Gå til innhold

Noen som kan anbefale mascara som vaskes bort med varmt vann?


Coffee1234

Anbefalte innlegg

Har prøvd clinicue flutter to full. Fornøyd med denne, bare lurer på om det finnes noen andre gode? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Isadora build up 😊

Denne vaskes ikke bort med vann? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De legger seg som flak utenpå vippene, så det blir ikke svart under øynene når du vasker av. altså det blir flekker som man vasker av i stedet for at huden farges svart, om du skjønner?

Anonymkode: 27077...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Coffee1234 skrev:

Denne vaskes ikke bort med vann? 

Jo, med lunkent vann så gjør den det. Den røde, ikke den blå som er vannfast 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er helt fantastisk. Vaskes av med varmt vann, men er ikke vannfast for kaldt vann (med mindre du kjøper vannfast versjon).

Anonymkode: 31b92...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensai 38 kan vaskes av med varmt vann, men den smuldrer opp i mikroskopiske biter som forsvinner inn i øyet og det svir - er min erfaring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne er helt fantastisk. Vaskes av med varmt vann, men er ikke vannfast for kaldt vann (med mindre du kjøper vannfast versjon).

Anonymkode: 31b92...b1f

Ops, glemte bilde 763D24D3-FC04-474F-8FCD-B93F577D9159.jpeg.5de9761a65c94169145e2f3600eab96c.jpeg

Anonymkode: 31b92...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke de som kan vaskes bort med varmt vann. Mer de som er designet for å bli vasket av med ca 38 grader vann, sånn som sensai 38, clinique flutter to full o.l. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Coffee1234 said:

Mener ikke de som kan vaskes bort med varmt vann. Mer de som er designet for å bli vasket av med ca 38 grader vann, sånn som sensai 38, clinique flutter to full o.l. :)

Hæ? Hva er forskjellen? Den jeg postet av over vaskes ikke av med kaldt vann, kun med varmt vann. Var det ikke det du spurte om?

Anonymkode: 31b92...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.1.2019 den 13.30, AnonymBruker skrev:

Hæ? Hva er forskjellen? Den jeg postet av over vaskes ikke av med kaldt vann, kun med varmt vann. Var det ikke det du spurte om?

Anonymkode: 31b92...b1f

Bare lurte på om det er vanskeligere å få av dem med vann, enn de som er designet for dette formålet? Men ikke sikkert det altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, er selv på jakt etter dette. Aldri prøvd Clinique Flutter to full, men er veldig glad i Clinique High Impact curling maskara som vaskes bort med varmt vann. Denne er og slik at du bare drar av maskaraen. Elsker å slippe sminkefjerner! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Lita_go skrev:

Jan Thomas sin Ultimate! Tåler dog ikke at jeg gråter eller er ute i regnet😂

Da komme den vel ikke akkurat i kategorien som ts spurte om. Det hun spurte om var vel de som er «vannfaste» men likevel vaskes bort med varmt vann. 

Anonymkode: 8fc36...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da komme den vel ikke akkurat i kategorien som ts spurte om. Det hun spurte om var vel de som er «vannfaste» men likevel vaskes bort med varmt vann. 

Anonymkode: 8fc36...348

Leste kun hovedinnlegget å der sto det ingenting om at den skulle være vannfast, beklager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da komme den vel ikke akkurat i kategorien som ts spurte om. Det hun spurte om var vel de som er «vannfaste» men likevel vaskes bort med varmt vann. 

Anonymkode: 8fc36...348

Tårer er nødvendigvis varmt vann på ca 38° da...

Anonymkode: 4f711...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2019 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Tårer er nødvendigvis varmt vann på ca 38° da...

Anonymkode: 4f711...c27

Vel, nei. De jeg spurte etter, mulig jeg formulerte hovedinnlegget dårlig, skal tåle vann og tårer, men ved vann rundt ca 38 C° så vaskes det bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...