Gå til innhold

4 stjerners middag 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter bare å irriterer meg over at John Arne prøver å snakke østlandsk.. høres så teit ut

Anonymkode: f980f...c07

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter bare å irriterer meg over at John Arne prøver å snakke østlandsk.. høres så teit ut

Anonymkode: f980f...c07

Det er sånn han snakker. Sånn er det når man har bodd vekk fra hjemstedet i maaaange år. Vet han har bodd i Ålesund de siste par årene, men har vel knapt vært hjemme, så. 

Anonymkode: 1ddcd...28e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånn han snakker. Sånn er det når man har bodd vekk fra hjemstedet i maaaange år. Vet han har bodd i Ålesund de siste par årene, men har vel knapt vært hjemme, så. 

Anonymkode: 1ddcd...28e

Har hørt mange med avslepen dialekt men de beholder likevel dialekt tonefallet og får ikke sånn påtatt østlandsk som høres ut som kebab-norsk

Anonymkode: f980f...c07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Spiller Hasse Hope en karakter, eller har han alltid vært så slitsomt merkelig uten at jeg har lagt merke til det før?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2019 den 17.09, maipai skrev:

Spiller Hasse Hope en karakter, eller har han alltid vært så slitsomt merkelig uten at jeg har lagt merke til det før?

Samme lurte jeg på, han fremstår som mye yngre en sin alder.

Synes egentlig hele gjengen bare er masete, roping, skriking og munndiare uten å egentlig si noe ordentlig. 

Anonymkode: 980a8...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
På 11.3.2019 den 17.09, maipai skrev:

Spiller Hasse Hope en karakter, eller har han alltid vært så slitsomt merkelig uten at jeg har lagt merke til det før?

Synes alltid han har vært sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, applestories skrev:

...hva er en "e-sportsutøver"..? :klo:

 

En som driver med e-sport. Altså elektronisk sport.

Anonymkode: dc67a...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme lurte jeg på, han fremstår som mye yngre en sin alder.

Synes egentlig hele gjengen bare er masete, roping, skriking og munndiare uten å egentlig si noe ordentlig. 

Anonymkode: 980a8...777

Ja, jeg er enig i at det denne uka var ganske masete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En som driver med e-sport. Altså elektronisk sport.

Anonymkode: dc67a...019

Sport som i FIfa, eller er alt man spiller på PC/Playstation og slikt e-sport i denne sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://no.m.wikipedia.org/wiki/E-sport

Anonymkode: dc67a...019

All sportslig aktivitet som benytter datamaskiner og ofte datanettverk, som direkte regelgivende forutsetning for spillet som utøves gjelder som e-sport.

Elektronisk sport involverer alltid mennesker, men kan også bestå av kun datamaskiner som direkte deltakere i spillet.

 

Hva er "sportslig aktivitet"? Jeg har spilt en god del Tekken i min tid, var jeg e-sportsutøver?

(beklager avsporing, men deltageren er med i to dager til. jeg tenkte å hoppe over denne uken men har jo sett litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, applestories skrev:

All sportslig aktivitet som benytter datamaskiner og ofte datanettverk, som direkte regelgivende forutsetning for spillet som utøves gjelder som e-sport.

Elektronisk sport involverer alltid mennesker, men kan også bestå av kun datamaskiner som direkte deltakere i spillet.

 

Hva er "sportslig aktivitet"? Jeg har spilt en god del Tekken i min tid, var jeg e-sportsutøver?

(beklager avsporing, men deltageren er med i to dager til. jeg tenkte å hoppe over denne uken men har jo sett litt)

Jeg spilte fotball på barneskolen, men jeg er ikke fotballspiller eller idrettsutøver likevel. Det handler vel om at det er det man jobber som. 

Anonymkode: dc67a...019

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2019 den 8.31, applestories skrev:

All sportslig aktivitet som benytter datamaskiner og ofte datanettverk, som direkte regelgivende forutsetning for spillet som utøves gjelder som e-sport.

Elektronisk sport involverer alltid mennesker, men kan også bestå av kun datamaskiner som direkte deltakere i spillet.

 

Hva er "sportslig aktivitet"? Jeg har spilt en god del Tekken i min tid, var jeg e-sportsutøver?

(beklager avsporing, men deltageren er med i to dager til. jeg tenkte å hoppe over denne uken men har jo sett litt)

Du var en amatør E-sportutøver. 

Anonymkode: 1ddcd...28e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg elsker Jenny Jensen. 

Anonymkode: 9046b...dcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.3.2019 den 19.42, AnonymBruker skrev:

Herregud, jeg elsker Jenny Jensen. 

Anonymkode: 9046b...dcf

Herlig og ekte. Emil, derimot. For en usmakelig fyr!!  (Sett alle episoder) 

Anonymkode: ef8cb...7ac

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlig og ekte. Emil, derimot. For en usmakelig fyr!!  (Sett alle episoder) 

Anonymkode: ef8cb...7ac

Enig, liker ikke Emil. Klein type!

Anonymkode: 63ae5...2f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emil, jeg vet ikke om han bare vil fremstille seg sånn, eller om han virkelig ER sånn, men han kommer hvertfall ikke ut av disse episodene som en bra fyr... Virker som en heslig, ovenpå type! 😒

Bare kommentaren hans til JJ, når hun ga bort juleplata si til Carina; «hvor mange av disse fikk du ikke solgt, siden du gir de bort?» Fysj! 😑

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst Emil - terningkast 1 for maten, fordi det er en konkurranse??

Fy flate for en ekkel fyr. 🙄

Synes det er så teit når de skal være så konkurrerende, liker det bedre når de gir terningkast utifra hvordan de likte maten. 

Anonymkode: 4a78c...3ae

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...