Gå til innhold

Utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun var ikke utro, hun også nevner videreutd. Vet ikke om jeg skal tro på henne, da det er veldig enkle fag...

Anonymkode: 7d48a...de8

Faget jeg studerer er overhodet ikke vanskelig, og jeg jobber mye med samme faget. Uansett betyr kombo jobb+studier at jeg har mye mer å gjøre og mye mindre fritid, og belønninga for innsatsen kommer jo når jeg er helt ferdig, ikke nå. Særlig nå som det er mørketid mista jeg litt piffen og ble litt sånn "skal jeg gidde å fortsette på dette her". Ikke har kjæresten fått all verdens oppmerksomhet heller, ihvertfall ikke før jeg fikk hvile litt i juleferien... Heldigvis driver han ikke og tror jeg er utro (håper jeg). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at hun avviser deg om du er like forståelsesfull i virkeligheten. Uansett om det er enkle fag så kombinerer hun skole og jobb, og det i seg selv virker tungt nok.

Har kun jobb å tenke på selv, men kjenner for tiden at jeg også er utrolig sliten, både mentalt og fysisk. Mannen lider ingen nød pga det uansett.

 

Vil anbefale deg å være litt mer forståelsesfull ovenfor damen din, spørre henne om du kan gjøre noe for å hjelpe situasjonen hennes.

Anonymkode: 9cbea...f1d

Damer vil ikke ha en tøffel-mann.  Lurer på om jeg skal stille henne et ultimatum.

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Virrevirrevapp skrev:

Faget jeg studerer er overhodet ikke vanskelig, og jeg jobber mye med samme faget. Uansett betyr kombo jobb+studier at jeg har mye mer å gjøre og mye mindre fritid, og belønninga for innsatsen kommer jo når jeg er helt ferdig, ikke nå. Særlig nå som det er mørketid mista jeg litt piffen og ble litt sånn "skal jeg gidde å fortsette på dette her". Ikke har kjæresten fått all verdens oppmerksomhet heller, ihvertfall ikke før jeg fikk hvile litt i juleferien... Heldigvis driver han ikke og tror jeg er utro (håper jeg). 

Men hun har jo fått juleferien sin, enda er det tørke her. Hva skal en mann tro?

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, lipglossy skrev:

Dette må være kødd

Det skulle jeg ønske. Livet mitt har blitt snudd opp ned etter 2 mnd med avvisning. Vet ikke hvem jeg er lengre. Sitter oppe til langt på natt og skriver på kvinneguiden. Er desperat.

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle jeg ønske. Livet mitt har blitt snudd opp ned etter 2 mnd med avvisning. Vet ikke hvem jeg er lengre. Sitter oppe til langt på natt og skriver på kvinneguiden. Er desperat.

Anonymkode: 7d48a...de8

Klarer ikke tro på deg. «Har lært at kvinner ikke skal avvise, det tyder på mentalt eller fysisk utroskap»????? Hvor har du det tullet fra

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, lipglossy skrev:

Klarer ikke tro på deg. «Har lært at kvinner ikke skal avvise, det tyder på mentalt eller fysisk utroskap»????? Hvor har du det tullet fra

Den store sorte boka.

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle jeg ønske. Livet mitt har blitt snudd opp ned etter 2 mnd med avvisning. Vet ikke hvem jeg er lengre. Sitter oppe til langt på natt og skriver på kvinneguiden. Er desperat.

Anonymkode: 7d48a...de8

 

Kan du ikke bare finne deg noen andre å ha deg med inntil hun ikke er så sliten mer?

Anonymkode: 3ab44...dfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Kan du ikke bare finne deg noen andre å ha deg med inntil hun ikke er så sliten mer?

Anonymkode: 3ab44...dfa

Kunne ikke falt meg inn. 

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hun har jo fått juleferien sin, enda er det tørke her. Hva skal en mann tro?

Anonymkode: 7d48a...de8

Jeg hadde sagt, er du så sliten selv etter ferien? Stakkars deg, er du syk? Hvordan kan jeg hjelpe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke gode nok grunner til å avvise meg i 2 mnd. En kan ikke plutselig bli sliten hver kveld i 2 mnd uten å kommunisere noe. Give IT up.

Anonymkode: 7d48a...de8

Ok så dette handler om at du ikke får deg noe? Skjønner godt at hun ikke tenner på deg for du virker ikke akuratt til å være særlig forståelsesfull eller at du elsker henne. Kvinner må føle og oppleve det

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lært at kvinner ikke skal avvise, det tyder på mentalt eller fysisk utroskap.

Anonymkode: 7d48a...de8

Da har du lært en sexistisk og kvinneundertrykkende holdning du må legge fra deg! 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer vil ikke ha en tøffel-mann.  Lurer på om jeg skal stille henne et ultimatum.

Anonymkode: 7d48a...de8

Igjen, denne holdningen må du legge fra deg! 


PS: Du er ikke morsom, bare så du vet det troll
 

Anonymkode: 297f8...d54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en ekstrem periode i fjor vinter -hvor jeg var sykt sliten, orket ikke forholde meg til folk og da også mann og barn. Hadde mye dårlig samvittighet, den ble ikke noe mindre når mann min også begynte å gnåle om det var «noe». Jeg var jo «bare» sliten, så sliten at jeg orker ikke tanken på nærhet, ville bare være for meg selv. Det viser seg i ettertid at jeg fikk jo fler og fler symptomer på stress -stress gir som kjent også lav sex-lyst -er nå sykemeldt pga alvorlig grad av stress (hadde også lavt d-vitamin som også bidrar til at man blir sliten). Så syntes du skal ta det litt på alvor at dama di er sliten....kanskje hun trenger forståelse og ikke anklagelser.

Anonymkode: d89df...966

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle jeg ønske. Livet mitt har blitt snudd opp ned etter 2 mnd med avvisning. Vet ikke hvem jeg er lengre. Sitter oppe til langt på natt og skriver på kvinneguiden. Er desperat.

Anonymkode: 7d48a...de8

Mange har lengre tørke enn det,du må jo si du savner det da..kommunikasjon.. 

Anonymkode: bcdb0...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke falt meg inn. 

Anonymkode: 7d48a...de8

Kanskje det er derfor hun er sliten.

Jeg orker i alle fall mer når kjæresten ikke er avhengig av meg for å få sex. 

Anonymkode: 2bdc1...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer vil ikke ha en tøffel-mann.  Lurer på om jeg skal stille henne et ultimatum.

Anonymkode: 7d48a...de8

Jeg synes det. Hvis jobb og skole blir til sammen så tøft at hun ikke klarer å være kjæreste, så må hun prioritere. Man skal ikke godta å være kjæreste med noen, som prioriterer alt annet enn å være kjæreste. Et forhold bør være førstepri - for begge.

Anonymkode: 2bdc1...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok så dette handler om at du ikke får deg noe? Skjønner godt at hun ikke tenner på deg for du virker ikke akuratt til å være særlig forståelsesfull eller at du elsker henne. Kvinner må føle og oppleve det

Da har du lært en sexistisk og kvinneundertrykkende holdning du må legge fra deg! 

Igjen, denne holdningen må du legge fra deg! 


PS: Du er ikke morsom, bare så du vet det troll
 

Anonymkode: 297f8...d54

Lurer på hvem av oss som er et troll. Du høres ut som ett. Du hadde elendige råd å komme med.

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det. Hvis jobb og skole blir til sammen så tøft at hun ikke klarer å være kjæreste, så må hun prioritere. Man skal ikke godta å være kjæreste med noen, som prioriterer alt annet enn å være kjæreste. Et forhold bør være førstepri - for begge.

Anonymkode: 2bdc1...a62

Endelig noen som ser det fra min side! Akkurat dette jeg snakker om. Å bli kalt troll og sexistisk bare fordi man plutselig opplever å bli avvist. Lurer på hva som går igjennom kvinners eget hode om mannen plutselig nekter dem...?

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Virrevirrevapp skrev:

Jeg hadde sagt, er du så sliten selv etter ferien? Stakkars deg, er du syk? Hvordan kan jeg hjelpe?

Hun er jo ikke syk. Føler hun at det feiler henne noe ,må hun jo kommunisere dette. 

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig noen som ser det fra min side! Akkurat dette jeg snakker om. Å bli kalt troll og sexistisk bare fordi man plutselig opplever å bli avvist. Lurer på hva som går igjennom kvinners eget hode om mannen plutselig nekter dem...?

Anonymkode: 7d48a...de8

Du høres litt umoden ut når du bruker begrepet å «nekte» noen, regner med du mener sex? Hos en del damer så blir ikke sex så lett å gjennomføre når man har mye å tenke på/stress/sliten, er mange som ikke har en på-knapp det bare er å trykke på så er man klar, tror menn av natur er mer «lettantennelig». Tror du må ha litt forståelse og tålmodighet, spørre litt om hvordan hun egentlig har det, så kanskje det løsner. 

Anonymkode: d89df...966

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig noen som ser det fra min side! Akkurat dette jeg snakker om. Å bli kalt troll og sexistisk bare fordi man plutselig opplever å bli avvist. Lurer på hva som går igjennom kvinners eget hode om mannen plutselig nekter dem...?

Anonymkode: 7d48a...de8

Det var jeg som skrev det, og jeg er kvinne, så du kan få mitt syn på saken. 

Hadde en mann avvist meg, hadde jeg hatt full forståelse. Jeg opplever det som feil at man stadig skal forvente at en partner er en sexmaskin. Dermed må dere begge gi litt og få litt.

Jeg synes hun skal prioritere bedre mellom skole/jobb/deg. Men jeg synes også du kan avlaste henne med å knulle noen andre i blant. Det er like egoistisk av deg å kreve sex av akkurat henne, som det er av henne å jobbe/studere for mye. 

Anonymkode: 2bdc1...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...