Gå til innhold

Bloggere i Dubai


Oline12

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, BlackCloud skrev:

Jeg synes det er kvalmt. Kjenner ikke noe særlig til de andre, men hun Anniken kan i hvert fall drite i å si at hun er så opptatt av menneskerettigheter. Hun bryr seg ikke en dritt så lenge hun har "outfit on fleek" og får postet noen bra instabilder. 

Må ikke glemme niplene 😉 Det er også ganske langt oppe på listen over hva som er viktig her i verden!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Sk57 skrev:

Isabel Raad er der på familieferie nå.

Det er jo klart.  Hun har vel betalt for å være der.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfrue skal jo dit for andre gang og Anna Rasmussen har også bestilt tur til Dubai - er ikke disse sponset? Ref hovedinnlegget. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Addie skrev:

Jeg ble skikkelig skuffet over Espen Hilton når jeg så han var der. 

Har hatt skikkelig sansen for han, bla treningen hans. Nå gir han meg en dårlig smak i munnen. 

Hvem drar til Dubai i dag? :( 

Enig. Hadde også litt sansen for han før. Men han er like selvsentrert og oppmerksomhetssyk som de andre. Hjelper liksom ikke at han har den historien om mobbing...Bli tynn og fit, ta masse selfies  - og verden ligger for dine føtter. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Korpsnerden skrev:

Pilotfrue skal jo dit for andre gang og Anna Rasmussen har også bestilt tur til Dubai - er ikke disse sponset? Ref hovedinnlegget. 

Ga ikke Pilotfrue en Dubai ferie i gave til mannen? Tipper turen er sponset

Hadde ikke dratt til Dubai selv om jeg fikk turen sponset. Synes det er så harry å dra til Dubai. Ikke noe spesielt med det. Er også skuffet over EH  Anniken gidder jeg ikke å kommentere en gang 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle"  reiser til Dubai..har venner og bekjente som syns det er så kultnder...sjopp8ng,luksus, restauranter,utelivet....Var der i 36 timer på en stopover for etpar år siden..har ingen interesse av å reise en gang til. Syns luksus og pengejaget er litt kvalmt, for ikke å snakke om menneskehandel,slaveri og overgrep...

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Louiah skrev:

Annijor har nå skrevet blogginnlegg om Dubai. Hun har virkelig ikke skjønt poenget.

Uffda. Hva skal hun egentlig frem til med det innlegget? Gjemmer seg bak merkelige formuleringer og intetsigende tekster.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Medmennesket i meg raser over denne promoteringen av et regime som Dubai. Regimegodkjent slaveri, mishandling, miljøsvineri, kvinnefiendtlighet og uendelige brudd på basale menneskerettigheter. Dette skal altså disse privilegerte dukkene fra Norge reklamere for 🤮 

Legger til det harry i å anse overforbruk og miljøsvineri som noe å skryte av. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan han ikke bare si at han ville ha en gratis ferie istedet for alt dette andre tullet! Det hadde faktisk vært bedre... 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Oline12 skrev:

De har jo totalt misforstått hele greia. De reiser ned for å bygge broer? Hva gjør de nøyaktig på tur nå for å bygge broer? Reklamerer for at det er trygt å reise dit? Alle burde boikotte et slikt regime, ikke promotere reisemålet når det ikke er trygt for kvinner og homofile å reise dit. 

Siden EH skal kjempe homokamp der nede så gleder jeg meg til at han skal ta bilde med homoflagget i hånden mens han leier hånda til daten sin i gata. Jeg håper han skal kline på stranda og være stolt over at han kan date hvem han velger selv. Gjør han noe aktivt når han er der så skal jeg være den første til å be om unnskyldning for at jeg har stilt spm angående disse folka sine hensikter med å promotere Dubai. 

Det der kan bli farlig, som ende i fengsel farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også mange som drar dit for å selge seg selv. Er du fin nok blir innboksen din på instagram fylt opp med tilbud, mange er villige til å betale godt. Snakk om optil flere hundre tusen dollar for en kveld.

https://www.girlsaskguys.com/sexual-behavior/a24437-the-dark-side-of-instagram-prepare-to-be-enlightened-disgusted

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at hver gang jeg ser unge/pene Instagram-jenter som IKKE har en jobb (eller en blogg/nettbutikk de lever godt på) men som likevel bor i Dubai så tenker jeg at de tar betalt for sex. - Enten indirekte med en fast mann som dekker alle deres utgifter og husleie, eller penger rett i hånden fra ulike muslimske menn... Sorry, men i de fleste tilfellene er det slik. Rike menn i Dubai kjøper seg europeiske "skjulte kjærester" (skjult fordi disse mennene er muslimer som ikke kan/vil presentere en hvit vestlig jente til familien sin..)

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, O.G. skrev:

Det der kan bli farlig, som ende i fengsel farlig.

Enig, men jeg skjønner ellers ikke hvilken måte han skal kjempe for homofiles rett i Dubai. Jeg venter i spenning😬

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...