Gå til innhold

Ski eller lillestrøm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lillestrøm. Jeg kynne ikke flyttet så lamgt unna Chi 😂

Anonymkode: 874ac...56f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.1.2019 den 13.57, AnonymBruker skrev:

Ski. Triveligere der. Men bosett dere i nærheten av jernbanen. 😊

Anonymkode: 1c536...b15

Hva? Synes det er motsatt, jeg. Ski er virkelig nitrist. Senteret har slukt det meste av butikker, så det minner meg om en folketom "walking dead" by, hehe. Jeg har ikke oversikt over folketallet, men Lillestrøm virker ihvertfall noe større, og har et mer livlig sentrum. Ski har mange fine steder ellers i kommunen, men her er det vel snakk om sentrum/sentrumsnært. Da hadde jeg lett gått for Lillestrøm. Litt for langt til havet, men pytt pytt. Noe må man ofre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisøkningen i Ski kommer til å være stor, Lillestrøm er ferdig utbygd kollektivt sett. 

Anonymkode: 07b6d...7e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde i nærheten av Ski i oppveksten, så vi «hang» mye der. Alltid likt Ski godt og har flere venner som har bosatt seg der. Kort til Oslo. Max 15-20 min med tog mener jeg? 

Aldri likt Lillestrøm(aldri bodd der men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 21.35, AnonymBruker skrev:

Lillestrøm. Jeg kynne ikke flyttet så lamgt unna Chi 😂

Anonymkode: 874ac...56f

😂😂😍😄👍

Anonymkode: 87145...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 16.33, AnonymBruker skrev:

10 minutter med toget fra Lillestrøm er kortere enn de fleste som bor i selve Oslo bruker. 

Anonymkode: 50134...fa9

Du må komme deg til toget, vente på toget, ta toget, vente på kollektiven i Oslo som tar deg dit du skal og så ta denne igjen. Det tar IKKE 10 minutter til/fra jobb hvis man bor i Lillestrøm.

Anonymkode: 77041...373

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vokst opp i Ski, og flyttet vekk så fort jeg ble myndig. Større drittplass skal man lete lenge etter! Mobbing, hærverk, dårlige skoler og lærere, en del gjenger og slikt. Ikke en plass jeg hadde frivillig flyttet til for å si det sånn!

Endret av Jolene
Presiserte hvor jeg mente. Takk til AB!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jolene skrev:

Er vokst opp der, og flyttet vekk så fort jeg ble myndig. Større drittplass skal man lete lenge etter! Mobbing, hærverk, dårlige skoler og lærere, en del gjenger og slikt. Ikke en plass jeg hadde frivillig flyttet til for å si det sånn!

Hvor?? 🤣

Anonymkode: 77041...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor?? 🤣

Anonymkode: 77041...373

I Ski. Skal rette opp, takk for at du gir beskjed! ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 16.33, AnonymBruker skrev:

10 minutter med toget fra Lillestrøm er kortere enn de fleste som bor i selve Oslo bruker. 

Anonymkode: 50134...fa9

Kortere til hva? Til jobben? Til IKEA? Til skolen? Ikke alle som jobber i Oslo gjør det rett på Oslo S eller Nationaltheatret stasjon... Like viktig hvor lang tid det tar derfra og til jobb................ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må komme deg til toget, vente på toget, ta toget, vente på kollektiven i Oslo som tar deg dit du skal og så ta denne igjen. Det tar IKKE 10 minutter til/fra jobb hvis man bor i Lillestrøm.

Anonymkode: 77041...373

Stemmer. Jeg bruker 30 min til jobb fra der jeg bor i nærheten av stasjonen. Jobber i sentrum. Det er herlig å slippe unna med 10 min kollektivt. Synes det er pyton å stå sild i tønne på tog/buss/trikk/bane.

Anonymkode: 6a32d...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ski. Synes Lillestrøm er grått og stusselig. 

Anonymkode: 18f7f...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2019 den 15.58, Absurdah skrev:

Bodde i nærheten av Ski i oppveksten, så vi «hang» mye der. Alltid likt Ski godt og har flere venner som har bosatt seg der. Kort til Oslo. Max 15-20 min med tog mener jeg? 

Aldri likt Lillestrøm(aldri bodd der men)

Det var dagens. :ler: Aldri bodd der, men vet man ikke liker det likevel. Virkelig et strålende argument. Er det slik det står til med intelligensen hos folk fra Ski og omegn? 

Anonymkode: 50134...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var dagens. :ler: Aldri bodd der, men vet man ikke liker det likevel. Virkelig et strålende argument. Er det slik det står til med intelligensen hos folk fra Ski og omegn? 

Anonymkode: 50134...fa9

Snakk om å være ekkel?! 

Jeg har da vært veldig mye i Lillestrøm og hatt mange venner derfra. 

Folk fra Ski og omegn er ikke så smarte? Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...