Gå til innhold

Hva liker du å gå i?


Trish

Anbefalte innlegg

Liker lange, litt ledige, kjoler. I myke materialer til høst/vinter (ull er gull) og lette, glatte, materialer til vår/sommer.

Myke strikke-gensere til hele året (har noen tykke gode, også noen varianter i tynt strikk).

T-skjorter har jeg fått øynene opp for, i kvalitets jersey, akkurat passe i størrelsen/formen (hverken for stram eller for stor) og med en lett utringning, gjerne v-hals (har vel to-stykk av dem totalt! ^^)  

Gode sokker! I ull, silke, med et hint av kasjmir... ♥♥♥ 

High-waist jeans i mørk denim farge (eller svart), synes det er vanskelig å finne slike da... Jeans helt uten vask av noe slag...

 

Stilen min i stikk-ord blir vel: litt rocka, tidløst, komfortabel med unntak, langsiktig (plaggene skal kunne vare, både i kvalitet men også i stil. Det er mye som ser kult ut i magasinet, men som ikke varer mer en én sesong eller to)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemme: joggebukse, pysjbukse og genserene til mannen 😊

Ute: inntilsittande bukser, gjerne i farger. Grå, beige, burgunderish osv. Eventuelt skjørt. 

Anonymkode: e152d...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Highwaistbukse, helt ok gensere elle bluser, dr. Martens sko, eller skoletter generelt, veldig glad i kåper😍 Liker farger som gul, orange, brun, burgunderrød, grønn, sort og grå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salwar kamiz (min mann er pakistaner). Synes jeg ser fin ut, selvom det er komfortabelt:) elsker slim fit joggebukse og en elr annen type oversized ullgenser. 

Anonymkode: 1fc5e...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/14/2019 at 6:02 PM, AnonymBruker said:

Liker best å gå i åletrange jeans😊

Anonymkode: 51088...466

Samme her!☺️

Anonymkode: c659c...be3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...