Gå til innhold

Bloggere i Dubai


Oline12

Anbefalte innlegg

Halvor bakke liker det Espen skrev på Instagram..... trodde han (og.... trodde egentlig det om Espen og) var litt smartere... ! Takk og farvel til han og på sosiale medier. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morten Hegseth - her har du sjansen til å bruke stemmen din til noe viktig (igjen)! Hvis han ikke har gjort det alt, da. 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Morten Hegseth - her har du sjansen til å bruke stemmen din til noe viktig (igjen)! Hvis han ikke har gjort det alt, da. 

Han har gjort det alt ❤️ Søk Hegseth + Dubai. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Unika skrev:

Han har gjort det alt ❤️ Søk Hegseth + Dubai. 

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/7lKra3/kjendisenes-dubai-virkelighet

Det har ikke akkurat blitt bedre siden 2017, og det er nå folk flest planlegger feriene sine. Bra kampanjetiming, med andre ord. Ekkelt.

Asti har også skrevet om det.

https://influencere.wordpress.com/

Endret av Revenge of Cthulhu
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Fvonk skrev:

Det tviler jeg på.

Helt enig. De har ikke nok omløp i hodet til å forstå konsekvenser. Heisen går ikke til øverste etasje for å si det sånn...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo typisk/påfallende/nedslående at det kjendisstoffet VG velger å fronte i dag IKKE er at en gjeng influencere er i Dubai på sponset tur for å (nok en gang) idyllisere og markedsføre fake-bling-bling-fasade-brudd-på-menneskerettighetene-reisemålet. Kjendisstoffet de velger å publisere er at SE har fjernet silikonet sitt. For en jævlig overflatisk og slem la-dem-spise-kake-verden som frontes og aksepteres uten annet enn noen krusninger av samfunnskritikk. 

:spy:

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Minipilla skrev:

Helt enig. De har ikke nok omløp i hodet til å forstå konsekvenser. Heisen går ikke til øverste etasje for å si det sånn...

Nemlig. Mange jeg kjenner vet null og niks om Dubai, annet enn at det er et eksklusivt reisemål. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått fulgt helt med i denne debatten.  Er det slik at dette er sponset tur?  Eller er det bare helt "tilfeldig" At mange bloggere dra akkurat nå?  Så  at pilotFrue skulle dit

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clara80 skrev:

Nemlig. Mange jeg kjenner vet null og niks om Dubai, annet enn at det er et eksklusivt reisemål. 

De fleste vet vel at det er muslimsk og at det er strenge regler der? Det har vært såpass mange skandaler i media at de må ha fått med seg det? Hun norske som anmeldte voldtekt og ble fengslet feks? Har aldri fristet meg å dra dit selv om stedet har brukt utrolig mye penger på reisebyråer og magasiner for å fronte det glamorøse livet til turister som kun bryr seg om det overfladiske.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk ikke har fått med seg at det er kontroversielt å reise til Dubai - hvilken stein bor man under, egentlig? ER det vanlig at folk overhodet ikke leser aviser - ikke engang overskrifter? :vetikke:

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hvis folk ikke har fått med seg at det er kontroversielt å reise til Dubai - hvilken stein bor man under, egentlig? ER det vanlig at folk overhodet ikke leser aviser - ikke engang overskrifter? :vetikke:

Er det ikke flere bloggere som sier de ikke gidder lese nyheter da? De virker veldig uopplyste generelt og bryr seg vel egentlig kun om seg selv. 

https://www.adressa.no/100Sport/fotball/RBK-avlyser-Dubai-tur-etter-sterke-reaksjoner---Vi-tok-feil-246546b.html

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Justlooking skrev:

Er det ikke flere bloggere som sier de ikke gidder lese nyheter da? De virker veldig uopplyste generelt og bryr seg vel egentlig kun om seg selv. 

https://www.adressa.no/100Sport/fotball/RBK-avlyser-Dubai-tur-etter-sterke-reaksjoner---Vi-tok-feil-246546b.html

Det forundrer meg veldig at folk er så lite opplyste om ting. Man må ikke finlese Morgenbladet i timesvis for å finne ut av dette, liksom. 

Og jeg er enig i at de fleste influencerne virker som de er permanent bosatt i sin egen navle. Den potetgull-kommentaren til Espen Hilton er virkelig bare helt utrolig klein. Og AnniJor har skrevet en kryptisk tekst om brobygging, bleier og neier ( :rulle:) i bloggen sin som jeg antar er et tilsvar på de som mener det er et dårlig valg å dra til Dubai. Igjen. Jeg venter spent på at hun sutrende og forurettet skal hevde at hun i hvertfall gjør NOE istedet for å bare sitte der og klage på at andre drar til Dubai. :popcorn:

Endret av pøbelsara
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
23 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hvis folk ikke har fått med seg at det er kontroversielt å reise til Dubai - hvilken stein bor man under, egentlig? ER det vanlig at folk overhodet ikke leser aviser - ikke engang overskrifter? :vetikke:

De leser ikke overskrifter en gang, for de har jo ikke tid. De skal stelle negler, hår, forlenge vippene med enda en halv cm, fylle på leppene, trene og ta bilder - og skrive innlegg, må vite. Det er skikkelig heldagsjobb. Så de er unnskyldt for at de lever i bobla si, og så jæv***  bra for de at de har hverandre. At de har noen med de samme forskrudde, eller mamgel på, meninger om alt 

Endret av Macimba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, miaw skrev:

Det er så mange gullkorn fra den forsvarstalen EH la ut på insta. B.l.a at han har slitt med selvhat og selvskading. Veldig leit at EH og så mange andre der ute sliter med å akseptere den de er, men hvordan kan det være et argument for å reise til Dubai?

NeI, si det.. De har vel ikke noe godt argument da tenker jeg da de ikke kjenner til landet som de har reist til. Pinlige greier denne tullete oppførselen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, miaw skrev:

Det er så mange gullkorn fra den forsvarstalen EH la ut på insta. B.l.a at han har slitt med selvhat og selvskading. Veldig leit at EH og så mange andre der ute sliter med å akseptere den de er, men hvordan kan det være et argument for å reise til Dubai?

Det er jo en bisarr opplevelse å lese det han skriver. Han skal ikke ha kritikk for å reise til og promotere et menneskefiendtlig regime fordi han har hatt det vondt før? Det er jo helt latterlig. Alle ære til ham for å ha kjempet seg til et bedre liv. Men det er da for søren ingen grunn til at folk ikke kan kritisere hverken han eller andre når de gjør dustete valg. 

 

#moneytalks

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, pøbelsara skrev:

Det er jo en bisarr opplevelse å lese det han skriver. Han skal ikke ha kritikk for å reise til og promotere et menneskefiendtlig regime fordi han har hatt det vondt før? Det er jo helt latterlig. Alle ære til ham for å ha kjempet seg til et bedre liv. Men det er da for søren ingen grunn til at folk ikke kan kritisere hverken han eller andre når de gjør dustete valg. 

 

#moneytalks

Det er ingen hemmelighet, at bloggere drar offerkortet så fort de får litt motbør rundt sitt etiske og moralske kompass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...