Gå til innhold

Katten har fått en venn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 10.1.2019 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Har dere opplevd at kattene deres har fått venner ute? Vi har en voksen, 4 år gammel hannkatt som plutselig har begynt å få besøk av ei lita hunnkatt. Han er kastrert, vet ikke om hun er det.

Hun er naboens katt og har nettopp begynt å gå ut alene. Helt siden start har vi sett at hun kommer bort i trappa vår og venter på vår pus, og noen ganger kommer hun i vinduet og kikker etter ham.

Hvis han ser henne blir han helt vill og spurter mot døra og skal ut.

Han har hatt noen «kamerater» som han har kommet såpass overens med at han lar dem ligge i hagen vår (hans 😅). Men ikke sånn som dette. Når jeg har sett dem ute sammen sitter de egentlig bare og ser ut i luften sammen, eller går rundt sammen.

Det virker som det var en veldig kjapp kjemi mellom dem, siden de begynte å være sammen med en gang hun begynte å gå ute. Har dere opplevd lignende med katter? 

Anonymkode: e9c15...3c4

Nåå så nusselig. Har vært borti to katter som har godtatt hverandres nærvær. To kastrerte hannkatter, men ikke akkurat venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kastrerte hunn har et utrolig sterkt vennskap med en kastrert hann.De møtes hver dag kl 8. Den som slipper ut først løper på døra til den andre. Når de møtes løper de i hverandre og liker å ruller/lekebiter/ slikker hverandre. Er veldig kjekt at de har det slik. Min begynte ikke å jakte før de møttes, så nå jakter de sammen😊

Anonymkode: 124ef...f43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene mi er engstelig men kattevenner og andre dyrevenner får hun. Vi flyttet på landet for noen år siden. Masse katter rundt her, men ingen slossing. Og hos naboen fant hun en liten venninne. Lei meg på vår katts vegne da denne venninnen døde i våres.

Anonymkode: 986b1...92e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min katt og nabokatten var sånn,men nå har jeg ikke sett hun på ganske lenge. Men de var mye med hverandre ute og visst hun var inne satt min utenfor huset deres og mjauet til hun kom ut. Hun kom ofte innom her og så sov de litt og spiste litt også gikk til ned til hun eller ut igjen. Veldig koselig ,så dumt hun mest sannsynlig er vekke,nå er det bare noen andre katter her som tar min ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Min har en nabo-venn som han har hengt med siden han fikk lov til å gå ute ♥ Det er snakk om to hann-katter (min er kastrert, den andre vet jeg ikke) på samme alder, og de leker sammen, sitter og ser på verden sammen... Det er bare ett no-go tema, og det er matmor... Så fort jeg kommer skal kameraten jages 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...