Gå til innhold

Bloggere i Dubai


Oline12

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Ella1 skrev:

Har ikke fått med meg innlegget til EH. Men, vil ikke tro at mener at han skal kjempe for homofiles rettigheter i ordets rette forstand. Han mener nok at ingen fordommer skal stoppe han i å gjøre det han vil, derfor reiste han.

Sikkert lurt å lese innlegget, også uttale seg. Han sier han vurderer å gå på date med en han matcha med på tinder. 

Endret av neiognei
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Peonjenta skrev:

Det er jo klart.  Hun har vel betalt for å være der.  

Hun betaler det selv, regner jeg med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Addie said:

Jeg ble skikkelig skuffet over Espen Hilton når jeg så han var der. 

Har hatt skikkelig sansen for han, bla treningen hans. Nå gir han meg en dårlig smak i munnen. 

Hvem drar til Dubai i dag? :( 

Kan ikke fatte og begripe at du på noe tidspunkt har hatt respekt for dette vesnet.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Oline12 skrev:

Kjempeflaut faktisk. Nesten så jeg syns synd på dem, turen må ha en ekkel bismak nå hvis den ikke allerede har hatt det.

Det tviler jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere sett meldingen Kristin Gjelsvik har fått og lagt ut på instastory og snap? Altså hva i alle dager tenker noen mennesker med! En sånn tirade mot Kristin som påpeker viktigheten av menneskeverd, kvinners og homofiles rettigheter osv.😱 ingen tvil om hvem som som kommer seirende ut av den utvekslingen😏 #heiakristin

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, electric_trond skrev:

Det er også mange som drar dit for å selge seg selv. Er du fin nok blir innboksen din på instagram fylt opp med tilbud, mange er villige til å betale godt. Snakk om optil flere hundre tusen dollar for en kveld.

https://www.girlsaskguys.com/sexual-behavior/a24437-the-dark-side-of-instagram-prepare-to-be-enlightened-disgusted

Huff. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de bare vil ha en gratis solferie til Dubai og skryte av det. Ja, for vi som er kritiske er jo kun sjalue må vite :rolleyes: Så blir de furten når de får kritikk. Typisk bloggere

Mange de er så overfladiske, og tenker bare på seg selv og sine. Så lenge de kan få en fin ferie, så er det det viktigste 

Jeg kommer ALDRI til å dra til Dubai!

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av disse influencerne på tur (HS og BB) begynner å få en ganske lang merittliste med ulovligheter, dokumentert i media og andre fora (puteflaut av voksne såkalte businesskvinner), likevel virker det ikke som om noen av annonsørene undersøker en millimeter av deres eskapader før de kaster penger og tilbud etter dem. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Prinsesse788 skrev:

https://imgur.com/gallery/67qbENW

 

For en holdning. Lenke til Espen Hiltons forsvarstale for hvorfor han reiser til Dubai.

... og alle vi som kritiserer denne reisen, vi spiser potetgull og er sjalu netttroll.🏳️

Heller en potetgullspisende nettroll med moral, en enn influenser.

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WinWin skrev:

Nesten så man får konspirasjonsteorier i hodet. Emiratene lokker til seg flest mulig bimbos og homofile og planlegger å fylle opp fengselscellene og kaste nøkkelen 😨

Du, det er nesten så jeg tror du har rett. Med den forskjellen at Emiratene kynisk lokker til seg integritetsløse influencere for lettjente penger i markedsføringsverdi, og så gikk influensaen rett i sponset-fella. For Emiratene har litt mer penger å rutte med enn lommerusket en norsk annonsør betaler på det skarve norske bloggeres sosiale kanaler koster. For Norwegian tjener vel ikke på økt turisme til flyplassen i Al Garhoud, gjør de vel?

Fy flate til bevisstløs sellout både av bloggere (men de kan nesten ikke noe for det 🙄, og Norwegian)

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter omtrent bare å venter på at en toppblogger blir voldtatt og havner i fengsel. Kanskje de åpner øya da..?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette gir meg en idé. Jeg har alltid ønsket meg ekte pelskåpe, syns det er super classy, varmt og eksklusivt. Men jeg har aldri turt å gå med det offentlig. Vil ikke være en sånn, som ikke henger med i tiden og signaliserer at jeg ikke bryr meg. Er også litt nervøs for represalier fra psychos på åpen gate. Men jeg kan jo selvfølgelig vri det til at jeg ønsker å være brobygger! Jeg bruker ekte pels fra burdyr fordi jeg ønsker å identifisere meg med slike som gjør det, for lettere å forstå tankesettet deres og hvordan vi kan endre på nettopp det! Jeg kjemper dermed pelsdyrenes rettigheter ved å ikle meg pels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...