Gå til innhold

Burde feminister med guttebarn miste foreldrerett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Get real, det er en sexistisk hatbevegelse.

Anonymkode: 66e8e...02c

Utdyp hvordan feminisme er en sexistisk hatbevegelse 
 

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så suicidale ungdommer er de eneste brae menn?

Anonymkode: 66e8e...02c


Utdyp hvordan feminisme skaper suicidale barn og ungdommer 
 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er det, jeg synes bare at hvite priviligerte kvinner ikke er mer verdt en andre mennesker, uansett kjønn, rase og religiøs tilhørighet i åpenbar motsetning til feminister som kun fokuserer på vold mot (i praksis) hvite kvinner.

 

 Pizzagate?

Nei til EU her.

Anonymkode: 66e8e...02c


Utdyp hvordan feminisme fokuserer på vold mot hvite kvinner og hvordan hvite kvinner er privilgerte? 

Feminisme handler forresten ikke om at kvinner skal være mer verdt enn andre, men like mye verdt, og det gjelder jo like mye fargede kvinner som hvite kvinner. Kvinner generelt er undertrykte, men fargede kvinner er jo enda mer undertrykte. 
Hvordan klarer du å få feminisme til å dreie seg om en bevegelse for kun hvite kvinner? 
 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så absolutt. Moderne feminister er en større trussel for barn og samfunn enn kreft og pedofile. To lesbiske feminister som prøver å adoptere bør fengsles på ubestemt tid for forsøk på barnemisbruk. 

Anonymkode: 124f4...f34

Utdyp hvordan feminister er en større trussel, eller i det hele tatt trussel for barn og samfunnet? Også enda mer enn kreft og pedofile da, jøsses. Vet ikke om du kødder eller ikke men å være feminist betyr ikke at man er lesbisk , og uansett er det ikke barnemisbruk om lesbiske og homofile får barn, skjerp deg! 

Så mye dere spyr ut her uten noe som helst gyldig argument eller reelt hold i virkeligheten. Det er nesten litt creepy og man begynner å lure på hvilken planet eller prompehumor-æsj-jenter-er-bæsj-forum dere har levd på som kommer opp med sånne konspirasjonsteorier og påstander.. 

Anonymkode: 99ce1...e4c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er dame. Hvor har det blitt rakket ned på kvinner her? Det rakkes ned på ideologien feminisme. 

Anonymkode: 0fa79...e09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame. Hvor har det blitt rakket ned på kvinner her? Det rakkes ned på ideologien feminisme. 

Anonymkode: 0fa79...e09

Radikale venstrevridde feminister er ikke i stand til å forstå det. De tror at kritikk av feminisme er det samme som kritikk av kvinner. De er ikke i stand til å forstå at det ikke er det.

Anonymkode: 76a97...e5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utdyp hvordan feminisme er en sexistisk hatbevegelse 
 


Utdyp hvordan feminisme skaper suicidale barn og ungdommer 
 


Utdyp hvordan feminisme fokuserer på vold mot hvite kvinner og hvordan hvite kvinner er privilgerte? 

Feminisme handler forresten ikke om at kvinner skal være mer verdt enn andre, men like mye verdt, og det gjelder jo like mye fargede kvinner som hvite kvinner. Kvinner generelt er undertrykte, men fargede kvinner er jo enda mer undertrykte. 

 

Utdyp hvordan feminister er en større trussel, eller i det hele tatt trussel for barn og samfunnet? Også enda mer enn kreft og pedofile da, jøsses. Vet ikke om du kødder eller ikke men å være feminist betyr ikke at man er lesbisk , og uansett er det ikke barnemisbruk om lesbiske og homofile får barn, skjerp deg! 

Så mye dere spyr ut her uten noe som helst gyldig argument eller reelt hold i virkeligheten. Det er nesten litt creepy og man begynner å lure på hvilken planet eller prompehumor-æsj-jenter-er-bæsj-forum dere har levd på som kommer opp med sånne konspirasjonsteorier og påstander.. 

Anonymkode: 99ce1...e4c

 

 

 

Sitat

Utdyp hvordan feminisme er en sexistisk hatbevegelse 

Fordi det er en ideologi til fordel for en biologisk distinkt gruppe. Girl power = white power. Samme greia, ene er sexistisk, andre er rasistisk.

Sitat

Utdyp hvordan feminisme skaper suicidale barn og ungdommer 

 Selvmordstatistikken + skoleskytinger.

 

Sitat

Utdyp hvordan feminisme fokuserer på vold mot hvite kvinner og hvordan hvite kvinner er privilgerte? 

Fordi feminister har aldri fokusert på vold mot mennesker og fordi hvite kvinner er de mest priviligerte i verden. Det er f.eks flere mannlige uteliggere enn kvinnelige. OSV!!!

o

Sitat

og uansett er det ikke barnemisbruk om lesbiske og homofile får barn, skjerp deg! 

 

Sa ikke det.

Sitat

Hvordan klarer du å få feminisme til å dreie seg om en bevegelse for kun hvite kvinner? 

 Uhm, duh....

Que bono?

Skulle likt å se at feminister åpner døra for menn og aksepterer at vold mot kvinner er ok, mens vold mot menn ikke er ok. Dere tror jo på 'female supremacy' right?

Anonymkode: 66e8e...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pizzagate?

 

Dette:

 

Anonymkode: 66e8e...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:


Stakkars guttevalper,

Synes det er hot å være 'guttevalp' jeg :duskedame:, men dere feminister synes ikke det hm. Jeg må være tøff, right?. Rakker forresten ikke ned på kvinner, men feminister, uansett kjønn, rase og menneske/verdendssyn.

Anonymkode: 66e8e...02c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er en ideologi til fordel for en biologisk distinkt gruppe. Girl power = white power. Samme greia, ene er sexistisk, andre er rasistisk.

 Selvmordstatistikken + skoleskytinger.

Fordi feminister har aldri fokusert på vold mot mennesker og fordi hvite kvinner er de mest priviligerte i verden. Det er f.eks flere mannlige uteliggere enn kvinnelige. OSV!!!

Sa ikke det.

 Uhm, duh....

Que bono?

Skulle likt å se at feminister åpner døra for menn og aksepterer at vold mot kvinner er ok, mens vold mot menn ikke er ok. Dere tror jo på 'female supremacy' right?

Anonymkode: 66e8e...02c


Nei, feminisme er til fordel for menn og kvinner, svarte og hvite, homofile og straite. Hele jordens befolkning - utenom mannsjåvinistene da. 

Hvor har du fra at feminismen er skyld i selvmordstatestikken på menn og skoleskytinger? Kan du utdype på hvilken måte det er feminismens skyld?  Det er jo helt omvendt, det er toxic masculinity og patriarkatiske holdninger som gjør at menn ikke tør å søke hjelp eller være åpen når de sliter psykisk, og gjør at mange menn føler seg utilstrekkelige fordi de ikke oppfyller den patriarkatiske forestillingen av "ekte mann". Det er også toxic masculinity som er drivkraften i skoleskytinger , akuratt det feminismen jobber for å få vekk. Vi ønsker at menn som sliter skal slutte å oppleve mobbing og å legge stigma og skam på seg selv av å være åpne om det og søke hjelp, det skal ikke være "svakt" å søke hjelp, og vi vil at menn skal slutte å måle sin egen verdighet i hvorvidt de har store muskler, lederstilling på jobb, masse sex og status, for det er dette jaget som gjør at mange unge gutter og voksne menn føler seg utilstrekkelige og blir suicidale. Dette er  giftige patriarkatiske holdninger som feminismen kjemper mot. 

Feminister har aldri fokusert på vold mot mennesker? Kremt, en av feminismens største kampsaker har alltid vært å kjempe mot vold. 

Nei feminisme betyr ikke female supremacy, det betyr human equality. Å holde opp døren for hverandre er menneskelig høflighet uavhengig kjønn. Vold er ikke ok mot noen. 

Hvordan er det feminismens feil at det fins mannlige uteliggere? Det er kapitalismens feil, ikke feminismens. Du er langt ute :sarkasme:

Anonymkode: 99ce1...e4c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Radikale venstrevridde feminister er ikke i stand til å forstå det. De tror at kritikk av feminisme er det samme som kritikk av kvinner. De er ikke i stand til å forstå at det ikke er det.

Anonymkode: 76a97...e5b


Å kritisere og være motstander av den eneste globale ideologien som er i mot vold mot kvinner, æresdrap av kvinner, overgrep av kvinner, trakassering av kvinner og undertrykking av kvinner - er å være motstander av kvinners trygghet, likeverd og liv. 
Både venstrevridde og høyrevridde feminister forstår det, feminisme er ikke en splittet ideologi men en ideologi mot kvinners likeverd, muligheter og trygghet. 
Hvis det er vanskelig for deg å forstå så burde du gå barneskolen om igjen. 

Anonymkode: 99ce1...e4c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:


Å kritisere og være motstander av den eneste globale ideologien som er i mot vold mot kvinner, æresdrap av kvinner, overgrep av kvinner, trakassering av kvinner og undertrykking av kvinner - er å være motstander av kvinners trygghet, likeverd og liv. 
Både venstrevridde og høyrevridde feminister forstår det, feminisme er ikke en splittet ideologi men en ideologi mot kvinners likeverd, muligheter og trygghet. 
Hvis det er vanskelig for deg å forstå så burde du gå barneskolen om igjen. 

Anonymkode: 99ce1...e4c

Endelig skrev du i hvert fall noe fornuftig her. Feminisme er virkelig mot kvinners likeverd, da de heller vil ha merverd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

1y4s.thumb.png.afc5aefb9e4d970126c7f226d899d0c1.png

Anonymkode: 0fa79...e09

Jeg sier som Trump "fake news".

Anonymkode: f1105...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier som Trump "fake news".

Anonymkode: f1105...bdd

Det finnes faktisk folk som har et slikt syn.

Anonymkode: 76a97...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:


Å kritisere og være motstander av den eneste globale ideologien som er i mot vold mot kvinner, æresdrap av kvinner, overgrep av kvinner, trakassering av kvinner og undertrykking av kvinner - er å være motstander av kvinners trygghet, likeverd og liv. 
Både venstrevridde og høyrevridde feminister forstår det, feminisme er ikke en splittet ideologi men en ideologi mot kvinners likeverd, muligheter og trygghet. 
Hvis det er vanskelig for deg å forstå så burde du gå barneskolen om igjen. 

Anonymkode: 99ce1...e4c

Det du snakker om er ikke feminisme det er egalitarisme.

 

Anonymkode: 76a97...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er feminist og med min ektemann har jeg oppdratt 3 sønner.

Alle tre er voksne i dag, fått meget gode jobber, kjæreste og en studerer. I tilleg selvsagt så er de opplyste, sympatiske/empatiske, svært godt likt og fungerer utmerket sosialt. De er trygge på seg selv med god selvtillit og har ingen «hat» mentalitet overfor noen. Om det er det at jeg er feminist som har gjort mine sønner så vellykket vet jeg ikke - men jeg har i allefall har stort fokus på å gi dem viktige verdier i livet, holdning om å være aksepterende/respekt overfor at mennesker er ulike, at de bryr seg med svake grupper i samfunnet osv.

Personlig tror jeg at jeg lykkes som mor fordi vi har ivaretatt våre sønner emosjonelt. De har fått gråte, bli trøstet, vise seg både svake og sterke. Vi har alltid i vår familie snakket mye om følelser, sosiale relasjoner, samhold og omsorg. Jeg tror det at vi har vært så åpne har gitt dem en sterk psyke, for de er alle tre mye mer selvsikre og får til mye mer enn jeg selv fikk til i samme alder. 

Vi har aldri presset våre sønner til å være på en viss måte ift mannlighet osv. De kan være seg selv og finne ut av egen personlighet. Ingen av dem er verken ekstremt maskuline eller feminine, og de har alle tre hatt lett for å få seg kjæreste. 

Anonymkode: 56c69...872

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/8/2019 at 12:49 AM, Hentacruel said:

At guttebarn oppdras av mannehatere kan være problematisk. 

Hvis du tenker at feminister er mannehatere, må du nok lese deg opp litt.

Ellers tror jeg dette må være troll, og irriterende at jeg lar meg irritere...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2019 den 15.50, AnonymBruker skrev:

Det du snakker om er ikke feminisme det er egalitarisme.

 

Anonymkode: 76a97...e5b

Hva er det egalitære i forhold til muligheter i følgende eksempler: 

Et matfat befinner seg 500 meter lengre bort. Vi står overfor 50 svært sultne kvinner og 50 svært sultne menn. De har alle nøyaktig samme avstand/ samme løype til matfatet. Dvs at alle ytre muligheter er like. Det er fritt frem slik at den som ankommer matfatet først vil selv kunne velge å spise så mye de vil. 

Er dette like muligheter eller bør det gis noen ytre fordeler/kvoteringen/ restriksjoner/?

Er det riktig/rettferdig/ egalitært at kvinnens mulighet til å få mat kan være helt avhengig av mannens personlighet/gavmildhet/delelyst dvs at av de 50 menn som trolig ankommer maten først selv kan vurdere dette?

En topplederjobb i Finansdepartementet i staten er ledig. 90% av de som jobber der er menn og alle er opptatt av at styrke, effektivitet, økonomisk vinning/fortjeneste er aller mest viktig. En kvinne har søkt stillingen med forøvrig kun mannlige søkere. Utdannelse og erfaringer stiller hun likt mens hennes holdning er å dele rettferdig, prioritere offentlig omsorg, trivsel og helse. Vil hun med disse holdningene ha lik mulighet i følge egalitarismen tror du?

Eller vil det være slik at hennes holdninger trolig vil medføre at hun har lavere sjans å bli valgt grunnet at de som ansetter henne mener hun har feil personlige egenskaper i forhold til dem selv?

Hva sier egalitarismen i slike eksempler? Er det rom for kvotering/ forfordeling/styring eller jeg jeg som kvinne helt prisgitt de ytre omstendigheter? 

Anonymkode: 56c69...872

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange idioter som tror at det bare er kvinner som er feminister? Til og med noen feministkvinner ser ut til å noen ganger glemme at det finnes mange, mange feministmenn. Det skal litt til før noen tror at jeg og nestenhalvmeterskjegget mitt er kvinne! 😃 Feministskjegg? 

Anonymkode: 372ee...263

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er forskjell på feminisme og misandri. Jeg tror til og med antifeminister kan bli gode fedre for jentebarn. Kjærlighet gjør mye med de fleste mennesker.

Anonymkode: 1aeb9...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Dem burde miste foreldrerett. De guttebarna vil bli ødelagt psykisk, av alt det feministiske mannehatet dem vil proppe guttebarna full med. Det er et psykisk overgrep, og guttebarna vil sikkert vokse opp til å hate sett eget kjønn. Jeg vil like å sammenlikne det med å vokse opp i en sekt. Guttebarna vil risikkere miste sin identitet, og kanskje utvikle depresjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Men kvinner får jo høre det hele tiden. 

Anonymkode: 2d0b3...3e2

Ja det er synd at menn kvoteres inn i stillinger i helsevesenet og slikt, akkurat som det er synd kvinner skal kvoteres inn andre steder. Du er med andre ord enig i at kvotering er noe dritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat når du trodde du hadde hørt det dummeste... :huh: Jeg skjønner meg ikke på verden. Jeg burde egentlig ikke bli overrasket lengre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...