Gå til innhold
Spekulasjoner&hets

Den spekulasjonsfrie og persondebattfrie tråden om Kari Maritas blogg

Anbefalte innlegg

Carina Maria
25 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det er kun pga alle reklamepostene vedr. denne bloggen

Det er derfor vi reagerer. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvikkvas

Så lenge hun ikke bryter Norsk lov. Da har vel ikke jeg eller andre noe med hennes valg. 

Endret av Kvikkvas
.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bacon2015

Jeg følger bloggere for inspirasjon, noe jeg tror mange der ute gjør.

For min del leser jeg treningsblogger for inspirasjon om kosthold og treningsprogrammer. Interiørblogger for stilige løsninger og kreative måter å innrede hjemmet sitt på. Blogger fra næringslivet om aktuelle saker for min bransje osv.

Caroline Berg Eriksen for eksempel, har klart å skape et bloggimperiet ved å fremstille sitt liv som «perfekt». Hun får leserne til å hige etter det hun har. Samme kan man si for mange andre toppbloggere. De har klart å skape en illusjon av et «perfekt» liv og de tjener penger på at andre vil ha det samme som de har.

Hvor i alle dager skal man hente  inspirasjon fra hos en middelaldrende, overvektig (ikke hets, hun skriver det selv på bloggen), uføretrygdet dame med botox som er opphengt vesker og hundene sine?

Det er absolutt ingenting ved den bloggen som gjør at man blir inspirert eller at man higer etter det hun har? 

Eneste hun har klart her er å spamme ned forumet med unødvendig støy? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kvikkvas
3 timer siden, Tone238 skrev:

Hva så? Må hun bli toppblogger da? Og det er jo bloggere som blogger uten å være på blogg plattform også, så hva har det med saken å gjøre?

Det står over denne tråden om bloggere. At bloggere uansett kan diskuteres i denne tråden. Ingenting og diskutere om det. Når det er lov. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Carina Maria
6 minutter siden, Bacon2015 skrev:

For min del leser jeg treningsblogger for inspirasjon om kosthold og treningsprogrammer. Interiørblogger for stilige løsninger og kreative måter å innrede hjemmet sitt på. Blogger fra næringslivet om aktuelle saker for min bransje osv.

Caroline Berg Eriksen for eksempel, har klart å skape et bloggimperiet ved å fremstille sitt liv som «perfekt». Hun får leserne til å hige etter det hun har. Samme kan man si for mange andre toppbloggere. De har klart å skape en illusjon av et «perfekt» liv og de tjener penger på at andre vil ha det samme som de har.

Hvor i alle dager skal man hente  inspirasjon fra hos en middelaldrende, overvektig (ikke hets, hun skriver det selv på bloggen), uføretrygdet dame med botox som er opphengt vesker og hundene sine?

Det er absolutt ingenting ved den bloggen som gjør at man blir inspirert eller at man higer etter det hun har? 

Takk du setter ord på det. Jeg er i 30 årene og da jeg var i 20 årene var det ikke middel aldrende damer jeg så opp til men dem i 30 årene.

En blogg skal gi meg inspirasjon og gjør den ikke det gidder jeg ikke bruke en kalori på og lese bloggen. 

Alle topp bloggerene har bygd seg en blogg bedrift på positiv eller negativ måte. Noen bedre enn andre men slik er det. Dem lever av og blogge og dem er populære hos sine sponsorer, Gjennom år har dem opp arbeidet blogg bedriften dit dem er kommet i dag. Dem er etter traktet i forskjellige tv program og dem blir interjuet i media ellers. Dem er det som blogger som diskuteres i tråden ikke er nemlig store influencere på hver sin måte. 

Jeg er enig med deg @Bacon2015 i din siste setning. 

Endret av Carina Maria

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone238
2 timer siden, Leselusa skrev:

Vi som ikke ønsker å diskutere bloggen får bare prøve å ikke la oss provosere og heller la være å kommentere. Mulig det er eneste fungerende strategi 😜

Dette er en god ide.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew
27 minutter siden, Bacon2015 skrev:

Amen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Carina Maria
Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Amen!

Det stemmer på en prikk det som @Bacon2015 skrev. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ellenn

Denne tråden blir rarere og rarere.. I hvor mange innlegg står det egentlig noe stygt om KM? De fleste innleggene handler jo om helt andre ting.

At noen synes bloggen er kjedelig og uinspirerende er ikke stygt, det må være lov å si hva man synes om bloggen skal diskuteres. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sacramone

For en merkelig tråd 😂😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yvonne

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger og spekulasjoner, samt svar til dette.

Tråden forblir stengt.

Yvonne (teamleder)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her