Gå til innhold

Hvordan kan man presentere gjestene i et 50 års lag?


Millymolly

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Kalevala skrev:

Skjønner at jeg er i for få selskaper. Jeg har faktisk aldri sett et selskapshefte. 

Men liker alt som kan presenteres skriftlig så dette ville nok vært min variant.  Er bare redd for at gjestene synes det blir rart med et selskapshefte?  Hva er din erfaring?

Jeg har aldri opplevd et sånt selskapshefte..i et bryllup har man jo ofte mye mer tid til å mingle og bli kjent på forhånd, da har jeg ofte opplevd "bli kjent kveld" på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noen tilhenger av presentasjonsrunder. Typisk noe vi gjør på jobb seminar o.l. Har opplevd dette kun en gang i 40 års lag. Ofte husker en ikke 90 prosent av det som er sagt uansett og det blir ofte tørre fakta opplysninger. Er man en "viktig" gjest er det ok, men er man en mindre viktig gjest blir det kleint å fremheve dette i plenum. 

Anonymkode: 0cc90...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis synes jeg sånt er litt kleint, men har vært i en 40 års dag der jubilanten holdt en kjempemorsom presentasjonsrunde på gjestene. Jubilanten er veldig morsom og har en lun og «snill» humor, og det var latter fra første setning. 

Tenker at den som skal presentere bør være over snittet morsom og at det må gjøres kort og konsist.

Anonymkode: 2eb07...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er som regel fryktelig langtekkelig og kjedelig. Om du har behov for en presentasjon: Lag et lite hefte. Selv om jeg synes at også dette er helt unødvendig og kjedelig. Hva er poenget? Folk glemmer jo det som blir sagt uansett.

Anonymkode: 07314...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nå feiret dagen vår! Valgte å ha en presentasjon, fikk veldig gode tilbakemeldinger og mange kom og sa det hadde vært SÅ bra at jeg hadde hatt! Masse latter underveis😋Så dette anbefaler jeg👍👍

Takk for at dere engasjerte dere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...