Gå til innhold

Bloggere i Dubai


Oline12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

38 minutter siden, Oline12 skrev:

Influensere er på sponset tur til Dubai, av Norwegian hvis jeg ikke tar feil? Benedichte Bjerke, Hedda Skoug, Cornelia Grimso. Annikken Jørgensen, Lene Orvik og Espen Hilton. For de som ikke forstår hvorfor å reise til og promotere Dubai som reisemål anbefales å lese disse artiklene som er høyst aktuelle nå:

https://www.dagbladet.no/kultur/hvorfor-dubai-trenger-pilotfrue/69194747

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/7lKra3/kjendisenes-dubai-virkelighet

I tillegg har flere kjente personer lagt ut på blogg og sin instastory nå at dette ikke er greit, sjekk ut Stina sin blogg, Ida Fladen og Kristin Gjelsvik sine stories. Håper selv at dette er noe media tar tak i kjapt. 

Hvilke verdier har disse menneskene som tar imot slik spons? Jeg har ikke ord for hvor lite respekt jeg har for disse influenserne som velger å promotere reise til et slikt regime. 

 

Hvordan vet du at det er Norwegian? Dette er ren spekulasjon. Endret: hvis ikke det er oppgitt.

Endret av lille humla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Jeg mister respekten for dem influecerne og hele systemet med slike influencere er penger og reklamer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig skuffet over Espen Hilton når jeg så han var der. 

Har hatt skikkelig sansen for han, bla treningen hans. Nå gir han meg en dårlig smak i munnen. 

Hvem drar til Dubai i dag? :( 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lille humla skrev:

Hvordan vet du at det er Norwegian? Dette er ren spekulasjon. Endret: hvis ikke det er oppgitt.

Samtlige har merket på sin Instagram med reklame og at det er Norwegian. Men hvis det likevel er spekulasjon skal jeg selvfølgelig fjerne. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Oline12 skrev:

Samtlige har merket på sin Instagram med reklame og at det er Norwegian. Men hvis det likevel er spekulasjon skal jeg selvfølgelig fjerne. 

Da er det reklame 🙂 Du har rett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, lille humla skrev:

Hvordan vet du at det er Norwegian? Dette er ren spekulasjon. Endret: hvis ikke det er oppgitt.

Anniken Jørgensen sier i innlegget at det er Norwegian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Samme skrev:

Anniken Jørgensen sier i innlegget at det er Norwegian.

Så akkurat at Lene Orvik har gjort det samme. Så Ts har rett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Oline12 skrev:

Anniken Jørgensen har tidligere reagert på arbeidsforhold til tekstilarbeidere ved å boikotte H&M, syns ikke hun kommer noe særlig godt ut av dette nå. Trodde kanskje hun var litt mer opptatt av menneskerettighetene. Tenker også på at det er ulovlig for homofile å holde hender på gata, syns EH det er greit å reise til et sted som har et slikt menneskesyn? 

Hun reklamerer i tillegg for noen av verstingene :) Nelly, Zara mango osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hva er galt med å reise til Dubai? Skjønte ikke det... Kanskje det er jeg som er blåst :frkk:

Les linkene lenger opp i tråden

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hva er galt med å reise til Dubai? Skjønte ikke det... Kanskje det er jeg som er blåst :frkk:

Hvis du leser hovedinnlegget så er det bare å lese linkene, evt. google Dubai+menneskerettigheter. Dette er nøyaktig hvorfor det er så viktig å få frem problematikken med influensere og reklame, mange er ikke klar over hva som skjer der nede og tar det for god fisk at influenserne reklamerer for noe som er stuerent. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Addie skrev:

Jeg ble skikkelig skuffet over Espen Hilton når jeg så han var der. 

Har hatt skikkelig sansen for han, bla treningen hans. Nå gir han meg en dårlig smak i munnen. 

Hvem drar til Dubai i dag? :( 

Harryfolk og bloggere som blir sponset. Det er det nye «Granka», da de omtrent kaster opphold etter folk. Det er ikke dyrt å reise dit. Vil bare presisere at det er drøyt å feriere i et land som bryter menneskerettigheter og i tillegg få betalt for å gjøre det. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er folk helt hjernedøde? Alle må da vite at alt disse folk gjør er for å tjene penger. Finnes det noen som fortsatt tror noe annet? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...