Gå til innhold

Hun sa hun vil ha meg og jeg aner ikke hvordan takle det!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en gift mann på 56. Hun er ei nydelig dame på 40. Noe av det vakreste jeg har sett. Vi har flørtet en stund, snakker så godt sammen. 

Har ikke skjedd noe som helst mellom oss, er uskyldig bortsett fra at vi har gryende følelser for hverandre. 

Da jeg møtte henne sist, helt tilfeldig i lysløypa faktisk (!), så snakker vi en stund sammen og hun ser rett på meg og sier "Jeg vil jo bare ha deg!". Jeg ble så satt ut! Mistet munn og mæle, klarte ikke si noe fornuftig, bare måtte snu meg litt vekk for det stakk så i magen. Jeg tror egentlig ikke det var seksuelt ladet, men er usikker. Jeg responderte altså ikke med annet enn med kroppspråket mitt, at jeg snudde meg litt vekk for å summe meg, lukket sikkert øynene og ble litt borte en stund....Og så ble det stille og vi begynte snakke om noe annet. En veldig spesiell situasjon.

Jeg vil jo ha henne og!Seksuelt men like fullt som min kjæreste (selv om jeg ikke kan det siden jeg er gift, men i fantasien er alt lov!)

Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Jeg går og tenker på dette hele tia. Hva hadde dette gjort med deg, om du var i min situasjon? 

Jeg trenger ikke moralistiske svar, jeg har ikke tenkt å være utro og jeg vet at hun ikke burde sagt slikt. Trenger ikke at dere rakker ned på noen av oss. Er bare ute etter hva dere tror hun mener med det og hva det hadde gjort med dere andre å få høre slikt? Er det rart jeg tenker så mye på det? Går jo helt i spinn.....helt totalt satt ut av dette. Jeg er jo en gammel mann!

M, 56

Anonymkode: cf473...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke gammel. 56 er da vel ingen alder!

Og hun sa det kanskje for å sette deg litt ut av spill, eller hun sa det bare for å sjekke reaksjonen din, eller så sa hun det fordi det er deg hun vil ha. 

Hun vet at hun ikke kan få deg, og derfor kunne hun trygt si det for å vippe deg av pinnen uansett. 

Jeg er kvinne og hadde jeg vært småforelsket i en mann så hadde jeg nok også reagert ved å bli satt ut. Og om vedkommende var en jeg hadde hatt lyst på så hadde det vært en fin "satt ut", men hadde det vært en i utgangpunktet jeg ikke hadde lyst på så hadde jeg prøvd å riste det av meg. 

Anonymkode: 4b5a3...1d1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er ikke gammel. 56 er da vel ingen alder!

Og hun sa det kanskje for å sette deg litt ut av spill, eller hun sa det bare for å sjekke reaksjonen din, eller så sa hun det fordi det er deg hun vil ha. 

Hun vet at hun ikke kan få deg, og derfor kunne hun trygt si det for å vippe deg av pinnen uansett. 

Jeg er kvinne og hadde jeg vært småforelsket i en mann så hadde jeg nok også reagert ved å bli satt ut. Og om vedkommende var en jeg hadde hatt lyst på så hadde det vært en fin "satt ut", men hadde det vært en i utgangpunktet jeg ikke hadde lyst på så hadde jeg prøvd å riste det av meg. 

Anonymkode: 4b5a3...1d1

Litt gammel er jeg vel ;) men takk. 

Takk for svar. Ja kanskje hun testet meg litt? Og det er riktig, hun kan jo ikke få meg og skal ikke få meg. Men jeg blir jo sprø av dette. Jeg er jo småforelsket i henne, det kan jeg innrømme og hun er så flott. Jeg har tenkt etterpå at det var vel dumt av meg å ikke si noe som helst men jeg klarte det bare ikke. Hva skulle jeg ha sagt? Og hva må ikke hun tenke etterpå når hun ikke får et eneste ord fra meg? Var litt dumt av meg, det... men får ikke gjort noe med det. Ble bare så veldig satt ut. 

M, 56

Anonymkode: cf473...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vel kanskje svart noe sånn som at du er smigret, men at det er dumt at hun bare vil ha deg og at hun må ut og treffe andre så hun vil ha noen andre - for deg kan hun ikke få. 

Anonymkode: 4b5a3...1d1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har vært utro. 

Anonymkode: 7a82d...59d

Har jeg?

M, 56

Anonymkode: cf473...797

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde takket for smigeren, men satt det litt på vent mtp. kona di. Ja dette er noe du må tenke over godt før du drar til med noen nye stunt. Har du mere følelser for denne dama etter noen uker/mnd. i tenkeboksen så kansje du bør tenke på å separere deg. 

Men tenk også hvilken farge det er på gresset hennes kontra din kones. Ikke sikkert det er grønnere. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gift mann på 56. Hun er ei nydelig dame på 40. Noe av det vakreste jeg har sett. Vi har flørtet en stund, snakker så godt sammen. 

Har ikke skjedd noe som helst mellom oss, er uskyldig bortsett fra at vi har gryende følelser for hverandre. 

Da jeg møtte henne sist, helt tilfeldig i lysløypa faktisk (!), så snakker vi en stund sammen og hun ser rett på meg og sier "Jeg vil jo bare ha deg!". Jeg ble så satt ut! Mistet munn og mæle, klarte ikke si noe fornuftig, bare måtte snu meg litt vekk for det stakk så i magen. Jeg tror egentlig ikke det var seksuelt ladet, men er usikker. Jeg responderte altså ikke med annet enn med kroppspråket mitt, at jeg snudde meg litt vekk for å summe meg, lukket sikkert øynene og ble litt borte en stund....Og så ble det stille og vi begynte snakke om noe annet. En veldig spesiell situasjon.

Jeg vil jo ha henne og!Seksuelt men like fullt som min kjæreste (selv om jeg ikke kan det siden jeg er gift, men i fantasien er alt lov!)

Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Jeg går og tenker på dette hele tia. Hva hadde dette gjort med deg, om du var i min situasjon? 

Jeg trenger ikke moralistiske svar, jeg har ikke tenkt å være utro og jeg vet at hun ikke burde sagt slikt. Trenger ikke at dere rakker ned på noen av oss. Er bare ute etter hva dere tror hun mener med det og hva det hadde gjort med dere andre å få høre slikt? Er det rart jeg tenker så mye på det? Går jo helt i spinn.....helt totalt satt ut av dette. Jeg er jo en gammel mann!

M, 56

Anonymkode: cf473...797

Jeg tror at det kjentes godt å få en slik tilbakemelding? :) Men du sier at er gift, er du fornøyd med ekteskapet ditt? Kanskje de følelsene som ble vekket hos deg kan føre deg enda nærmere din kone? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har vært utro. 

Anonymkode: 7a82d...59d

For noe tull. Han har blitt smigret og kjent på følelser, noe jeg tror ethvert menneske ville kjenne. Tror du virkelig at man går gjennom et helt liv uten å oppleve at andre setter pris på dem ved å si fine ting? 

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har vært utro. 

Anonymkode: 7a82d...59d

Utrokortet kastes ennda en gang ja. Skal ikke mye til for det kommer inn i bildet. 

Vær så snill. Har du ingenting å gjøre, ikke gjør det her. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Jeg tror at det kjentes godt å få en slik tilbakemelding? :) Men du sier at er gift, er du fornøyd med ekteskapet ditt? Kanskje de følelsene som ble vekket hos deg kan føre deg enda nærmere din kone? 

Hvordan kan det føre meg nærmere kona, det vil nok heller gå motsatt vei.. 

Ikke helt tilfreds hjemme nei. Helt greit, hverken mer el mindre men har en sterk grad av samvittighet. 

Ja det var utrolig godt med den tilbakemeldingen.. Men problemet er at jeg nå tenker på henne hele tiden. 

M, 56

Anonymkode: cf473...797

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan det føre meg nærmere kona, det vil nok heller gå motsatt vei.. 

Ikke helt tilfreds hjemme nei. Helt greit, hverken mer el mindre men har en sterk grad av samvittighet. 

Ja det var utrolig godt med den tilbakemeldingen.. Men problemet er at jeg nå tenker på henne hele tiden. 

M, 56

Anonymkode: cf473...797

Okei. Jeg kunne ikke lese av hovedinnlegget ditt at ekteskapet ditt ikke er slik du ønsker det for tiden. Dette er jammen ikke lett kan jeg tenke meg. At du tenker på henne hele tiden er kanskje tegn på forelskelse eller at du er ganske betatt av henne? Ingenting feil med det. Spørsmålet er hva du ønsker selv. Er ekteskapet ditt kommet på et stadium der dere bare bor sammen? Ingen intimitet eller sex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Okei. Jeg kunne ikke lese av hovedinnlegget ditt at ekteskapet ditt ikke er slik du ønsker det for tiden. Dette er jammen ikke lett kan jeg tenke meg. At du tenker på henne hele tiden er kanskje tegn på forelskelse eller at du er ganske betatt av henne? Ingenting feil med det. Spørsmålet er hva du ønsker selv. Er ekteskapet ditt kommet på et stadium der dere bare bor sammen? Ingen intimitet eller sex? 

Fint lite sex og intimitet. Ja vi bor sammen. Venner ikke elskere eller kjærester dessverre. 

Veldig betatt av dama ja...

M 56

Anonymkode: cf473...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 007_008_007
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fint lite sex og intimitet. Ja vi bor sammen. Venner ikke elskere eller kjærester dessverre. 

Veldig betatt av dama ja...

M 56

Anonymkode: cf473...797

Vel, du blir ikke yngre... (tok du den?) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har vært utro. 

Anonymkode: 7a82d...59d

Hallo??? Alt er visst utroskap nå til dags... 

Anonymkode: b2d91...5d9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Typisk. Ser en pen dame som er interessert og tror automatisk at livet ditt blir mye bedre med henne. Og hvordan tror du deres liv sammen blir etter noen år? Det blir bare bedre i starten, så blir det like kjipt. Fordi det er konstant arbeid, og der har du mislyktes med kona. Fiks opp i det du allerede har. Ikke la tankene løpe av gårde med den dama, for det kommer bare til å utvikle seg til en besettelse. 

Anonymkode: c4b3c...c90

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke henne, men jeg har nylig gjort noe lignende ovenfor en mann jeg er interessert i med samme aldersforskjell. Jeg sa også veldig direkte til ham at jeg likte han. Og han reagerte knapt. Distanserte seg liksom. Dette gjorde meg lei meg og jeg tvilte litt på om jeg hadde misoppfattet interessen hans i meg, om alle de lange blikkene betydde noe annet. Nå prøver jeg å stole på at jeg hadde rett i at det var noe der, men at det ikke blir noe. 

Jeg skulle ønske hun leste refleksjonen din rundt det. Og at det ikke ville gitt henne håp, men forståelse og aksept for at du ikke kan. For det er en vond situasjon. Vondt å kommunisere så godt og ha en gnist med noen man ikke kan få.  Hvis det uansett er uaktuelt at det blir noe mellom dere er det kanskje bra at det ble så brå slutt. At følelsene ikke vokste enda sterkere. Det er sikkert vondt nok allerede. 

Du virker som en bra mann. Morsomt å lese at du skriver du er gammel, jeg har vært redd for at han jeg liker ser på meg som for ung. 

Kommer du til å treffe henne igjen forresten? Som du vet om. 

Anonymkode: 1540f...a6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det var det hun sa? Høres veldig merkelig ut. Jeg tenker du har hørt feil. 

Anonymkode: c110e...48b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typisk. Ser en pen dame som er interessert og tror automatisk at livet ditt blir mye bedre med henne. Og hvordan tror du deres liv sammen blir etter noen år? Det blir bare bedre i starten, så blir det like kjipt. Fordi det er konstant arbeid, og der har du mislyktes med kona. Fiks opp i det du allerede har. Ikke la tankene løpe av gårde med den dama, for det kommer bare til å utvikle seg til en besettelse. 

Anonymkode: c4b3c...c90

Hvorfor så bastant og moraliserende? Han skriver jo at ekteskapet omtrent er dødt. Hvorfor skal ikke han få lov til å tenke på seg selv, sine behov og ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...