Gå til innhold

- Kvinner over 50 er for gamle til å elske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns det er ganske morsom utalelse fra en mann som ikke finnes kjekk, neppe noensinne har vært kjekk, som ser eldre ut enn sin egentlige alder og har null sjarm:  "Jeg er som et barn" "Jeg roper, leser og gjør ting som bare barn liker". Med mindre franske damer har en greie for forfattere så tror jeg ikke han noensinne har badet i damer, uansett egen alder og alder på damene..Den 52 år gamle rumpa er 1000 ganger mer estetisk enn hans 50 år gamle fjes. 

Anonymkode: bd7cb...b87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ser på bildet over ditt innlegg, ser du at mannen i aller høyeste grad er kjekk. Og som en kjent forfatter har han sikkert ikke problemer med å få seg damer som er yngre enn han selv.

De fleste kvinner på 50 kan da vitterlig ikke "velge" seg en 25-årig mann😂. Iallefall aldri for et forhold.

Og de fleste kvinner vil heller ikke trakte etter 25-åringer, da morsfølelsen skyter inn😊

Anonymkode: 1f774...76b

Sorry. Jeg er ikke 50 enda, men den fyren der var ikke mye kjekk.

Anonymkode: 844ea...0ba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selv har han like mye sjarm som en radiator. 

Anonymkode: aeffe...805

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at kvinner over en viss alder lever helt greit med å være usynlig for ham.

Anonymkode: 3daa7...481

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen vet ikke hva han snakker om.   Ingenting er vel mer erotiske enn dame på over 50.

De mest erotiske og intense forholdene jeg har hatt, har vært med damer i denne alderen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er vanskelig å argumentere mot at en 25-åring alltid ser bedre ut enn ei i 50-åra, men.....

Anonymkode: e789a...97c

Jeg synes ofte 50 åringer ser bedre ut. Slett ikke alltid. Men noen ganger stråler de mer ut glede og trygghet i seg selv, en varm glød som er vakkert.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, exictence said:

Jeg synes ofte 50 åringer ser bedre ut. Slett ikke alltid. Men noen ganger stråler de mer ut glede og trygghet i seg selv, en varm glød som er vakkert.

Er nok høyst uvanlig at menn ser sånn på det... dessverre. 

Anonymkode: 6ed39...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Kattugla said:

Kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig om hva dette "smørgåsbordet" av en mann mener om kvinner.. Jeg kommer derimot aldri til med å skjønne hvorfor enkelte menn har et så stort behov for å snakke nedlatende om kvinner som ikke oppfyller deres preferanser. Jeg synes jeg ser slik objektifisering titt og ofte her inne; den eneste verdien en kvinne har er hvis hun har en ung og spenstig kropp, ellers er hun ikke verdt å elske (i noen betydning). Hadde disse mennene bare hatt litt selvinnsikt.. 🙄

Ikke tro at kvinner er det spor bedre, for det er en del kvinner som også har et ekstremt stort behov for alltid å prate ned om menn som ikke går innenfor deres egne snevre preferanser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At slike uttalelser i det hele tatt for en plattform er en av ulempene med at alle har tilgang til sosiale medier og internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knuller gjerne damer i 50åra, men ikke noe mer enn det.

Mann40.

Anonymkode: bac67...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok høyst uvanlig at menn ser sånn på det... dessverre. 

Anonymkode: 6ed39...1c2

Tror ikke det er så veldig uvanlig. Og de menn som ikke ser på at det er trygghet, utstråling og glede, selvtillit som gjør kvinnen vakker, de er jeg ikke interessert i. Så om det skulle være uvanlig blant menn å legge vekt på det, så bryr jeg meg ikke om å ha dem i mitt liv.

Endret av exictence
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og selv har han like mye sjarm som en radiator. 

Anonymkode: aeffe...805

For min del har han like mye sjarm som en tsunami... :sjokkbla::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, hind skrev:

Oh, så pinlig for gubben! Han ser jo ut som en halvgal gammel og ulekker skrukk selv 😝

Men seriøst, mennesker er nå så godt som alltid på sitt peneste når de er rundt 25 år, i alle fall kroppslig, og det gjelder begge kjønn. 

Menn er ikke på sitt peneste når de er 25. Eller, de kan selvsagt være pene, men så unge menn er bare helt unntaksvis tiltrekkende. Ville heller hatt en mann på 60 enn en på 25. (Er selv passerr 40) Men denne forfatteren var ihvertfall ikke mye tiltrekkende. 

Anonymkode: 55e49...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en oppmerksomhetshore hun som postet bilde av rumpa si for å lissom motbevise et poeng, er.

Jeg er uenig med ham.

Jeg syns faktisk damer holder seg bedre enn menn.

Jeg er derimot glad for at den gjengse oppfatning er motsatt, men det tror jeg har mer med makt og status å gjøre, og mindre med utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, exictence skrev:

Tror ikke det er så veldig uvanlig. Og de menn som ikke ser på at det er trygghet, utstråling og glede, selvtillit som gjør kvinnen vakker, de er jeg ikke interessert i. Så om det skulle være uvanlig blant menn å legge vekt på det, så bryr jeg meg ikke om å ha dem i mitt liv.

Jo, det kan jeg bekrefte er veldig uvanlig. Men selv kvinner over 50 svært sjelden er vakre i estetisk forstand, kan de - som du sier - ha en del andre attraktive egenskaper som følger med alder og erfaring. Og det for mange mye viktigere enn et vakkert utseende. 

Anonymkode: 8f7ec...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det kan jeg bekrefte er veldig uvanlig. Men selv kvinner over 50 svært sjelden er vakre i estetisk forstand, kan de - som du sier - ha en del andre attraktive egenskaper som følger med alder og erfaring. Og det for mange mye viktigere enn et vakkert utseende. 

Anonymkode: 8f7ec...753

Hvis det er veldig uvanlig, har jeg vært veldig heldig som har truffet på det motsatte. Men det er også den type menn (som er motsatt av det du sier er vanlig) som er tiltrekkende, og jeg legger merke til mest.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2019 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Kvinner over 50 er tørre i musa og ubrukelige til sex

Anonymkode: 3f680...90d

Folk over 13 burde ikke bruke ordet 'musa' uironisk.

Endret av AmandaVI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen mye engasjement på hva EN tilfeldig fyr mener 😄

Kjenner at jeg ikke kunne brydd meg mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2019 den 9.19, AnonymBruker skrev:

Knuller gjerne damer i 50åra, men ikke noe mer enn det.

Mann40.

Anonymkode: bac67...d83

Så sjarmerende. Tror ikke at sex er det damer i den alderen er mest opptatt av...

Anonymkode: cdf66...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...