Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Hvorfor er ikke staff ulovlig?

Recommended Posts

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker said:

...tatt med buksa nede kaller jeg dette.😂

Anonymkode: a6a4e...907

Skal ikke si hva jeg kaller dette, da det trolig strider mot forumreglene.

Anonymkode: 073ae...0c7

Fortsetter under...

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva du har opplevd er overhodet ikke representativt.  Må le at det går ann! Har du en nervøs hund selv så tar den nok etter eier.  Jeg gjentar: vedder en milliard på at j har mer erfaring med disse rasene.

Anonymkode: a6a4e...907

Så du benekter at staff og andre lignende hunder har oftere problemer med å omgås andre hunder, ofte av samme kjønn, enn andre hunderaser? Jeg prøver ikke å kritisere din type hunder bare for å være fæl, jeg bare poengterer fakta. Den type hund jeg har dreper alt av små dyr som ekorn, hare og fugl ved første sjanse, det ligger til rasen. Samme som at bullehunder har lavere toleranse mot andre hunder, og dersom det først smeller så gir de seg ikke. Det er tross alt det de er avlet til originalt.  At du har god erfaring med denne type hunder gjør ikke at rasehistorien forsvinner av den grunn. Jeg har forsåvidt en venninne som passer en pitbull av og til, fantastisk snill med mennesker og utrolig alright tispe. Hun tåler ikke trynet på andre tisper dog... 

Jeg anser meg selv som en lite nervøs hundeeier med skuldrene godt tilbakelagt i de fleste situasjoner så lite som smitter over på mine trygge hunder. 

Anonymkode: f2c72...a76

AnonymBruker
On 1/8/2019 at 5:30 AM, AnonymBruker said:

Jeg forstår ikke hvorfor noen av tesene er ulovlig jeg altså. Det er mennesket som er problemet, ikke hunden. 

Anonymkode: 06907...eeb

Dette.

Det er helt bak mål at Norge har forbud mot visse raser. Pitbullterrier er jo en av det mest familievennlige hundene som finnes. Den gjør alt for å beskytte sin familie. Skikkelig kosete er de også.

Anonymkode: 12b90...5d4