Gå til innhold

Hva synes du om din svigermor?


Coffee1234

Anbefalte innlegg

Hun er fantastisk omsorgsfull, omtenksom og hyggelig. Opptatt av å inkludere alle i familien :) Er glad for begge svigerforeldrene mine, de har blitt en naturlig del av familien. Vi er utrolig forskjellige til tider når det gjelder interesser og slikt, men det gjør jo selvfølgelig ikke noe.

Anonymkode: 11221...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig glad i svigers 😊 De er riktignok veldig sekvrealiserende og det synes ikke mannen så mye om, men jeg synes de skal få lov å bruke tid og penger på seg selv når de nå er blitt pensjonister. 

Anonymkode: 81cf2...4ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig glad i svigers 😊 De er riktignok veldig sekvrealiserende og det synes ikke mannen så mye om, men jeg synes de skal få lov å bruke tid og penger på seg selv når de nå er blitt pensjonister. 

Anonymkode: 81cf2...4ba

Hva betyr «sekvrealiserende»? Lager du deg nye ord?

Anonymkode: 5fdd8...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lily_88

Min svigermor er så god 💕 Hun stiller opp og hjelper når hun kan, og jeg og min mann føler oss alltid velkommen. Jeg føler meg heldig som fikk en god svigerfamilie når jeg ble gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ikke den skarpeste, hun tråkker folk ofte på tærne pga at hun ikke tenker så langt. 

Hun har tidligere år vært direkte slem mot meg.

Men etter at barne ble født så ser jeg hvor snill hun er med dem og hvor glade de er i henne så derfor har jeg blitt litt glad i henne jeg også.

Jeg vil ikke at ungene mine skal miste henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr «sekvrealiserende»? Lager du deg nye ord?

Anonymkode: 5fdd8...b80

Er du virkelig så fantastiløs og korttenkt at du ikke klarer å forstå hva brukeren mente? Selvealiserende mente hun, et ord du kanskje ikke har hørt? Det må jo være et fremmedord for deg siden du ikke klarte å forstå hva hun mente. 

Anonymkode: 19df2...51f

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig glad i svigers 😊 De er riktignok veldig sekvrealiserende og det synes ikke mannen så mye om, men jeg synes de skal få lov å bruke tid og penger på seg selv når de nå er blitt pensjonister. 

Anonymkode: 81cf2...4ba

Så bra at du har et godt forhold til dine svigerforeldre, fint å lese, men må bare påpeke at mannen sin, sønnen deres, har vel ikke noe han skulle sagt når det kommer til foreldrene hans. Alle må leve det livet de selv vil ❤️En lever ikke for å tilfresstille alle andre enn seg selv.

Anonymkode: 19df2...51f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du virkelig så fantastiløs og korttenkt at du ikke klarer å forstå hva brukeren mente? Selvealiserende mente hun, et ord du kanskje ikke har hørt? Det må jo være et fremmedord for deg siden du ikke klarte å forstå hva hun mente. 

Anonymkode: 19df2...51f

Nå er jeg spent på om du forsto dette innlegget, siden det jo tross alt - med vilje - innholder irrelevante skrivefeil som ikke burde forvirre noen, men noen blir jo lett forvirret da...

Anonymkode: 19df2...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermoren min er verdens snilleste, er heldig som har hatt henne i livet mitt de siste 15 årene ❤️

Anonymkode: 12097...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er tafatt og ''giddaløs'', men snill som dagen er lang :) En god bestemor, og en hyggelig dame. 

Anonymkode: 3013b...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg og samboeren gift, men jeg kaller henne svigermor uansett. Hun er ei fantastisk dame. Oppegående. Humoristisk, vil alle godt og gjør alt for andre. Jeg gleder meg til den dagen hun blir bestemor.

Dessverre vet andre å utnytte henne, tråkke henne ned og ødelegge henne. Jeg skulle ønske hun fikk bedre selvtilitt.

Anonymkode: c0b8a...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor var helt fantastisk! Hun er desverre gått bort, og rakk aldri å møte sine to aiste barnebarn. Savner henne hver dag. Ett av de flotteste menneskene jeg vet om❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var grei frem til vi fikk barn, nå handler alt om å kontrollere oss og å være på besøk minst en gang i uka. Selv om hun ser barnet hver uke så klager hun på at det er for lite. Hun er veldig opptatt av sin rolle til barnet og gjør det hun kan for å presse meg vekk. 

Anonymkode: b340a...d8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun var grei frem til vi fikk barn, nå handler alt om å kontrollere oss og å være på besøk minst en gang i uka. Selv om hun ser barnet hver uke så klager hun på at det er for lite. Hun er veldig opptatt av sin rolle til barnet og gjør det hun kan for å presse meg vekk. 

Anonymkode: b340a...d8b

Er ikke det hyggelig at svigermor vil ha kontakt og et godt forhold til barnet ditt? Én dag i uka liksom. Her klaget folk på å svigermor ikke bryr seg om barna/er lat. Ingenting blir riktig. Det er en god ting at en besteforelder ønsker kontakt med barnebarnet sitt, det er ikke noe vondt ment, heller det motsatte.

Anonymkode: 19df2...51f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere et som har godt forhold til svigermødrene! Jeg har aldri møtt min svigermor, hun vil ikke bli kjent med meg. Synd for barna. 

Anonymkode: 48af4...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gift, men vi har vært sammen i mange år. Min svigermor er råkul, og hun og jeg kan godt sitte oppe alene å skravle etter at dama har kasta inn håndkleet og lagt seg. Vi kan snakke om alt mellom himmel og jord å le så tårene spruter 😊 Jeg vil si jeg er veldig heldig med henne. 

Endret av HalldirV2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige alle dere som har et godt forhold til svigermor 😊 

Jeg ble skjelt ut etter noter av henne i går da jeg sa at det var så vondt for oss hvordan hennes ene sønn, en narcissist, er mot oss. Snakk om å legge sten til byrden og strø salt i et åpent, verkende sår. 

Anonymkode: b1c31...894

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...