Gå til innhold

Utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama sier hun er sliten hele tiden. Hva skal jeg tro?

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste grunnen til at man er sliten må være utroskap, ja. Tullebukk. 

Jeg ville heller trodd at hun er sliten hele tiden av jobb og husarbeid og ellers alle andre ting - siden det ikke er mer informasjon å gå på enn at hun er sliten så gjetter jeg på det. 

Anonymkode: 3df55...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Virrevirrevapp skrev:

Kanskje hun er sliten? Hvor lenge har det vart?

2 mnd, begynner å bli desperat. Bør jeg dele mine mistanker?

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

2 mnd, begynner å bli desperat. Bør jeg dele mine mistanker?

Anonymkode: 7d48a...de8

Jeg tror det er på tide å stille henne til veggs nå ja.

Anonymkode: 3ab44...dfa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eneste grunnen til at man er sliten må være utroskap, ja. Tullebukk. 

Jeg ville heller trodd at hun er sliten hele tiden av jobb og husarbeid og ellers alle andre ting - siden det ikke er mer informasjon å gå på enn at hun er sliten så gjetter jeg på det. 

Anonymkode: 3df55...872

Jobb og husarbeid,som deles,er vel ingenting for en kvinne i sin beste alder.

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 mnd, begynner å bli desperat. Bør jeg dele mine mistanker?

Anonymkode: 7d48a...de8

Er du seriøs nå, eller driver du tull? Det er mulig at hun bare er sliten. Kanskje mørket påvirker henne mer enn det påvirker deg. Kanskje trenger hun d-vitamin. Kanskje er hun deprimert. Kanskje har hun mye å tenke på. Kanskje er det bare en del av livet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er på tide å stille henne til veggs nå ja.

Anonymkode: 3ab44...dfa

Ja, ikke sant? Regner med at du ikke er ironisk på en slik fortvilt tråd...

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kittkatt skrev:

Er du seriøs nå, eller driver du tull? Det er mulig at hun bare er sliten. Kanskje mørket påvirker henne mer enn det påvirker deg. Kanskje trenger hun d-vitamin. Kanskje er hun deprimert. Kanskje har hun mye å tenke på. Kanskje er det bare en del av livet?

Du sier noe der, men dette er ikke gode nok grunner. Hun kan jo gjøre meg deprimert med dette.

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du sier noe der, men dette er ikke gode nok grunner. Hun kan jo gjøre meg deprimert med dette.

Anonymkode: 7d48a...de8

Det er ikke gode nok grunner til hva da? Hva er det du krever av henne når hun sier hun er sliten? Du gir oss jo ingenting å si noe om. Sover hun bort hele dagene sine, eller hva er det som påvirker deg i så stor grad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kittkatt skrev:

Det er ikke gode nok grunner til hva da? Hva er det du krever av henne når hun sier hun er sliten? Du gir oss jo ingenting å si noe om. Sover hun bort hele dagene sine, eller hva er det som påvirker deg i så stor grad?

Det er ikke gode nok grunner til å avvise meg i 2 mnd. En kan ikke plutselig bli sliten hver kveld i 2 mnd uten å kommunisere noe. Give IT up.

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke gode nok grunner til å avvise meg i 2 mnd. En kan ikke plutselig bli sliten hver kveld i 2 mnd uten å kommunisere noe. Give IT up.

Anonymkode: 7d48a...de8

Da må du snakke med henne, da. Kommunikasjon er nøkkelen til et lykkelig liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kittkatt skrev:

Da må du snakke med henne, da. Kommunikasjon er nøkkelen til et lykkelig liv.

Jeg har lært at kvinner ikke skal avvise, det tyder på mentalt eller fysisk utroskap.

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde snakke med henne, men sier bare også at jeg også har vært utrolig sliten i det siste hver kveld og pga. mangel på d-vitamin og mye skolearbeid + husarbeid som matlaging, rengjøring osv. Jobber hun eller noe siden hun er alltid sliten? Uansett er det best å snakke med henne.

Anonymkode: 41243...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du burde snakke med henne, men sier bare også at jeg også har vært utrolig sliten i det siste hver kveld og pga. mangel på d-vitamin og mye skolearbeid + husarbeid som matlaging, rengjøring osv. Jobber hun eller noe siden hun er alltid sliten? Uansett er det best å snakke med henne.

Anonymkode: 41243...f31

Hun jobber med markedsføring og tar videreutd. Ja, har bestemt meg for å ta opp mistankene mine med henne.

Anonymkode: 7d48a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke sant? Regner med at du ikke er ironisk på en slik fortvilt tråd...

Anonymkode: 7d48a...de8

Nei, selvfølgelig ikke. Konfronter henne med bevisene!

Anonymkode: 3ab44...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, selvfølgelig ikke. Konfronter henne med bevisene!

Anonymkode: 3ab44...dfa

Det skal jeg virkelig gjøre. Takk.

Anonymkode: 7d48a...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

2 mnd, begynner å bli desperat. Bør jeg dele mine mistanker?

Anonymkode: 7d48a...de8

Du kan ihvertfall be henne vurdere å gå til legen, hvis slitenheten varer og det ikke er noen ytre årsaker (jobb, helseproblemer etc) som skulle tilsi at hun er så sliten. 

Ser forresten du nevner at hun jobber samtidig som hun tar videreutdanning. Jeg driver med det selv om dagen, og gudbedre meg så sliten man kan bli av en slik kombinasjon! Gleder meg kjempemye til studiene er over i juni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Virrevirrevapp skrev:

Du kan ihvertfall be henne vurdere å gå til legen, hvis slitenheten varer og det ikke er noen ytre årsaker (jobb, helseproblemer etc) som skulle tilsi at hun er så sliten. 

Ser forresten du nevner at hun jobber samtidig som hun tar videreutdanning. Jeg driver med det selv om dagen, og gudbedre meg så sliten man kan bli av en slik kombinasjon! Gleder meg kjempemye til studiene er over i juni. 

Hun var ikke utro, hun også nevner videreutd. Vet ikke om jeg skal tro på henne, da det er veldig enkle fag...

Anonymkode: 7d48a...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun var ikke utro, hun også nevner videreutd. Vet ikke om jeg skal tro på henne, da det er veldig enkle fag...

Anonymkode: 7d48a...de8

Skjønner godt at hun avviser deg om du er like forståelsesfull i virkeligheten. Uansett om det er enkle fag så kombinerer hun skole og jobb, og det i seg selv virker tungt nok.

Har kun jobb å tenke på selv, men kjenner for tiden at jeg også er utrolig sliten, både mentalt og fysisk. Mannen lider ingen nød pga det uansett.

 

Vil anbefale deg å være litt mer forståelsesfull ovenfor damen din, spørre henne om du kan gjøre noe for å hjelpe situasjonen hennes.

Anonymkode: 9cbea...f1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...