Gå til innhold

Har blitt tjukk. Nå skal det slankes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle buksene mine er blitt for trange og det er fælt. Har nok gått opp 4-5 kilo siden i sommer/høst. Passet S/36 i bukser men har nå gått opp en buksestrl. Resultat av stresspising og angst. Og et generelt dårlig kosthold. Blir kvalm av å se meg selv i speilet. Trener heldigvis noe på senter og skal tvinge meg dit selv om jeg er mye sliten! 

Starter idag med renere mat og kutter litt ned på karbohydrater. Flere her i samme båt? Som har gått opp i jula feks? 

Anonymkode: 54c1f...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme vekt som før jul, men det er fordi jeg ikke stresser med trening og "ren" mat og er heller ikke redd for karbohydrat.

Anonymkode: 7bca3...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp over lang tid. Grunnet depresjon og mye som skjedde i livet kom sunt kosthold og trening i siste rekke. Jeg er nå 107 kilo, og 164 høy, Så kraftig overvektig med andre ord. 

Har funnet en app hvor jeg logger kalorier, da ser jeg inntak av protein osv. Prøv YAZIO om du vil ha en app, den er amazing. Har testet ut mange andre, men de blir jeg ikke komfortabel med. 

Anonymkode: f2b36...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har samme vekt som før jul, men det er fordi jeg ikke stresser med trening og "ren" mat og er heller ikke redd for karbohydrat.

Anonymkode: 7bca3...709

*snikskryt* 

Anonymkode: f2b36...aeb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått opp over lang tid. Grunnet depresjon og mye som skjedde i livet kom sunt kosthold og trening i siste rekke. Jeg er nå 107 kilo, og 164 høy, Så kraftig overvektig med andre ord. 

Har funnet en app hvor jeg logger kalorier, da ser jeg inntak av protein osv. Prøv YAZIO om du vil ha en app, den er amazing. Har testet ut mange andre, men de blir jeg ikke komfortabel med. 

Anonymkode: f2b36...aeb

Klem til deg💕 Sliter med angst, så vet det er vanskelig. Jeg spiser mye, shopper mye, gjør mye av alt i dårlige perioder. 

Jeg veier litt under 58 kilo fordelt på 160 cm. Har lastet ned lifesum. 

Anonymkode: 54c1f...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har samme vekt som før jul, men det er fordi jeg ikke stresser med trening og "ren" mat og er heller ikke redd for karbohydrat.

Anonymkode: 7bca3...709

Veldig relevant informasjon for problemstillingen, takk for at du tok deg tid til å svare.

Anonymkode: b9491...d2b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...