Gå til innhold
Spekulasjoner&hets

Den spekulasjonsfrie og persondebattfrie tråden om Kari Maritas blogg

Anbefalte innlegg

Spekulasjoner&hets

Prøver jeg også og håper tråden får leve. Og vær så snill damer, ingen persondebatt og spekulasjoner. Vis at dere kan oppføre dere nå! 

Jeg har lest bloggen hennes i et par-tre år. Den er ikke perfekt og språk og bilder er langt fra perfekt, men likevel liker jeg den. Jeg syns den er koselig på en måte og dama er tøff som deler så mye. Hun pynter ikke på sannheten. Syns det er spennende å følge vektnedgangen hennes også og håper hun klarer målet sitt nå. Det syns jeg hun fortjener. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amber

Noen ønsker virkelig publisitet om denne bloggen. Desperat? Kan noen admin ta grep?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Emmy_H

Så utrolig irriterende 🤬

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Carina Maria

Nei ikke enda en tråd om denne bloggeren :bond:Dette er irriterende og det ødelegger for oss alle sammen :bond:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kjærlighetsbarn98

Dette er utrolig komisk :popcorn:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
smalls

Snart er tråden sikkert stengt og ny tråd på Ris og ros 🤦‍♀️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Tone238
19 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Prøver jeg også og håper tråden får leve. Og vær så snill damer, ingen persondebatt og spekulasjoner. Vis at dere kan oppføre dere nå! 

Jeg har lest bloggen hennes i et par-tre år. Den er ikke perfekt og språk og bilder er langt fra perfekt, men likevel liker jeg den. Jeg syns den er koselig på en måte og dama er tøff som deler så mye. Hun pynter ikke på sannheten. Syns det er spennende å følge vektnedgangen hennes også og håper hun klarer målet sitt nå. Det syns jeg hun fortjener. 

Enig med deg. Men tror jeg skal holde meg unna denne tråden jeg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
smalls
11 minutter siden, Tone238 skrev:

Enig med deg. Men tror jeg skal holde meg unna denne tråden jeg. 

Klarer du det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kittkatt

Altså den er jo ikke interessant? Hvorfor skal vi snakke om denne bloggen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Klink

Hvem er dama, hvorfor er hun uføretrygdet og hva interessant har hun egentlig å dele. Hvorfor skal jeg lese bloggen hennes? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Spekulasjoner&hets

Hun fortjener tråd like mye som alle andre bloggere. Og hvis dere tror jeg er henne (jmf det amber skriver om at noen ønsker virkelig publisitet om bloggen) tar dere grundig feil, det kan hvem som helst av moderatorene bekrefte siden de har tilgang til ip-adresser. Jeg befinner meg i Oslo, hun i Trøndelag et sted. 

Jeg forstår ikke hvorfor dere har så jævla mye imot henne. Har hun gjort dere noe? Ja, bloggen har forbedringspotensial, det syns jeg også, den er langt fra perfekt og jeg håper hun i fremtiden kan ta bedre bilder siden mange av bildene er kornete snapchatbilder. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Silvana

Det er faktisk veldig komisk ja 😂 Men også litt spennende, som i en krim 🕵🏼‍♂️😎 Dette er ikke ment som spekulasjoner, men heller en beskrivelse av stemningen 😊 Som jeg personlig føler på 😌

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kittkatt

Hvis du har lest bloggen i flere år, og hun fremdeles ikke tar bra nok bilder eller skriver noe interessant.... hva er da poenget? Og er det sånn at alle bloggere har en tråd her? Det var da voldsomt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Klink
28 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Hun fortjener tråd like mye som alle andre bloggere. Og hvis dere tror jeg er henne (jmf det amber skriver om at noen ønsker virkelig publisitet om bloggen) tar dere grundig feil, det kan hvem som helst av moderatorene bekrefte siden de har tilgang til ip-adresser. Jeg befinner meg i Oslo, hun i Trøndelag et sted. 

Jeg forstår ikke hvorfor dere har så jævla mye imot henne. Har hun gjort dere noe? Ja, bloggen har forbedringspotensial, det syns jeg også, den er langt fra perfekt og jeg håper hun i fremtiden kan ta bedre bilder siden mange av bildene er kornete snapchatbilder. 

Har  inntrykk av at det er en liten anonym blogg som egentlig ikke er kjent eller som mange leser. Som noen desperat forsøker å få lesere til gjennom kg. Og det har har jo vedkommede klart da. Uansett, derfor stiller jeg spørsmålene. Godt mulig jeg tar feil, så da lurer jeg på hvem er hun? 

Endret av Klink

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Spekulasjoner&hets
3 minutter siden, Klink skrev:

Hvem er dama, hvorfor er hun uføretrygdet og hva interessant har hun egentlig å dele. Hvorfor skal jeg lese bloggen hennes? 

Hvorfor hun er ufør har vel egentlig ingen noe med. Vet ikke om hun har skrevet noe om grunnen, men det er hennes sak. Og om du skal lese den eller ikke er da opp til deg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Carina Maria
3 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Var det ikke du som skrev at vi måtte godta andres svar.  

Dette skrev du i din innledning: - Og vær så snill damer, ingen persondebatt og spekulasjoner. Vis at dere kan oppføre dere nå! 

Hva gjør du nå? Du svarer surt og fornærmet om hvorfor flere av oss ikke liker bloggern. Kan du respektere vår mening? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Spekulasjoner&hets
1 minutt siden, Klink skrev:

Har  inntrykk av at det er en liten anonym blogg som egentlig ikke er kjent eller mange leser. Som noen desperat fprsøker å få lesere til gjennom kg. Og det har har jo vedkommede klart da. Uansett, derfor stiller jeg spørsmålene. Godt mulig jeg tar feil, så da lurer jeg på hvem er hun? 

Altså, jeg kjenner henne jo ikke og bloggen fant jeg takket være en tråd her inne. Jeg prøver ikke desperat å gi henne lesere, men jeg syns ikke det er verre å starte tråd om henne enn noen andre. Blogg er blogg uansett om den er liten eller stor. Nei, hun er ingen kjendis eller influencer, men hun har jo en del lesere. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Klink
5 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Hvorfor hun er ufør har vel egentlig ingen noe med. Vet ikke om hun har skrevet noe om grunnen, men det er hennes sak. Og om du skal lese den eller ikke er da opp til deg. 

Ok. Da så. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Spekulasjoner&hets
3 minutter siden, Carina Maria skrev:

Var det ikke du som skrev at vi måtte godta andres svar.  

Dette skrev du i din innledning: - Og vær så snill damer, ingen persondebatt og spekulasjoner. Vis at dere kan oppføre dere nå! 

Hva gjør du nå? Du svarer surt og fornærmet om hvorfor flere av oss ikke liker bloggern. Kan du respektere vår mening? 

Tror du må lese bedre hva jeg skrev. Virket som noen trodde jeg var henne, noe hvilken som helst moderator med min tillatelse kan bekrefte at jeg ikke er. Selvfølgelig respekterer jeg deres meninger, jeg bare lurte på hva dere har imot henne. Jeg er hverken sur eller fornærmet, da misforstår du gitt, eller så er jeg dårlig på å formulere meg. ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kittkatt
4 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Tror du må lese bedre hva jeg skrev. Virket som noen trodde jeg var henne, noe hvilken som helst moderator med min tillatelse kan bekrefte at jeg ikke er. Selvfølgelig respekterer jeg deres meninger, jeg bare lurte på hva dere har imot henne. Jeg er hverken sur eller fornærmet, da misforstår du gitt, eller så er jeg dårlig på å formulere meg. ;) 

Det virker jo litt desperat når det har blitt oppretta så mange tråder om akkurat denne bloggen. Da kan vel heller spørsmålet være; hvorfor er det så viktig? Flertallet ser ikke ut til å være interessert i hennes blogg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her