Gå til innhold

4 stjerners middag 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett første episode?

Frank Løke... huff. 

Anonymkode: 6a6ea...bd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ventet på denne tråden. Blir så utrolig pinlig berørt. Skjønner ikke at det går an å ha så lite verdighet. 

Anonymkode: ab583...674

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Frank er så jævlig tragisk! Han driter seg bare ut og har sunket lavere enn jeg trodde var mulig, selv for han(!!!)

 

Ellers? Tja, vet ikke. Sitter bare og irriterer meg over Frank.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Herregud, hvem i all verden er det som gidder å følge med på dette showet??       

Anonymkode: 28ce1...40c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper at Franks motto er "All PR er god PR!". Kvalm fyr med alt for høye tanker om seg selv. Tror denne uken kunne ha blitt ganske bra, men med han typen der i gruppa, så er det bare flaut og slitsomt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, intheshadows skrev:

Litt av en åpningsepisode. En synd og skam. :)


Hva gjorde han?

Anonymkode: 0d18d...75a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest intheshadows
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:


Hva gjorde han?

Anonymkode: 0d18d...75a

Det var bare snakk om meg, meg og meg. Laget blandt annet dessert av rumpen hans og selvfølgelig måtte han vise den frem også. Ikke noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, intheshadows skrev:

Det var bare snakk om meg, meg og meg. Laget blandt annet dessert av rumpen hans og selvfølgelig måtte han vise den frem også. Ikke noe nytt.

Kake som så ut som pungen hans, ikke rumpa. Sier litt om deg som person når du vil se gjestene dine ha pungen din i kjeften...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest intheshadows
Akkurat nå, maipai skrev:

Kake som så ut som pungen hans, ikke rumpa. Sier litt om deg som person når du vil se gjestene dine ha pungen din i kjeften...

Jeg sa rumpa for å ikke være grov her :) Usmakelig likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å se denne ukas 4 stjerners middag, nettopp pga den ene løken (som jeg ikke nevner med navn) som er med 😅 Pun intended.  Men så sto tven på i stua, og da ble jo nysgjerrigheten vekket. Jeg tok meg selv i å le et par ganger, men det var mest av reaksjonene til de andre 😛   Og det merkelige behovet Frankieboy har for å vise frem sin nakne kropp både her og der, det forstår jeg bare ikke. Vi har sett den kroppen i så mange forskjellige sammenhenger nå, og det burde vel strengt tatt holde snart?? :P 

Ellers var han jo i kjent stil. Meg, meg, meg og meg igjen, og poengtere jo dette med å gi seg selv det største måltidet av alle.. 
Og den kaka, trenger jeg si noe mer? :riste:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror han gjør det med vitende og vilje... og han får den oppmerksomheten han søker. Det er blant annet denne tråden et bevis på....

Anonymkode: ddedf...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, helloAdele skrev:

Hvordan reagerte gjestene? Man må ha dplay for å se episoden

Episodene sendes hver dag fra mandag til torsdag på lineær tv, tvNorge. Og så tror jeg alle episodene sendes sammenhengende i helgen. Litt usikker der.  Men hvis du har dplay, så kan du se hele uka allerede nå. 
Nei, de reagerte kanskje mest på "pungkaka" han serverte 😅 Er kommentarene fra gjestene jeg måtte le av.

Endret av Janzypants
La til tekst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror han gjør det med vitende og vilje... og han får den oppmerksomheten han søker. Det er blant annet denne tråden et bevis på....

Anonymkode: ddedf...bed

Denne tråden vil jo etter hvert også omhandle de andre "kjendisene" som også er med. Tror nok denne tråden hadde kommet uansett hvem som var representert i den første uka av 4stjerners middag:)  Men selvfølgelig gjør han det med viten og vilje, men jeg tror ikke han ser at all oppmerksomhet ikke nødvendigvis er bra oppmerksomhet. Han tenker nok at all PR er god PR, men jeg er slettes ikke enig i det, overhodet!  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem er de andre tre?

Anonymkode: 029fc...ef8

Eli Engum Hagen, Amalie Snøløs og Ronny Brede Aase

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...