Gå til innhold

La meg lese din personlighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt jeg trenger er fornavn, alder og fødested

Anonymkode: 52d0f...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt jeg trenger er fornavn, alder og fødested

Anonymkode: 52d0f...c4f

Celine, 27 , Haugesund

Anonymkode: 7b576...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Anne, 35, Trondheim.

Anonymkode: 5485f...645

Du sitter med en indre rastløshet, men føler deg likevel sliten og trøtt. Denne trøttheten kommer av at du ikke helt klarer å slå deg til ro med noe selvom du forsøker. Du ønsker å oppnå noe. Jeg føler du har store ambisjoner, men dersom du oppnår noe så streber du etter noe høyere og klarer derfor aldri å bli riktig fornøyd.

ser også at du er en ganske bestemt dame med mange meninger, men i enkelte situasjoner sliter du litt med å utrykke dem. Dette frustrerer deg kraftig 

Anonymkode: 52d0f...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du sitter med en indre rastløshet, men føler deg likevel sliten og trøtt. Denne trøttheten kommer av at du ikke helt klarer å slå deg til ro med noe selvom du forsøker. Du ønsker å oppnå noe. Jeg føler du har store ambisjoner, men dersom du oppnår noe så streber du etter noe høyere og klarer derfor aldri å bli riktig fornøyd.

ser også at du er en ganske bestemt dame med mange meninger, men i enkelte situasjoner sliter du litt med å utrykke dem. Dette frustrerer deg kraftig 

Anonymkode: 52d0f...c4f

 

Ja, det stremmer nok :)Takk.

Anonymkode: 5485f...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kathrine, 23, kristiansand

Anonymkode: 052f2...c85

Du er ofte rolig og tilbaketrukket, men likvel så er du et omgjengelig menneske når man blir kjent med deg. Du bryr deg mye om andre, og har et rikt følelsesmessig liv som påvirkes mye av ditt indre kognitive og følelsesmessige liv mer enn kanskje hvordan det ytre påvirker deg.

Anonymkode: 52d0f...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ine, 29, Kristiansund

Anonymkode: 007d5...bfc

Du er på veien mot et mål, du har opplevd en del hindringer på veien, men dette stopper deg ikke. Du føler ofte at du arbeider hardt og blir ganske sliten. (Med god grunn.) Men fordi du aldri gir opp så vil du kunne utvikle deg og bli mer fornøyd og avslappet.

Anonymkode: 52d0f...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ida, 30, Lillehammer

Anonymkode: 0b872...fea

Du er en litt forsiktig person og har masse medfølelse for andre mennesker. Nære relasjoner er viktig for deg, og du søker trygghet. Du prøver å vri ting om til det positive selv med motgang. Din kjærlighet for andre kan i enkelte situasjoner slite deg ut, og få deg til å føle at du ikke alltid har tid til deg selv. Men ditt gode vesen betyr mye for mange, og folk trenger seg som støtte og hjelp.

Anonymkode: 52d0f...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mari 31 berlin

Anonymkode: ec5e6...201

Du er en sterk person som gjerne viser en stor omtanke for andre. Men ofte føler du at andre «klager» uten grunn, men dette gir du selvsagt ikke utrykk for. Du tar det meste med et smil og jeg kan også se at naturen betyr noe spesielt for deg

Anonymkode: 52d0f...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...