Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat


Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

Synd at dette faktisk må presiseres... men dette er ikke en tråd for å slenge dritt om personene bak denne felleskontoen. Det er søte, fine, kule damer der, men... og dette er et STORT men. 

Det er altfor mye eksponering av barn. Barn som blir filmet i trusa, og når de sitter på do, når de blir vekket om morgenen osv.

Hvorfor kan ikke disse «mammakontoene» ha mer fokus på mamma istedenfor barna? Jeg skjønner ikke dette enorme behovet for å eksponere barna sine? 

Nå er ikke jeg en av disse som mener at barna skal være 100% fraværende, men de burde ikke være hovedfokus og iallefall ikke i sårbare situasjoner...

Det gjelder ikke alle disse mammaene, noen er værre enn andre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina

Ser ut som en del naver mammaer som vil spe på sosialstønaden sin. Lett å bruke ungene da ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Syntes det er morsomt å følge denne gjengen jeg, har fulgt de i godt over ett år nå. Noen viser mer enn andre, men jeg tenker det må være opp til hver enkelt. Å trekke tråder om at de er navere blir bare for dumt! Hva vet du om det?? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2019 den 19.23, Keikolina skrev:

Ser ut som en del naver mammaer som vil spe på sosialstønaden sin. Lett å bruke ungene da ser det ut som.

Man får vel ingen penger for å snappe vel? Alle de som gjør det, gjør det vel uten betaling. Så denne kommentaren skjønner jeg ikke? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
3 minutter siden, Anquor skrev:

Man får vel ingen penger for å snappe vel? Alle de som gjør det, gjør det vel uten betaling. Så denne kommentaren skjønner jeg ikke? 

Mange får spons ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Keikolina skrev:

Mange får spons ol.

Hva har isåfall spons å gjøre med denne snapgruppa og at de er såklart naver mammaer av den grunn? Det er mange på instagram som får spons, men som nødvendigvis ikke er medlemmer av en snapgruppe. Er de da navere alle sammen? Så utrolig teit kommentar! 

Endret av mumrikk1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og svar til dette 

Perelandra, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2019 den 19.23, Keikolina skrev:

Ser ut som en del naver mammaer som vil spe på sosialstønaden sin. Lett å bruke ungene da ser det ut som.

Å der kom du på enda en slik tråd for å snakke nedlatende og dømmende mot disse snapperne. Enn å bruke så mye tid på å snakke slikt mot noe du irriterer deg så hardt over. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
3 minutter siden, Spf2018 skrev:

Å der kom du på enda en slik tråd for å snakke nedlatende og dømmende mot disse snapperne. Enn å bruke så mye tid på å snakke slikt mot noe du irriterer deg så hardt over. 

At jeg synes det er feil at mødre selger barna sine er jeg langt ifra alene om. Man ser det lett på sånne typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 29.1.2019 den 16.38, Anquor skrev:

Man får vel ingen penger for å snappe vel? Alle de som gjør det, gjør det vel uten betaling. Så denne kommentaren skjønner jeg ikke? 

Tror nok ikke noen i denne grupper får betalt nei.. vet ikke hvor mange følgere de har, men de er nok ikke av de største. De gjør det nok på frivillig basis og som en hobby.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Haha, Katrine og Line er morsomme sammen!! Lo godt av demmes versjon av «ikke le» i går🤣 Morsomt at de gjør «noe annet» enn bare å vise sin hverdag.

Endret av mumrikk1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mumrikk1 skrev:

Haha, Katrine og Line er morsomme sammen!! Lo godt av demmes versjon av «ikke le» i går🤣 Morsomt at de gjør «noe annet» enn bare å vise sin hverdag.

Enig😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Digger at de har Pride i helga! Så utrolig gøy å følge han som var på igår. Kjente nesten at jeg var i paraden selv🙌🏼  Kom faktisk en tåre og to her jeg satt å fulgte med på dagen hans😊❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så gøy å følge Line her om dagen! Hun er alltid så flink til å finne på ting de dagene hun har snappen. Denne gang fra Allsang på grensen og med hilsen fra Mark i A1 til følgerne😍😍

nei, hun er rett og slett fantastisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Ranunkelen skrev:

Jobber noen av de? Virker ikke sånn

Jo, Silje har faktisk 4 jobber. Monica jobber med forever living og lever av det. Katrine har vært syk og skal begynne på skole til høsten. Line er i ulønnet mammapermisjon nå, men jobber som butikksjef på glitter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2019 den 17.10, Litenoggod skrev:

Jo, Silje har faktisk 4 jobber. Monica jobber med forever living og lever av det. Katrine har vært syk og skal begynne på skole til høsten. Line er i ulønnet mammapermisjon nå, men jobber som butikksjef på glitter. 

 

På 1.8.2019 den 14.18, Ranunkelen skrev:

Jobber noen av de? Virker ikke sånn

Flere av dem jobber nok men velger å ha sin snappchat dag dem har fri eller tid til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns denne gjengen her er helt super! Jordnær, koselige og helt forskjellinge🤩 en super gruppe!

syns det er synd at hun Liv Judit tar så lang pause nå men forstår det jo da med fødsel og slik...

skulle ønske dem ikke hadde så mange gjester men det må kanskje til for å få de til å gå rundt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...