Gå til innhold

Noen flere som følger med på Premier League her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har omtrent aldri sett en fotballkamp i hele mitt liv, men nå ser jeg alle kampene til United siden jeg er Solskjær-tilhenger:-) 

Anonymkode: 3de30...932

Du har omtrent aldri sett en fotballkamp, men det er sånn å forstå at du var Solskjær-tilhenger før han dro til United? Hvordan gikk dette til? 

Eller er det mer "en nordmann gjør noe stort i utlandet, så jeg må være fan" på gang her?

Anonymkode: 86fec...1fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2019 den 16.12, AnonymBruker skrev:

Gjør Solskjær det veldig godt blir det ekstra vanskelig for United å forsvare at han eventuelt ikke får fortsette videre. Det blir litt som da Roberto di Matteo var midlertidig manager for Chelsea- vant både CL og FA-cupen. Chelsea "måtte" la han fortsette videre, selv om de visste det var risikabelt. Og sparken fikk han etter noen måneder da ting ikke fungerte lenger, nesten som bestilt.

Jeg føler det er det som kan skje i Manchester nå. Solskjær gjør en så god jobb at MU "må" la han fortsette, men i managersammenheng er han et lite navn og ikke særlig erfaren (erfaren i Norge, men ikke utenlands) og det er nesten en oppskrift på at ting går dårlig etter kort stund.

 

Anonymkode: 86fec...1fe

Det er det jeg håper ikke skjer - at han får jobben men blir sparket kort tid etter, det er verre enn å ikke få lov til å fortsette. Det blir nok veldig rart for Solskjær å komme tilbake til Molde 😅

Pochettino har jo heller ikke den lange erfaringen. I følge Wiki fikk han sin første trenerjobb i 2008/09. 

Anonymkode: 858d6...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Testosteron skrev:

Som Liverpool-supporter bør jeg heie på United i morgen, men jeg klarer det ikke. Jeg heier alltid på Uniteds motstandere

Jeg unnet ikke Liverpool å vinne i mange år, men nå syns jeg de fortjener å vinne ligatittelen, det er tross alt 28 år siden sist ;) Heller Liverpool enn Manchester City. 

Anonymkode: 858d6...86e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, æøå* skrev:

Ble United-fan lenge før Solskjær kom dit som SPILLER, så ja, jeg følger med😉

Dagens kamp blir den mest spennende etter at Solskjær tok over. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til en United kamp 😄 

Anonymkode: 858d6...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jeg håper ikke skjer - at han får jobben men blir sparket kort tid etter, det er verre enn å ikke få lov til å fortsette. Det blir nok veldig rart for Solskjær å komme tilbake til Molde 😅

Pochettino har jo heller ikke den lange erfaringen. I følge Wiki fikk han sin første trenerjobb i 2008/09. 

Anonymkode: 858d6...86e

Pochettino har ikke lang erfaring, men nesten all hans jobb har vært i Premier League, som veier tungt. Han har bevist at han kjenner ligaen godt og vet hvordan man skal takle den. 

Det gikk en del rykter om at han kunne ta over Real Madrid. også en stund. Når verdens to største fotballklubber banker på døra er det veldig spennende å se hva det ender med.

Anonymkode: 86fec...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har omtrent aldri sett en fotballkamp, men det er sånn å forstå at du var Solskjær-tilhenger før han dro til United? Hvordan gikk dette til? 

Eller er det mer "en nordmann gjør noe stort i utlandet, så jeg må være fan" på gang her?

Anonymkode: 86fec...1fe

Får jeg ikke lov å se på kampene til Manchester nå siden jeg ikke har fulgt med før? 

Jeg innrømmer glatt at fotball er dørgende kjedelig, men jeg synes det er gøy at Solskjær tok over, og vil følge med på hvordan laget gjør det. 

Anonymkode: 3de30...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pochettino har ikke lang erfaring, men nesten all hans jobb har vært i Premier League, som veier tungt. Han har bevist at han kjenner ligaen godt og vet hvordan man skal takle den. 

Det gikk en del rykter om at han kunne ta over Real Madrid. også en stund. Når verdens to største fotballklubber banker på døra er det veldig spennende å se hva det ender med.

Anonymkode: 86fec...1fe

Det er litt imponerende hva han har klart å utrette på så få år som manager, men han har så vidt jeg vet ikke vunnet noen titler, noe som kanskje ikke er så rart med tanke på at de knapt bruker penger. Når det gjelder Solskjær er det nok svært få som tror at han kommer til å få jobben permanent, men ting kan endre seg hvis han fortsetter å vinne kamper. Solskjær har gjort mye riktig fram til nå, det skal han ha. Han har fått spillere som Pogba, Rashford, Lingard og Lukaku til å «skinne» igjen. De er fulle av lovord om ham. Rashford postet et artig bilde på twitter-profilen sin.

 

Ja, det blir spennende å se om Pochettino blir værende i Tottenham. 

Anonymkode: 858d6...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får jeg ikke lov å se på kampene til Manchester nå siden jeg ikke har fulgt med før? 

Jeg innrømmer glatt at fotball er dørgende kjedelig, men jeg synes det er gøy at Solskjær tok over, og vil følge med på hvordan laget gjør det. 

Anonymkode: 3de30...932

Selvfølgelig får du lov. Jeg bare lurte på hvordan man kunne være Solskjær-fan fra før av, men samtidig aldri vært fotballinteressert. Var det jeg lurte på, og du svarte ikke.

Anonymkode: 86fec...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Rashford og Pogba viser hva de er god for!!

Anonymkode: 858d6...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som plutselig begynner å bry seg om United bare fordi Solskjær er trener, Det er folk jeg ikke gidder ta alvorlig.

Anonymkode: 8e633...320

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er egentlig ikke interessert i fotball. Hverken Premier League eller andre fotballer. 

Men Kvinneguiden burde fått sitt eget under-forum for alt som er relatert til idrett. Så kan vi stappe alle slike tråder inn der... 

:ball:              

Anonymkode: 13cf4...402

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Noen andre Liverpool-fans her? Drit lei av å være Liverpool fan og se at det glipper på målstreken år etter år. Har selvfølgelig fortsatt tro på gull men ser mørkt ut nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Noen andre Liverpool-fans her? Drit lei av å være Liverpool fan og se at det glipper på målstreken år etter år. Har selvfølgelig fortsatt tro på gull men ser mørkt ut nå. 

Liverpool er a poeng med City og har en kamp mindre spilt, så det ser ikke mørkt ut. Tittelkampen er helt åpen. Spurs har også sjansen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...