger folk seg opp i små ting og sporer av tråden min og ting som ikke hadde noe med mitt innlegg å gjøre... Er nesten så ille at jeg får lyst å melde meg ut herfra. Er så lite trivelig å se gjennom svarene og noen ganger blir jeg lei meg. Har folk så mye vondt inni seg og må tråkke ned andre? Folkeskikk og respekt er det mange som har mangel på her inne...

Husker en grov kommentar jeg fikk da jeg skrev innlegg om at kjæresten bare hadde dumpa meg. Ja ønsker ikke å gå innpå det. Altså voksne folk skjerp dere! Husk at vi er forbilde til barna så de gjør det samme som oss

 

En oppgitt TS her!

Anonymkode: 53dc3...d66

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hva det gjelder. Er det et fullstendig latterlig tema som er overfladisk og dumt, kommer det lett artige svar:-)

Anonymkode: ba3b5...69d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hva det gjelder. Er det et fullstendig latterlig tema som er overfladisk og dumt, kommer det lett artige svar:-)

Anonymkode: ba3b5...69d

Men jeg poster alltid latterlige eller dumme ting, alltid seriøse. Skjønner ikke problemet ditt??

Anonymkode: 53dc3...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men jeg poster alltid latterlige eller dumme ting, alltid seriøse. Skjønner ikke problemet ditt??

Anonymkode: 53dc3...d66

Aldri** ikke alltid

Anonymkode: 53dc3...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Føler med deg, - og jeg er helt enig. Forferdelig trist. Personlig har jeg nesten innsett at det ikke er lurt å poste om meg selv om det er betente emner for jeg ser på forhånd at jeg kommer til å få sånn at ørene flagrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Føler med deg, - og jeg er helt enig. Forferdelig trist. Personlig har jeg nesten innsett at det ikke er lurt å poste om meg selv om det er betente emner for jeg ser på forhånd at jeg kommer til å få sånn at ørene flagrer.

Bare å bruke anonymbruker-funksjonen da, men ja utrolig idiotisk hvordan folk blir på  anonymt nett :( Tror ikke dem er like kvasse irl

Anonymkode: 53dc3...d66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare å bruke anonymbruker-funksjonen da, men ja utrolig idiotisk hvordan folk blir på  anonymt nett :( Tror ikke dem er like kvasse irl

Anonymkode: 53dc3...d66

Uansett så er jeg redd jeg blir møtt med personangrep, og jeg vil helst unngå å bli lei meg.

Send meg gjerne PM om du vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av de som lett, kanskje for lett, er spydig her inne. Men jeg er aldri spydig mot trådstartere jeg oppfatter som genuine og respektfulle. Selv om det hender jeg tråkker i salaten, og det tar jeg gjerne selvkritikk på. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Jeg er vel en av de som lett, kanskje for lett, er spydig her inne. Men jeg er aldri spydig mot trådstartere jeg oppfatter som genuine og respektfulle. Selv om det hender jeg tråkker i salaten, og det tar jeg gjerne selvkritikk på. 

Hvorfor gjør du det da??... Sitter du med en bedre følelse med deg selv etterpå?

Anonymkode: 53dc3...d66

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør du det da??... Sitter du med en bedre følelse med deg selv etterpå?

Anonymkode: 53dc3...d66

Hvorfor jeg er spydige mot de som troller og poster mildt sagt patetiske innlegg? Eller hvorfor det hender jeg tråkker i salaten? 

Det første er selvforklarende, det andre skal jeg skjerpe meg på, tar selvkritikk på det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv. 

Skremmende mange brukere virker å være helt blottet for empati, desverre. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 minutt siden, Duff skrev:

Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv. 

Skremmende mange brukere virker å være helt blottet for empati, desverre. 

Dette. Ofte så finner man utrolig uempatiske svar i trådene; folk som bare vil trykke andre ned fremfor å hjelpe. Jeg forstår ikke vitsen. Hvis man ikke kan si noe godt, nyttig eller positivt, så kan man glatt hoppe over tråden. Ikke vanskeligere enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette har jeg også sett.  Man må vel bare leve med at enkelte føler seg tøffe nok til å utfolde seg med negative kommentarer her på KG.  Sikkert usynlige grå personer i hverdagen som her får muligheter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg poster alltid latterlige eller dumme ting, alltid seriøse. Skjønner ikke problemet ditt??

Anonymkode: 53dc3...d66

Øyet som ser, det vettu:-)

Anonymkode: ba3b5...69d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Øyet som ser, det vettu:-)

Anonymkode: ba3b5...69d

Få deg et liv

Anonymkode: 53dc3...d66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Stina234 skrev:

Ja dette har jeg også sett.  Man må vel bare leve med at enkelte føler seg tøffe nok til å utfolde seg med negative kommentarer her på KG.  Sikkert usynlige grå personer i hverdagen som her får muligheter.

Det er nok heller det at KG blir brukt som ventil for alt en ikke kan si offentlig, pga at man da blir stemplet som rasist, kvinnehater, galning og pedofil i samme åndedrag.

Anonymkode: ba3b5...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Få deg et liv

Anonymkode: 53dc3...d66

Jeg registrerer at du behandler folk akkurat som de du ikke liker selv i ditt eget HI.

Regner med tråden kun er for å provosere:-)

Anonymkode: ba3b5...69d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har lagt merke til det - mange nedlatende, spydige mennesker her. Det de ikke har selvinnsikt til å forstå er at de selv fremstår som smålige og latterlige. Svarer aldri frekt til TS hvis vedkommende selv er grei i tonen, men setter gjerne som er frekke mot andre på plass. 

Anonymkode: 5846a...427

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg registrerer at du behandler folk akkurat som de du ikke liker selv i ditt eget HI.

Regner med tråden kun er for å provosere:-)

Anonymkode: ba3b5...69d

Det gjør jeg ikke

Og nei jeg provoserte ikke, tror du bare føler deg veldig truffet av min tråd jeg :-))

Anonymkode: 53dc3...d66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Duff skrev:

Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv. 

Skremmende mange brukere virker å være helt blottet for empati, desverre. 

En lurer på hva folk egentlig holder på med. Tenker de ikke at selv om dette er internett, at det sitter virkelige mennesker bak skjermen som må ta i mot all dritten? Det kan være et menneske med selvmordstanker, depresjon, kjærlighetssorg som du skjeller ut eller er spydig mot. En kommer langt med litt empati. 

Anonymkode: 5846a...427

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...