Gå til innhold

Dere andre som har tynt, pistrete hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ganske likt utgangspunkt som deg! 

Ville anbefalt deg å bruke tørrsjampo for å få litt volum. I tillegg til ikke ha håret oppklipt, men klippet rett av i stedet. Håret ser mye tykkere ut da. 

Jeg har hatt veldig god effekt av MSM. Håret vokser ikke syyykt mye fortere, men det har blitt veldig mye sunnere og kan vokse seg mye lengre enn tidligere (da knakk håret mitt lengre enn skulderlengde). Hestehalen har også blitt fyldigere, og fått flere komplimenter fra venninner som lurer på hva jeg har gjort. Den største forskjellen er på røyting. Går nesten bare i sorte klær, og tidligere ble ryggen min alltid full av hår som hadde falt av, nå mistet jeg nesten ingen hår😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Pitofinaa said:

Ganske likt utgangspunkt som deg! 

Ville anbefalt deg å bruke tørrsjampo for å få litt volum. I tillegg til ikke ha håret oppklipt, men klippet rett av i stedet. Håret ser mye tykkere ut da. 

Jeg har hatt veldig god effekt av MSM. Håret vokser ikke syyykt mye fortere, men det har blitt veldig mye sunnere og kan vokse seg mye lengre enn tidligere (da knakk håret mitt lengre enn skulderlengde). Hestehalen har også blitt fyldigere, og fått flere komplimenter fra venninner som lurer på hva jeg har gjort. Den største forskjellen er på røyting. Går nesten bare i sorte klær, og tidligere ble ryggen min alltid full av hår som hadde falt av, nå mistet jeg nesten ingen hår😊

Hva er MSM?

Anonymkode: 3f18d...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svovel! Glemte å nevne det første jeg merket når jeg begynte på de, og dere var at huden min ble finere enn den noen gang har vært. Alltid slitt med tørr hud, og nå har den fått mye mer glød og neglene mine som pleide å knekke har blitt kjempesterke og lange. 

Sikkert veldig individuelt om det fungere etter hva din kropp trenger, men jeg bestemte meg for å teste etter å ha lest masse positivt om det. 

Du kan lese mer om den jeg bruker nå under her, brukte et annet merke tidligere og det fungerte like bra: https://renmsm.no/ren-msm/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...