Gå til innhold

Noen flere som følger med på Premier League her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere her som følger med på den engelske toppligaen? Nå som Solskjær er manager for ManUtd er det flere nordmenn som har begynt å følge med og det er jo morsomt. United har vunnet de fem første kampene med Solskjær som manager og det er jo en prestasjon selv om lagene de har spilt mot ikke har vært topplag. Dersom Mourinho hadde vunnet slike kamper ville det ikke gått så galt som det gikk. Men nå førstkommende søndag blir det bortekamp mot et topp 4-lag, og det blir ufattlige spennende og jeg har gledet meg i noen uker nå. 😀

Anonymkode: 858d6...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forøvrig, Marcus Rashford (nr. 10) har imponert de siste kampene. For en rask og eksplosiv spiller han er, og ekstra gøy at han er en av Uniteds egenproduserte spillere 😄 

Anonymkode: 858d6...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke fulgt med på premier league siden 2003-04 sesongen. Premier League kommer jeg ikke til å følge med på før Leeds rykker opp igjen.

 

Som Leeds supporter er jeg totalt likegyldig til hvem Scum har som trener.

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med ja. Jeg skal være helt ærlig- syns det er en uting at folk først skal bry seg nå som Solskjær er manager i United. Det blir ikke særlig ekte, men for all del.. 

Selv er jeg ikke Unitedfan, så disse Solskjær-greiene har for meg gått over stokk og stein, og er bare irriterende.

Anonymkode: 86fec...1fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Nei jeg har ikke fulgt med på premier league siden 2003-04 sesongen. Premier League kommer jeg ikke til å følge med på før Leeds rykker opp igjen.

Jeg har ikke fulgt så mye med siden Mourinho tok over laget, liker ikke måten laget spilte mens han var manager. Det var kjedelig å se på den defensive fotballen. Angrepsfotball er 10 ganger mer interessant og nervepirrende å se på, og det er sånn det skal være. Derfor La Liga-kampene er gøy å se på. Har alltid heiet på ManUtd, helt siden jeg var en snørrunge, men etter Ferguson har det ikke vært det samme. 

Anonymkode: 858d6...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Følger med ja. Jeg skal være helt ærlig- syns det er en uting at folk først skal bry seg nå som Solskjær er manager i United. Det blir ikke særlig ekte, men for all del.. 

Selv er jeg ikke Unitedfan, så disse Solskjær-greiene har for meg gått over stokk og stein, og er bare irriterende.

Anonymkode: 86fec...1fe

Jeg må innrømme at jeg ikke har sett så mange kamper spilt av ManUtd pga. Mourinho, spesielt det siste året, hatet spillestilen hans. Det er som å se maling tørke. Det holdt å se tabellen. Manchester City (et lag jeg egentlig ikke kan fordra) spiller mye mer underholdende, men så har de en ganske god manager også, som selv har spilt i La Liga. 

Jeg skjønner at folk blir interessert. Det er faktisk ganske stort at en nordmenn er manager i Manchester United. En midlertidig manager, men likevel. 

Anonymkode: 858d6...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følger med ja. Jeg skal være helt ærlig- syns det er en uting at folk først skal bry seg nå som Solskjær er manager i United. Det blir ikke særlig ekte, men for all del.. 

Selv er jeg ikke Unitedfan, så disse Solskjær-greiene har for meg gått over stokk og stein, og er bare irriterende.

Anonymkode: 86fec...1fe

Får også legge til at for meg, som fan, er det så utrolig mye mer underholdende å se på når de spiller angrepsfotball. 

Anonymkode: 858d6...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme at jeg ikke har sett så mange kamper spilt av ManUtd pga. Mourinho, spesielt det siste året, hatet spillestilen hans. Det er som å se maling tørke. Det holdt å se tabellen. Manchester City (et lag jeg egentlig ikke kan fordra) spiller mye mer underholdende, men så har de en ganske god manager også, som selv har spilt i La Liga. 

Jeg skjønner at folk blir interessert. Det er faktisk ganske stort at en nordmenn er manager i Manchester United. En midlertidig manager, men likevel. 

Anonymkode: 858d6...86e

Skjønner godt at man i perioder følger mindre med, da defensiv antifotball er mindre underholdende. Jeg sikter mer til de folka som aldri har brydd seg om fotball, men som nå er veldig engasjert pga Solskjær og er long gone når han er ferdig igjen.

 

Anonymkode: 86fec...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at man i perioder følger mindre med, da defensiv antifotball er mindre underholdende. Jeg sikter mer til de folka som aldri har brydd seg om fotball, men som nå er veldig engasjert pga Solskjær og er long gone når han er ferdig igjen.

 

Anonymkode: 86fec...1fe

Det blir ganske deprimerende å fortsette å se på når de taper/spiller uavgjort så mange kamper og havner på 6. plass og man begynner å tenke at det ikke blir Champions League på United til neste år. Istedenfor å innse at han (Mourinho) selv var problemet, angrep han spillerne i offentlighet, noe som aldri ville skjedd under SAF. Ikke rart at mange fans sier "the schakles are off."

Men jeg vil ikke genierklære Solskjær, han må vinne flere kamper og mot topplag. Tror også det skal ganske mye til for at han skal fortsette neste sesong, men spillerne virker å være fornøyd og jeg håper han lykkes. 

Anonymkode: 858d6...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at man i perioder følger mindre med, da defensiv antifotball er mindre underholdende. Jeg sikter mer til de folka som aldri har brydd seg om fotball, men som nå er veldig engasjert pga Solskjær og er long gone når han er ferdig igjen.

 

Anonymkode: 86fec...1fe

Liker forøvrig at du kaller defensiv fotball for antifotball 😅👍

Anonymkode: 858d6...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det blir ganske deprimerende å fortsette å se på når de taper/spiller uavgjort så mange kamper og havner på 6. plass og man begynner å tenke at det ikke blir Champions League på United til neste år. Istedenfor å innse at han (Mourinho) selv var problemet, angrep han spillerne i offentlighet, noe som aldri ville skjedd under SAF. Ikke rart at mange fans sier "the schakles are off."

Men jeg vil ikke genierklære Solskjær, han må vinne flere kamper og mot topplag. Tror også det skal ganske mye til for at han skal fortsette neste sesong, men spillerne virker å være fornøyd og jeg håper han lykkes. 

Anonymkode: 858d6...86e

Ja, det er litt vanskelig å vite om formen til United nå er et direkte resultat av Solskjær og hans måte å jobbe på, eller om det bare er god gammeldags "ny trener-effekt."

Det vil vi jo få se etterhvert, men noen smeller vil han gå på. Og da er spørsmålet hvordan laget reiser seg igjen.

Anonymkode: 86fec...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er litt vanskelig å vite om formen til United nå er et direkte resultat av Solskjær og hans måte å jobbe på, eller om det bare er god gammeldags "ny trener-effekt."

Det vil vi jo få se etterhvert, men noen smeller vil han gå på. Og da er spørsmålet hvordan laget reiser seg igjen.

Anonymkode: 86fec...1fe

Riktig. Det blir en spennende kamp på søndag, da får vi se hvordan det går nå som de skal spille mot Spurs. Det er også litt morsomt at det er Pochettino som er manageren (en het kandidat til å ta over ManUtd neste sesong). 

Anonymkode: 858d6...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler nok ikke utelukkende bare om hvem som forsvant, spillestil har mye å si, og dét man kan si med sikkerhet er at den defensive spillestilen ikke passet spillerne. Spennende å se hvordan det blir fremover.

Anonymkode: 858d6...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Riktig. Det blir en spennende kamp på søndag, da får vi se hvordan det går nå som de skal spille mot Spurs. Det er også litt morsomt at det er Pochettino som er manageren (en het kandidat til å ta over ManUtd neste sesong). 

Anonymkode: 858d6...86e

Skal Pochettino ta over føler jeg United må være kvalifisert til CL, men mulig han kanskje griper sjansen uansett? Samtidig har han jo et spennende prosjekt på gang i Spurs. Blir absolutt spennende å se hva som skjer det neste halve året.

Anonymkode: 86fec...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal Pochettino ta over føler jeg United må være kvalifisert til CL, men mulig han kanskje griper sjansen uansett? Samtidig har han jo et spennende prosjekt på gang i Spurs. Blir absolutt spennende å se hva som skjer det neste halve året.

Anonymkode: 86fec...1fe

Det er seks poeng opp til 4. plassen, så har ikke mistet troen enda, men motstanden blir tøffere framover. De var også ganske uheldige med FA-cup-trekningen. For ikke å snakke om CL, men Solskjær er optimistisk 😅👍

Pochettina har brukt flere år på å bygge opp laget, han har gjort en solid jobb, men om han vil lykkes i Utd? Det er jeg ikke helt sikker på. Det er mange som ikke tror at Pochettino vil forlate spurs (spurs-fansen hovedsaklig), men han utelukket ikke det under en pressekonferanse i desember. "Hva som kommer til å skje? Det er det ingen som vet." Jeg tror han kommer til å ta over dersom han får muligheten, men jeg håper Solskjær får forsette hvis han gjør en god jobb. Det er litt krise for utd. at har hatt så mange managere etter Ferguson. 

Anonymkode: 858d6...86e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er seks poeng opp til 4. plassen, så har ikke mistet troen enda, men motstanden blir tøffere framover. De var også ganske uheldige med FA-cup-trekningen. For ikke å snakke om CL, men Solskjær er optimistisk 😅👍

Pochettina har brukt flere år på å bygge opp laget, han har gjort en solid jobb, men om han vil lykkes i Utd? Det er jeg ikke helt sikker på. Det er mange som ikke tror at Pochettino vil forlate spurs (spurs-fansen hovedsaklig), men han utelukket ikke det under en pressekonferanse i desember. "Hva som kommer til å skje? Det er det ingen som vet." Jeg tror han kommer til å ta over dersom han får muligheten, men jeg håper Solskjær får forsette hvis han gjør en god jobb. Det er litt krise for utd. at har hatt så mange managere etter Ferguson. 

Anonymkode: 858d6...86e

Gjør Solskjær det veldig godt blir det ekstra vanskelig for United å forsvare at han eventuelt ikke får fortsette videre. Det blir litt som da Roberto di Matteo var midlertidig manager for Chelsea- vant både CL og FA-cupen. Chelsea "måtte" la han fortsette videre, selv om de visste det var risikabelt. Og sparken fikk han etter noen måneder da ting ikke fungerte lenger, nesten som bestilt.

Jeg føler det er det som kan skje i Manchester nå. Solskjær gjør en så god jobb at MU "må" la han fortsette, men i managersammenheng er han et lite navn og ikke særlig erfaren (erfaren i Norge, men ikke utenlands) og det er nesten en oppskrift på at ting går dårlig etter kort stund.

 

Anonymkode: 86fec...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Liverpool-supporter bør jeg heie på United i morgen, men jeg klarer det ikke. Jeg heier alltid på Uniteds motstandere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent aldri sett en fotballkamp i hele mitt liv, men nå ser jeg alle kampene til United siden jeg er Solskjær-tilhenger:-) 

Anonymkode: 3de30...932

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...