Gå til innhold

Hvor lenge skal et sameie vare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det varierer fra gang til gang. Men med litt forspill og kos går det hvertfall fort 20-30 min pluss. Selve penetrenering tar ikke så lang tid, men jeg klarer alltid holde igjen du hun har kommet første gang.

Anonymkode: 9df5a...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 8.51, Paramount skrev:

Og menn foretrekker at dama rir i en time.

De får spleise på en fuckingmachine.

 

Hvor mange har du hatt sex med for å få et stort nok og representativt utvalg? 1000?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et samleie bør helst vare til dama er helt utslitt av gjentatte orgasmer. Det er det optimale. Hvor lang tid dette tar tror jeg er aldeles individuelt. En skikkelig bra dame, som man kjenner "ut og inn" :) kan sannsynligvis knulles til denne idealtilstanden i løpet av en liten time. Andre, mere tungpulte damer klarer man aldri å få noe som helst resultat med, så i de tilfellene spiller det liten rolle om man knuller i 1 minutt eller 1 time.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortest mulig tid så jeg får satt meg i reclineren med øl i den ene hånda og fjernkontrollen i den andre. 

Mann førti og noe som har gått lei av all denne knullinga.

Anonymkode: 876e7...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kortest mulig tid så jeg får satt meg i reclineren med øl i den ene hånda og fjernkontrollen i den andre. 

Mann førti og noe som har gått lei av all denne knullinga.

Anonymkode: 876e7...ce9

Kjedelig kjerring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til det blir oppløst

Anonymkode: 35e6f...2b5

Jurist?😎😉

Endret av bjornas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig an på hvor fysen jeg er. Jeg er kvinne, og for meg kan det vare mellom 5 min og 2 timer.. kommer veldig an på lysten. Men jeg og typen er veldig aktive og gjør mye forskjellig da.

Anonymkode: 51cc8...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg ble svært overrasket over svarene her og begynner å tro vi er unormale. Jeg og min ektemann har alltid minst 2 timer sex.Det inkluderer ikke forspill.Vi teaser hverandre gjennom hele dagen,så når vi setter i gang er begge klar.I natt hadde vi sex fra kl 02 til 6.30.Veksler mellom rolig elsking og rå hard sex.Han må stoppe seg selv flere ganger for å ikke få utløsning,han slikker meg litt da før vi fortsetter. 

Vi har sex 5 dager i uken (jeg jobbet natt de andre 2) og vært gift i 8 år,har 3 barn.Sexen blir bare bedre og bedre. Han er den første som har gitt meg orgasme.Blir litt sår viss det blir for mange timer,men da bruker vi glidemiddel.

Skal sies at min mann ikke er fra Europa  og det bruser generelt varmt blod i ham.

Anonymkode: c0c42...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve penetreringen varer som regel 10-20 minutter. Bruker mer tid på forspillet. Begge er fornøyde :)

Anonymkode: 910aa...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper mange av dem som har svart ser for seg en time med sex, altså kos og forspill pluss samleie. Da kan det jo fort ta en time. Tror svært få kvinner ønsker å bli penetrert i en time. 10-20 min er nok, avhengig av intensitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majoriteten av menn varer mellom 4 til 11 minutter.

De som varer i over 20 minutter tilhører unntaket ikke regelen.

Endret av hocane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som i hvert fall kan sies med tilnærmet 100 % sikkerhet er at et sameie varer vesentlig lenger enn et samleie. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg ble svært overrasket over svarene her og begynner å tro vi er unormale. Jeg og min ektemann har alltid minst 2 timer sex.Det inkluderer ikke forspill.Vi teaser hverandre gjennom hele dagen,så når vi setter i gang er begge klar.I natt hadde vi sex fra kl 02 til 6.30.Veksler mellom rolig elsking og rå hard sex.Han må stoppe seg selv flere ganger for å ikke få utløsning,han slikker meg litt da før vi fortsetter. 

Vi har sex 5 dager i uken (jeg jobbet natt de andre 2) og vært gift i 8 år,har 3 barn.Sexen blir bare bedre og bedre. Han er den første som har gitt meg orgasme.Blir litt sår viss det blir for mange timer,men da bruker vi glidemiddel.

Skal sies at min mann ikke er fra Europa  og det bruser generelt varmt blod i ham.

Anonymkode: c0c42...90d

Høres ut som om det blir lite søvn på dere..?

At folk fra andre verdensdeler fra naturens side har mer sexlyst enn europeere er en myte.

 

Personlig tror jeg "krav" om at sexen må vare så lenge er noe som fører til at mange har sjelden sex. Vi har sex ofte, men å bruke timevis på det hører definitivt til unntakene.

Anonymkode: c86ef...b9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra 10 min til halvannen time. Det er uten forspill. Ja, aktiv penetrering. Har blitt sår noen ganger, glemmer glidemiddel helt før det er for sent :ler:

Er veldig heldig og har en utrolig utholden kjæreste :hjerte:

I gjennomsnitt ligger vi på ca 45 min pr gang. 

Anonymkode: ac981...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...