Gå til innhold

La meg lese din personlighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man lese ens personlighet utifra bare navn, alder og bosted?😂😂😂😂😂

Anonymkode: 24d4f...348

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er en sterk person som gjerne viser en stor omtanke for andre. Men ofte føler du at andre «klager» uten grunn, men dette gir du selvsagt ikke utrykk for. Du tar det meste med et smil og jeg kan også se at naturen betyr noe spesielt for deg

Anonymkode: 52d0f...c4f

Spot on, du treffer mine små særegenheter som min store kjærlighet til naturen rundt meg, hvordan jeg hører på Andres sorger og problemer, støtter de, men ofte tenker at dette er mye sutring. Jeg bryr meg om de rundt meg. 

Anonymkode: ec5e6...201

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Monica 40 Stavanger.

Anonymkode: ecf89...71c

Du er litt sliten og lei for tiden. Du føler kanskje at livet til tider jobber imot deg, og negativit er ødeleggende for deg, og du har derfor en tendens til å fortrenge vonde tanker.

Du skulle ønske at du hadde tid og overskudd til mer. Men samtidig ser jeg en interesse eller engasjement som er brennende sterkt og som får deg veldig ivrig.

Anonymkode: 52d0f...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Celine, 27 , Haugesund

Anonymkode: 7b576...36e

Du føler deg heldig som har kommet så langt, du ser på folk rundt deg og ser mange som ikke har greid seg som du. Du ser med forundring, medfølelse og takknemlighet over hva du har klart. Du er delvis rolig, men når folk kommer tett innpå deg så blir du en ganske åpen og pratsom person. Jeg føler at du har et ønske om å hjelpe andre, og får dårlig samvittighet av å ikke ha nok tid til å prioritere alle fremfor deg selv hele tiden.

Anonymkode: 52d0f...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, TomHm skrev:

Tom, 25, Kongsvinger

Du er litt irritert og nedfor for tiden, men dette er bare midlertidig. Årsaken til dette er at du har en del tanker og bekymringer som snart vil forsvinne. Da vil ditt fulle deg blomstre, og du er egentlig en ganske sjarmerende og energifull person. Men din ekte personlighet kommer ikke alltid til utrykk på grunn av dine tanker som fokuserer på noe annet

Anonymkode: 52d0f...c4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Randi, 22, Orkanger 

Anonymkode: 490c6...5bc

Du har en drivkraft, omtrent som en bulldoser. Du skal vise andre at du kan, dette er ikke noe du nødvendigvis gjør gjennom selvskryt. Men du ønsker å oppnå og vise suksess gjennom hardt arbeid og rettferdig atferd 

Anonymkode: 52d0f...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tone, 50 Lørenskog

Anonymkode: ca2c9...0b2

Du har mange tanker som plager deg, og du har opplevd litt motgang som har ført til en litt negativ holding. Dette er noe du jobber med å skjule, og gjør at følelsene gjerne blir satt litt lokk på. Jeg ser også en glede du har i noe som skaper stor mening for seg.

kan du ha en kreativ/skapende interesse?

jeg ser også at du har et øye for detaljer, og legger ofte merke med ting ikke andre gjør.

Anonymkode: 52d0f...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man lese ens personlighet utifra bare navn, alder og bosted?😂😂😂😂😂

Anonymkode: 24d4f...348

Det er ingen som kan det, man skal være rimelig nedsnødd og naiv for å ikke skjønne hva TS er ute etter. 

Nå er det bare å gå til kirkebøkene, eiendomsregistre og skattelistene så har man alt man trenger får å finne både navn og adresse på disse enkle personene som har gitt ut sin informasjon i denne tråden.

Jeg er forresten en matt-svart prins i fra Nigeria, dere kan bli rike hvis dere sender meg litt penger.

Anonymkode: 4d87d...3d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som kan det, man skal være rimelig nedsnødd og naiv for å ikke skjønne hva TS er ute etter. 

Nå er det bare å gå til kirkebøkene, eiendomsregistre og skattelistene så har man alt man trenger får å finne både navn og adresse på disse enkle personene som har gitt ut sin informasjon i denne tråden.

Jeg er forresten en matt-svart prins i fra Nigeria, dere kan bli rike hvis dere sender meg litt penger.

Anonymkode: 4d87d...3d1

Mener du at de finner personene ut fra disse opplysningene  (navn alder + bosted) dersom de også har greid å få tak i IP-adressen til brukerne?

Anonymkode: 1deac...d1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ofte rolig og tilbaketrukket, men likvel så er du et omgjengelig menneske når man blir kjent med deg. Du bryr deg mye om andre, og har et rikt følelsesmessig liv som påvirkes mye av ditt indre kognitive og følelsesmessige liv mer enn kanskje hvordan det ytre påvirker deg.

Anonymkode: 52d0f...c4f

Bryr meg om andre og har defintivit et rikt følelsesmessig liv. Men jeg er en åpen og energisk person, ikke særlig tilbaketrukken. 😄

Anonymkode: 052f2...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har mange tanker som plager deg, og du har opplevd litt motgang som har ført til en litt negativ holding. Dette er noe du jobber med å skjule, og gjør at følelsene gjerne blir satt litt lokk på. Jeg ser også en glede du har i noe som skaper stor mening for seg.

kan du ha en kreativ/skapende interesse?

jeg ser også at du har et øye for detaljer, og legger ofte merke med ting ikke andre gjør.

Anonymkode: 52d0f...c4f

WOW!!!! Kjenner du meg?? Alt var helt riktig. 

Kan du lese hvordan dette året blir dor meg også?

Anonymkode: ca2c9...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at de finner personene ut fra disse opplysningene  (navn alder + bosted) dersom de også har greid å få tak i IP-adressen til brukerne?

Anonymkode: 1deac...d1c

Trenger ikke ip-adresse, det holder i massevis med navn, alder og fødested. Kan også legge til all den skjulte fiskingen etter personlig informasjon i andre tråder... Noen som tror at ip-adresse er noe magisk, men det er det altså ikke. 

Anonymkode: 4d87d...3d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke ip-adresse, det holder i massevis med navn, alder og fødested. Kan også legge til all den skjulte fiskingen etter personlig informasjon i andre tråder... Noen som tror at ip-adresse er noe magisk, men det er det altså ikke. 

Anonymkode: 4d87d...3d1

Takk for svar! Men når man gir informasjon om navn etc som anonym bruker i en tråd som denne, så kan de vel ikke bruke informasjonen til noe uten å ha IP-adressen?

Anonymkode: 1deac...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...